Bir ülkede edebiyattan sanattan cok siyaset konuşuluyorsa o ülke 3. sınıf bir ülkedir. Sizce de böyle değil mi?

Nietzsche'nin kitabinda gecen bir sözdu bu. Açıkçasi cokta hosuma gitti. Sizde bu goruste misiniz yoksa baska bir sekilde dusundugunuz var mi varsa neler?
Bir ülkede edebiyattan sanattan cok siyaset konuşuluyorsa o ülke 3. sınıf bir ülkedir. Sizce de böyle değil mi?
Cevapla