Hiç çizgi film karakterine âşık oldunuz mu?

Aaah ah ben Tsubasa'ya âşıktım (hâlâ da âşığım fhjhg) hatta orada Sanae (namı diğer Çokbilmiş) adında Tsubasa'yı seven bir kız vardı ondan nefret ediyorudum hgfdjhf sürekli Tsubasa'mın peşindeydi. Hatta ve hatta "Keşke çizgi film karakteri olsam da Tsubasa ile evlenebilsem" diyordum.😩 Tsubasa'nın gerçek olmasını değil de kendim çizgi film karakteri olmak istiyordum Tsubasa gözümde o kadar kusursuzdu ki onu değiştirmek istemiyordum. Az önce de izledim bu arada🥺

Hiç çizgi film karakterine âşık oldunuz mu?
Hiç çizgi film karakterine âşık oldunuz mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni neden engellediğini sorabilir miyim sevgili @Barış_LonelyForever? Yani bir şeyden rahatsız oluyorsan söyleyebilirdin. Böyle çat diye engellenmek hiç hoşuma gitmedi açıkçası.
Hiç çizgi film karakterine âşık oldunuz mu?
Cevapla