+1 yılAsk degil de sempatik
Misaki Ayuzawa
cdn.fasttopten.com/picView.aspx
Super Sonico
cdn.fasttopten.com/picView.aspx
Ricca Morizono
cdn.fasttopten.com/picView.aspx
Nami
cdn.fasttopten.com/picView.aspx
Boa Hancock
cdn.fasttopten.com/picView.aspx10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılo yes 😍😍😍
https://i.hizliresim.com/bjrDRG.jpg710 Yorumla- +1 yıl
ötesi mi var :)
- +1 yıl
aynen benimde ama sari olsun dedim ama :)
- +1 yıl
Kızın adı Larktı bir kere
- +1 yıl
Teşekkürler :))
+1 yılrandomc.net/.../...e%20-%2004%20-%20Large%2010.jpg
Arakawa Under The Bridge'den Kou 😍10 Yorumla
Bizim nesil www.google.com.tr/search
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılwala aynılarını bende çok severek izlerdim hiç kaçırmazdım okuldan çıkışta hemen kumandaya koş :))) tery ile şekerkız candy nin aşkı çocukluk duygularımın en özellerindendir nezaman öpüşecekler diye merakla beklerdim :p ^_^
özellikle wakabayashi deyince tsubasaa nın oçizgi filmi offf deli gibi hiçbir bölümünü atlamadan izlemeye çalışırdım (babamla kumanda yüzünden çok dayak yedim) :))
sonra power ranger lar geldi her bölumunu heyecanla beklerdım :) bunun gibi birçoğu varda şimdi aklıma gelmiyor...19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılaaynennn.. okula bıle geç kalmışlığım var buyuzden annem terlıkle kovalardı :))) hem onun adı var bikere "tsubasa" küçük golcü demezsen sevinirim onun sayesinde futbolumu geliştirdim ben kartal vuruşu yaparak ;D
Cevap sahibi+1 yılwowwwwwwww :)))) bende dıyorum bu kıza niye ısındım ^_^ hayranlarının arasına benide dahil et ozman :))) nankatsuuuuuu... şimdi olsa yine izlerim ( bayadır izlemedım ama arada bakıyordum çaktırma;) hatta yine çıkıyor tv de ve yeğenime aşılamaya çalışıyorum bunu izlesin diye )
misugiii adamımdı yaa... adam bır turlu sakatlıktan kurtulamadıkı her bölüm sakatlanıyordu.. yahuuu Japonların hepsi süper yaa... adamlarda kadınlarda baby face... bide o çekik gözleri yok mu bayılıyorum :))) Beşiktaşlı olarak ilhan mansızı çok severdim japonyaya transfer olunca olay olmuştu Japonlar tapıyordu ona (onun sayesinde biara çok popülerdim ilhan Mansız'a benzettikleri için.. hatta inanmazsın adamın biri otobüste bana sen ilhan Mansız'ın kardeşimisin dedi ne dıycegmı şaşırdım ) :))
Cevap sahibi+1 yılhadi canım yok artıkkk :))) karakartalız haa ;)
Gündem konusunda 3,7b cevap paylaştı. Küçükkene Clémentine'ye aşıktım. Aynı zamanda küçüklük travmamdır bu çizgi film, bu kadar mi psikopat yapılır. İnsanları leblebi gibi yiyen şeytan falan.
i56.servimg.com/u/f56/16/81/92/05/clemen10.jpg
www.photomographie.com/.../clementine01-border.jpg10 Yorumlawww.google.com.tr/search
ben bu kadına hala asıgım aslında:)12 Yorumla
+1 yıltek planok askımdı kendileri :(
encrypted-tbn0.gstatic.com/images
sailor moon gibi anime varmıydı ya26 Yorumla- +1 yıl
@MisaAmane sailor moonun yeri baskaydı şu an ızlesem o tadı alamam o ayrı evet death note güzel baska anime olucaksa konu naruto shippuuden veya bleach daha iyi death noteden
- +1 yıl
Cocuk aklı ıste ne kadar gül varsa koparıp fırlatırdım onun fırlatıgı sekılde :D sezonu hatırlamıyorum mamaroyu usagiye düsman etmişlerdi izledikce kufur ederdim :)
- +1 yıl
cibi cibileri vardi ama devamı oldu mu bılemıyorum en son galaxia ya karsı savasıyorlardı
Konuya sızan animeciler olmuş ama genellikde eski çizgi filmlerden bahsediliyor. Ben Tom ve Jerry'i çok severdim ama ilk yapımlarını 1940'tan başlıyordu sanırım.
Not: Mavi saçlı anime karakterinin olduğu anime Akame ga Kill'dir, 1-4 bölüm arasında garanti bir karakterin ölmesiyle hatırlanan animedir. Diğer ikisini söylemişler sonuncusu eksik kalmasın dedim :)11 Yorumla
+1 yılDaphne
www.boomerangtv.co.uk/.../scooby-daphne_0.gif
Bu arada terry'e tur bindiririm.112 Yorumla- +1 yıl
Şöyle daphne gibi bit redhead bulamadım :(
İlla İngiltereye, Gallere mi gitmem lazım? :(
Hadi ordan bdbdh - +1 yıl
Biraz daha göm 😑😑
- +1 yıl
Yalan söylüyorsun yalaaaan 😭😭😭
- +1 yıl
Aynaya baktım.
Gayet seksiyim. - +1 yıl
Sen bir de beni çıplakken gör ahahahahhahahaha
- +1 yıl
Taam be!
İki dk seksi olalım dedik.
Kata
ell.akamai.coub.com/.../...vl_att-url-download.jpg
Ve ahri:)
img3.mmo.mmo4arab.com/.../...ds_a_new_dawn_640.jpg12 Yorumla- +1 yıl
Oyun karakterleri bunlar League Of Legends'ta bulunan
www.kutsaloyun.com/.../...Eirine-oyunlar%C4%B1.jpg
diyesim geldi :)
Şaka şaka
https://film.com.tr/resim/yazi/13181/catwoman.jpg10 YorumlaAşk demeyelim, yanlış olur.
Ancak Şirine hoş olmuş.
Büyümüş, kocaman hatun olmuş.
Maşallah, maşallah. Hohooyy. =D
https://i.hizliresim.com/lL3grJ.jpg10 Yorumla
+1 yılbenim çarpıldıgım yoktu ama neden Temel Reisle Kabasakal Hep Safinaz için kavga ederlerdi Yani başka kız neden koymadılar Safinaz neden okadar cirkindi ve 2 si birden peşinde koşuyordu bunu hala kendime soruyorum :D
22 Yorumla- +1 yıl
evet haklısınız gercekten bir kadının peşinde iki erkek bir kadın için büyük haz :)))
+1 yıl311 Yorumla- +1 yıl
Ben ilkokuldaydım, malum benden büyüksün afds
- +1 yıl
Olgunsun demek de suç
- +1 yıl
Elindekiler bitince ağlamayacaksan olur :)
- +1 yıl
Taşsın da baş yarar mısın görelim
- +1 yıl
Anladım =/
+1 yılay savaşçısı_ mamoru tabi şimdi bakıyorum da 14 yaşındaki bir çocuğa yeşillenen bir yüksek lisans öğrencisi (en azından 24 var.). baştan iğrençmiş ama çocukluk işte :D
11 Yorumlaçizgi film işte çizgi film izleme yaşı çocukluk dönemidir çocukluk döneminde aşık olunmaz ki :) benim küçükken çizgi filimle pek işim olmazdı misket oynardım temizlik falan :)
12 Yorumla
+1 yılgaleri2.uludagsozluk.com/.../...-sila_407937_m.jpg
of ulan off. he bu arada liseliler bilmez.12 Yorumla- +1 yıl
Aynen :D
- Gündem konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılO yaşlarda Aşk'ı tanımıyordum henüz. :¦¬)
https://i.hizliresim.com/QJljEg.gif12 Yorumla- +1 yıl
Belki de.
Hotd yani High School of the dead animesinden Busujima Saeko +18 resim söyleyim https://i.hizliresim.com/do819n.gif
13 YorumlaÇizgi film değilde, Tomb raider daki lara croft çok hoşuma gitmişti
i.ytimg.com/vi/sJaz6y4kJUM/maxresdefault.jpg12 Yorumla
+1 yılTerry ilk askimm ona hayran oldugum kadar hic bir erkege hayran olmadimm sdsf
Saka bir yana cidden seker kiz basladiginda kitlenirdim :)16 Yorumla- +1 yıl
Sen ay savascklarinida zorro yu falanda bilirsin corcia falan :)
- +1 yıl
asdsdssdsddssa
- +1 yıl
@junkiestyle-buyrun kime bakmistiniz :D
- +1 yıl
- +1 yıl
Güzel bir muhabbeti bölmiyim ben izleyici kitlesiyim :D
+1 yılAy savaşçısındaki smokinli şövalye :)) her ne kadar kendimi usagi gibi hissetmesem de smokinli şövalyenin yeri başkadır bende :D
11 YorumlaAnthony ile Tery nin neresi benziyordu anlamam.,
Ben Usagi Tsukino'ya aşıktım. Bir diğer değiş ile Ay Savaşçısı.12 YorumlaTutenstein. Ordaki çocuğa bayılıyordum hele de o olmayan gözleri, sargılı vücudu falan :-D
11 Yorumlaanimeciler döktürmüş. çakmaktaş, ninja törtıl'dan başka bir b*k bilmiyorum valla. kaçızlayayım
11 Yorumla
+1 yılYugioh diiye bir anime vardi belki bilirsiniz ona aşıktım.
14 Yorumla- +1 yıl
Animelere bayilan biri olarak soyluyorum harika bir cizgi film gerci butun animeler oyle. ✌✌
- +1 yıl
karanlık büyücü favorim
- +1 yıl
yine mi sen :/
Yok artık terry 'e aşık olan bir ben değilmişim :)
11 Yorumla
+1 yıl20 YorumlaAşık olmadım ama şimdi bile izlesdm schobe doo hala izlerimm
12 Yorumla
+1 yılŞöyle hem cani, hem de güzel biri olsa tadından yenmez.
https://i.hizliresim.com/md40gY.jpg16 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Naruto serisini izle bayağı dram var.
- +1 yıl
Arkadaşlık ve azda olsa aşk üzerine konusu var. Savaşta epey fazla.
- 12 Yorumla
Gündem konusunda 443 cevap paylaştı. pokemonlar da misti vardı, taso aynarken başkasında görünce kıskanırdım :(
https://i.hizliresim.com/gnYBVb.jpg10 YorumlaNeed for speed'deki başta konuşma yapankkadın belki bir çizgi film kahramanı değildi ama kalbimin sahibiydi. Sırf onun için oyunu kapatıp tekrar dinlerdim :D
10 YorumlaValla ben tsubasa vardı rovöşata atardı, futbolcu çocuk, ona aşıktım :)
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeker kiz candy nin terrisine asiktim. onun gibi erkek var midir dunyada diye de dusunurum. sonra bir arada peter pan a asiktim.
11 YorumlaKim Possible 😂😂😂
fc03.deviantart.net/.../..._by_dwarkin-d6bct48.png30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu soru tam benlik 😁 ay savaşçısı vardı ben küçükken ordaki smokinli şovalyoye yani mamuruya aşıktım 😁 hep çıkıp gelse derdim sonra beyblade de kayu vardı o da çok tatlıydı 😁 pokemonda eş vardı 😁
11 YorumlaTerry diyorum ve baska bise demiyorum ah terry ah hala izlerim :-D:-D
11 Yorumla
+1 yılwww.rubberslug.com/.../...744-mkr-tv-caldina-3.jpg
Caldina <3<3<320 Yorumla
+1 yılSpace Jam vardı bilirsiniz looney tunes kahramanlarının ve bir basketçinin oynadığı film :) Oradaki bayan tavşan kücükken cok hoşuma giderdi :D
Tamam vurmayın bu çok iğrençti.10 Yorumla
+1 yılSon mohikan mı ne vardı:) Onda kumral olan ahjd Çok komik ya
12 Yorumla- +1 yıl
Kiskanirim :p
images4.fanpop.com/.../...hum-17729805-640-480.jpg
Nasıl şapşal ve nasıl tatlı :) İlk aşkımdı ve Misty'ye sinir oluyordum. Rüyalarıma bile girerdi. En büyük hayalim çizgi film kahramanına dönüşmekti. Böylece Ash ile birlikte olabilirdim :))00 Yorumla
+1 yılpokemonda ash ın charızard ı charızard vadısıne bırakıyordu ordakı charızardları egıten kızıl saclı kız :D
23 Yorumla- +1 yıl
yok o mısty degıl. D
+1 yılimg.webme.com/.../candy_vector.png olmaz mı sevdiğim nadir sarışınların ilkiydi :)
20 YorumlaPokémon daki esh ve ay savaşçıları ndaki simokinli Şövalye ye asiktim
14 Yorumla
+1 yılevet safinaz o uzun bacakları yok mu öldürüyodu beni bitiriyodu.. :)
12 Yorumla- +1 yıl
evet ah safiş ahh ;)
Cedrid ":D tabii ki saka :)
Winx miydi neydi onda yakışıklı bişey vardı adını uunutum12 Yorumla
+1 yılDeath note daki amane misa
güzelligini gectim bir cizgifilm karakteri bu kadar tatlı olabilirmi ya13 Yorumla- +1 yıl
Yagami light :)
+1 yılaşık olacak güzel çizgi film kahramanı vardı da biz mi olmadık. pokemondaki ash'e yavşayan kısa saçlı kızı mı sevseydik.
116 Yorumla- +1 yıl
tipim değiller küçükten belliymiş seçici olduğum
- +1 yıl
belkide evli iki çocuk babasıyımdır
- +1 yıl
ayrıca hangi arkadaşının düğününde tuttun o fotoğraftaki kartonu:)
- +1 yıl
sen ne zaman başka arkadaşlarına tutturmayı düşünüyorsun o kartonu:))
- +1 yıl
bir ayağın çukurda yalnız bir an önce bul o terryi:))
- +1 yıl
hahaha madem yanıyorsun beni niye yakıyorsun :)
- +1 yıl
uu peki çekiliyorum köşeme :) ayrıca o ufaklık lafınıda unuttum sanma.
- +1 yıl
iyi geceler:)
+1 yıltartışmasız ninja kaplumbağalardan "april oneil". yıllar sonra bile dünyanın en seksi kadınına oynattılar o karakteri.
10 Yorumla
+1 yılYok artık :D hayatım boyunca realist bir insan olmamdan dolayı olsa gerek bana hiç olmadı. Ama çizgi filmlere bayılırım :D heleki noel temalıları çok hoş oluyo
10 YorumlaAşık değildim daha o zamanlar saf bir çocuktum aşkın ne olduğunu bile bilmiyordum ama sevdiğim karakterler Çakıl ile bambam ve tweety di
10 YorumlaStrawberry vardı :D Çilek kız yani. Ben onunla evlenecektim :D
113 Yorumla- +1 yıl
www.minikoyuncu.com/oyunlar/cocuk/gardengrows.jpg Çok severdim küçükken :D Ama çileğe halen takıntılıyım. Çieleğe çilek reçeline bayılırım.
benim aşık olduğum çizgi film kahramanı johny test oyun kahramanı da mario aşkımmm
11 Yorumla
+1 yıl10 Yorumla- Gündem konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılŞeker kız Candy dersem sübyancı olmuş olurmuyum? :(
13 Yorumla- +1 yıl
Yani diyorsun ki canım Candy tercih edersen beni unut öyle mi :(
Pammık prensese bayiliyorum :-) kırmızı başlıklı kızla orman fantazisi düşünüyorum :-) Safinaz da çok tatlı ama temel le kabasakal s ker beni korkuyom :-)
10 Yorumlaikinci güncellemendeki sağdan ikinci mavi saçlı süper ;)
12 YorumlaHe-man gölglerin gücü adına güç bende artık. dadada da da da dadada da da da ...
https://www.comicvine.com/images/1300-315083712 YorumlaAşık oldugum degilde karizma dedigim bir tek 'KAİ HİVATARİ'
13 Yorumla
+1 yılSevdik ülen ;)
Şaka biyana aşk hiç aklıma gelmedi hani
bunny ve taz ;) sewerim hala14 Yorumla- +1 yıl
Ama aşık olmadım ,)
Ben halen keyifle izlerim
bip bip vardı bide adını üşendim ;) - +1 yıl
Aynen atom fare varmıydı
böle güçlü bir fare ;)
Sen nerelere götürdün şimdi beni
red kit
bunun bide anthony olan sarışın versiyonu vardı bacım :D
13 Yorumlaçocukken böyle düşündüm mü... hatırlamıyorum aşık olmak demeyelim de en çok pikachu'yu severdim..
10 Yorumla- Devamını Gör (174)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar