Abisi şehit olan kardeşe "abin de bu mesleği seçmeseydi" demek nasıl kıvırılabilir?

Evet gün geçmiyor ki devlet adamlarımızın yeni beyanları bizi şoke etmesin...


Son bomba yine cumhurbaşkanımızdan... kardeşi ölen kız, sırf oylarınız gitmesin diye ülkeyi durduk yere savaşa soktunuz mutlu musunuz diyor ve "abin de bu mesleği seçmeseydi" diye cevap alıyor.

Uuv vay anasını sayın seyirciler... işte bu sefer cidden nasıl kıvırılır çok merak ediyorum, aha gizli de açık.


Neler düşünüyorsunuz?
Abisi şehit olan kardeşe "abin de bu mesleği seçmeseydi" demek nasıl kıvırılabilir?
Cevapla