Çocukluğunuzda aşık olduğunuz çizgi film karakterleri var mıydı? 


Öyle aşık oldum bir karakteri yok Ayhan ya. Fakat kardeşimin izlediği şeker kız candy karakteri vardı oradaki kız bir birazcık sevimli geliyordu gözüme işin açıkçası. Bir de şirinlerdeki Şirine vardı doğru.
Evet vardı tabiki..
Çizgi film değilde

Buna aşık olmayan çocuktan şüphe duyarım 😅😅
Cevap
4Cevap
Regular Show’daki Rigby 🤤
Aşık olmaktan çok, rakuna saygı duyuyorum.. saygıyı dibine kadar hakediyor. d
Ben 10 biraz hoslaniyordum 😂
Buggs Bunny aşkımdı ve Maske 😅 Keyifli günler..
Yok ama uyuz olduklarım vardı 🤣
6 süper kahraman filmindeki başrole aşıktım😄
Avatardaki kız hoşuma gidiyordu.
Emir sarrafoğluu
O da süperkahraman
Hiç olmadı
Varrr
Sid 😀
Superman vardi🥰
Pikachu
Müfettiş Gadget❤️
Balkız
Vardı
Facebukun ingstramın filan yokmu red
İsmin nedir birde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?