Güncellemeler
+1 yıl
Beni neden engellediğini sorabilir miyim sevgili @Barış_LonelyForever? Yani bir şeyden rahatsız oluyorsan söyleyebilirdin. Böyle çat diye engellenmek hiç hoşuma gitmedi açıkçası.
Aaah ah ben Tsubasa'ya âşıktım (hâlâ da âşığım fhjhg) hatta orada Sanae (namı diğer Çokbilmiş) adında Tsubasa'yı seven bir kız vardı ondan nefret ediyorudum hgfdjhf sürekli Tsubasa'mın peşindeydi. Hatta ve hatta "Keşke çizgi film karakteri olsam da Tsubasa ile evlenebilsem" diyordum.😩 Tsubasa'nın gerçek olmasını değil de kendim çizgi film karakteri olmak istiyordum Tsubasa gözümde o kadar kusursuzdu ki onu değiştirmek istemiyordum. Az önce de izledim bu arada🥺


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır hiç aşık olmadım :D sen?
Yukarıda destan yazmışım okumadın mı
Anladım :)
Bir şey dicem bu sitede sana âşık olan bir kız varmış öyle diyorlar. Hazır konumuz aşkken bu kızdan biraz bahsedebilir misin🙂
Hiç tanımıyorum ki birisi var diyorlar ama görmedim ben hiç :)
Eminim eminim😂
Alita ya hayranlığım çok ❤
Sana inanamıyorum gerçekten mi ben okuldan gelirgelmez hemen açardım hastasıyım halada bakarım internetten
Tsubasa ilk aşkımdı, sonradan Winx'den Sky geldi..
Benim de ilk aşkım😭 o yüzden hiç unutamıyorum
Kusursuzdu ya 🥲
Şey sen barışın kankasıydın değil mi
Kanka denemez, ama sevdiğim üyedir
Sana Bir şey söylesem ona söyler misin
Kendisine neden söylemiyorsun
Çünkü beni engellemiş!😡
Evet engellemiş resmen😔🚬
Neden
Ah bi bilsem
Bir hata yapmış olsam anlarım ama yok direkt engellemiş hiçbir şey yokken ortada
Aşağıda konuşmuşsunuz, belki de konu içerisinde bir kelimeden falan rahatsız olmuştur.
Yani ne bileyim keşke söylese en azından. Ben iltifat ettiğimde hep çok mutlu olup teşekkür eder falan. Yani anlamadım ne sapsik
Bir de Vakabayaşi diye biri vardı :)
Tam bir karizmaydı 🫠
Ben bunun futbol aşkına asikdim
Ben de onun kendisine 😄
Durum hiç ii değil ikimizin 😅
Anime bu
Manga
Anime bu izlemiştim
Olmadım