AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
hahahahahhahahhhahahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahhahahhahahahahahah
İnşallah şu halk biraz akıllanır ve laik düzgün bir lider gelirde orayı yetimhane falan yapar.
Çok mu şey istiyorum. :/
Tayyipten bahsedince neden hemen ATATÜRK'ÜN KONUSUNU AÇİYORSUNUZ? HEM SEVMİYORSUNUZ HEM BENZETMEYE CALİSİYORSUNUZ GARİPSİNİZ. İkisi karsilastirilamaz bile o gunku sartlarla degerlendirilmesi gerekir Ataturk. Anlayin bunu artik
Rte kim atatürk kim kiyaslamalari komik
Gökten *** dusuyor konusu mu işlenmiş anlamadım ki.
kafasına kus sıctığında sans oynu oynayan milletin ağzına edene oy vermesi normaldir..
türkiye devleti cumhurbaşkanına yakışır
zekice bir adım olmuş.
Siz varya işinize geldiğinde 'bizim neden ikiz kulelerimiz yok' der işinize gelmediğinde ise işte böyle saldırırsınız
Buna yorum yapanlar keşke başka zihniyetin yandaşı olmasalardı, ozaman tamam derdim ama malesef bunu kötüleyenler herşeyi kötülüyorlar. Yani art niyet
yaptiklarimiz yapacaklarimizin teminatidir anlayana...
o bin çalışanın içinden 1 tane adam gibi adam çıksada gebertse şunu
...
https://i.hizliresim.com/NbvpQa.jpg
Yok arkadaşım öyle şey sizi kandırdılar geçen belgesi haberlere çıktı
Halkın sarayıymış madem akşam arkadaşlarla mangala gitcez recebe :D
Adam kendine saray yaptirmis ne var bunda en azindan gizli gizli yemiyo paralari melih Gökçek gibi. ya da diger basbakanlar gibi falan.
Ayakkabi kutularida cok açık dimi güzelim yatlar katlar gemiler hı dimi?
Her iyi adam kotulenir canim ataturke bile yaptilar bunu yok ermeniymiste amaci dini bitirmekmiste. Uydurmasyon bunlar. @Jelyboon
Ortada iyi adam mi var ki kotulensin. (Erdogan icin)
Evet haklisin cok iyi degil ama elimizdekilerin en iyisi yapacak bişey yok. @Jelyboon
Avizeyi görünce ak zihniyetin sarayı niye beğendiğini anladım zihinleri belden aşağı çalışıyor sonuçta
Mimarisi haricinde diyecek birşeyim yok adam kendisine yaptırmıyor sonuçta bundan sonraki cumhurbaşkanlarıda orayı kullanıcak
o 1000 odayla hala ne yapılacağını merak ettiğim saray... herhalde randevu evi falan yapacak... ya da cariyeleriyle halvet odası olcak :D
yorumunun cok salakca oldugunu soylemeden gecemicem.
kişinin fikri neyse zikride o olurmuş :):)
Sizin ev de 1000 odalı sanırım :))) hey Allahm şeytanın avukatları hemen yapmış yorumunu :) sana göre salakca bana göre gülmekten a... s.. ğımz bir konu :D
O avize cekemeyenlerin bir tarafina girsin diye yapilmis. d
Bence orada Erdoğan içini dışa vurarak seçmiş onu. E sonucta o kadar laf söylüyor ki kiz erkek icin. Icindede bir yere kadar tutar insan tabi.
hepsine girsin!
O avize halka giriyor her gün hemde. Padişahım çok yaşa.
yorumları tek tek okudum ve sadece 1 tane yandaş yorum gördüm e * kim oy veriyo bunlara
Yıldız Sarayı Ve Sultan Abdülhamit gibi bir son bekleyebilir kanımca.
Ne kadar kıt beyinli insan varsa burada toplanmış sanki yorumlara inanamıyorum kendi k*çını sandalyeden kaldıramaz insanların başarılarını eleştirir yok öyle bir dünya.. Kaldır k*çını bir iş becer sonra insanları eleştir
Soyle dusunuyorum:Aksaray-Ak-Saray-assarayyyyyy kalmasin ablacim :D
avizenin şeklini gerçek mi diyenler olmuş. Mizah amaçlı paylaşılmış onunla alakası yok
Gereksiz otesi birsey bosyere israf kendisi gibi.
^-^
Avize çok manidar yalnız. Biz susalım avize anlatsın...
Mimarisinin güzel olmadığı kesin avize resmine tersten bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız:)) herkese bir mesaj vermişler:))
lambada subliminal mesaj var :D ben diyimde lamba olmamış :)
Sen varya sen :D deliiii hahahahahah bilerek o resmide göstermiş
Bence gereksiz bir yapı millet dışarda aç gezerken birileri Padişahlığını ilan etti bile, ülkenin çivisi çıkmış durumda
Sen aydinliklar içinde zevki sefa edersin
ama Mezarlıklar karanlıktır akibetini unutma derim ve susarim
Anıtkabirin yanında solda sıfır kalır.
Anıtkabir kaçmetrekare?
kaç kişi çalışıyor?
birde hayatta olmayan birine bu ölü yatırım neden?
hemde halk yoksul ve swfalet içindeyken.
Tamamen gereksiz israf ötesi bir yapıt. 1000 odaya da baya bir abiyakkabı kutusu sığar anlayan anladı ;)
Ya arkadaş akıl var mantık var sen kendini nasıl abd ile almanya ile rusya ile kıyaslarsın
Bizim paramızla yapıldıysa haram kendi parasıyla yapıldıysa israf
hükümetin suyunu ısındıran gelişmelerden biri bence..
Elimin, gucumun yetmedigi seyleri konusmaya anlam veremiyorum.
Turk milletine hayrli ugurlu olsun !
Belki burada parayı sıfırlamak daha kolay olur ondan büyük yapmışlardır
Avize süpermiş 1er taneden diğer milletvekili ve parti genel merkezlerine hediye etmeliler.
Olması gerek bir yer. "Kremlin Sarayı, Beyaz Saray" varsa bizim niye olmasın?
onlarla karşılaştırma kardeşim. ayıp ediyorsun bizim saraya. hakaret. onların sarayı küçücük. bizimkisi kocamaaaaan. yaaaaaa. onlarınki saraysa bizimkisi daha büyük bir şey.
Bizim ki daha daa güzel :D
işte o avize tayyibin onur kaynağı. koca bir milleti onunla idare ediyo adam :D
Çok gerekliydi gerçekten bayramda ziyaret edeceğimiz bir sarayımız var.
mahvolduk beee bittik bizz bittik anamız ağladı yediremiyorum ulan kendime zor geliyor bu şerefsizlere başbakanım demek
Adam Padişah !!! Padişah dediğin karıyı sarayda düdükler... Olay bu yani aga...
ulen ne ara bitti yaptılar böyle. neyse hayırlı olsun bundan sonra elden bir şey gelmez
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sonra oturacaklar da güle güle otursunlar.
bence türkiyede böyle bir bina var diye gurur duymanız lazım
milletin yeri orası :) bakalım milletten kaç kişiyi sokacaklar içeri
Aynı hassasiyeti yılbaşı patisi için milyonlar harcayacak chp li belediyeler içinde bekleriz.
2. resım nerdeymıs :D şu an gulmekten öluyorumm bunu buraya koymayı dusunen ıcmımar kör felan mıymıs
FAk Saray olmuş ama =(
millete hizmet ne zamandan beri kendine saray yaptırmak oldu anlmadık zaten
O nasıl bir avizedir ya fesat dusunmemek elde değil 😅
niye , neyi çağrıştırıyor ki?
Aynen
Kazığın 12 Yıldır giderek kalınlaştığının farkına varamayan milletime hâk müstehâk'tır
Avizde tassaklarima ve aletime benziyo hahahahssfsffsh :))))
o eic seçtiğin tabloyu bana bir açıklar mısın :DDD:D:D:D:D
@mochaa hadii :D
Az önce engelledigim fake erkek arkadassin sanirim gizliden de yazmissin aynen kopyaliyorum nereyi anlamadigini soylersin
öncelikle sağ altta kirmizi ve siyahla tarali alanin yüzölçümü ABD nin 2012 bütçesi ortasındaki siyahla tarali alan beyaz sarayin yapim maliyeti. Gördüğün gibi gayet makul oranda bütçe ayrilmis. Yukarıdaki k+s ise trnin bütçesi Amerika ya gore bir hayli az. Orana bakarsak çoğu ak saraya ayrilmis.. Ayrıca grafikten ak saray ve beyaz sarayin maliyetlerini de karsilastirabiliriz.
Gizliyi de kaldir kimsin bilelim
Bye bile yazamiyor genclik kollari ya da killari neyse yol al
sen benim koltuk altı kılımsın :D
Erdoğanın sarayı derken adam tapusunu üstünemi almış?
Milletin parasıyla millete hava atıyorlar Allah yedirmesin oturtturmasın İnşallah.
Bunlara oy veren Eşşeklere sormalı aslında ;) burada da fazlaca mevcut :)
İnşallah yıkılır da altında kalır o.. çocuğu!
Elestiri icin bu kadar cahillesen insanlara hep acımışımdır
ben mi?
Evet malesef. hakaret amacli soylemedim ama senin hakkindaki dusuncem bu... tayyibin sarayiymis parasini biz odemisiz bu kadar sığ olma, lütfen!
buyur seni dinleyelim aydınlat o zaman
gerçekten hiiiç gerek yok. bu düzeyde eleştiri yöneltebilen bir insana emin ol hiçbir ampul aydınlık sağlayamaz. özür dileyerek söylüyorum senin siyasi yönünün yerdeki sahipsiz bir balgam kadar değeri yok. sil baştan yapman lazım ;) kurtul şu cehalet çeperinden
bir kere o eleştirdiğin erdoğanın sarayı ifadesi 3 milyon tirajlı the bild gazetesinin haberinden alıntıdır. ayrıca ampule ihtiyacım yok :)
türkiyenin en tirajlı gazetesi zaman gazetesidir ve 1 milyon 200 bin civarında tirajı vardı en son baktığımda :) sen tirajı yüksek diye hemen kabullendiğin için sana cahil diyorum zaten :) bir de ingiliz amerikan senin ülkenin cumhurbaşkanını yerden yere vuruyorsa otur bir düşün
sen solcu olduğuna emin misin troll falan mısın yoksa? benim de aklım var elbette düşünüyorum bu konuda eleştirseler de gayet haklılar. eic seçtiğim grafiğe bakabilirsin nasıl bir düşünceyle bu yapıyı savunuyorsun anlamak mümkün değil. ayrıca zaman gazetesini satın alan yok. o gazete bedava dağıtılıyorDU adeta e tabi şuanda erdoğanla araları bozulunca tiraj düşmüştür o ayrı
o kadar zavallısın ki durum sana anlatarak zaman kaybetmek istemiyorum ama söylemeden edemeyeceğim o eic seçtiği tablo var ya senin matematikte ne kadar cahil olduğunun bir kanıtı :) matematikten az çok anlayan birine git göster o tabloyu lütfen bunu yap ki ne kadar cahil olduğunu anla
Cahil olan sensin benim hakkimda en ufak bilgin olmadigi halde bos bos konusuyosun herşeyi eleştirmissin fakat makul bir aciklaman bile yok. Bence daha fazla konusma
Tabloda hata yok
Hahaa o tabloyu bana açıklar mısın hani cahilim ya kolay kolay anlayamam hadi açıkla lutfen sen ne anladin o tablodan :)
İlkokul seviyesine indirdin beni. aciklayalim bakalim öncelikle sağ altta kirmizi ve siyahla tarali alanin yüzölçümü ABD nin 2012 bütçesi ortasındaki siyahla tarali alan beyaz sarayin yapim maliyeti. Gördüğün gibi gayet makul oranda bütçe ayrilmis. Yukarıdaki k+s ise trnin bütçesi Amerika ya gore bir hayli az. Orana bakarsak çoğu ak saraya ayrilmis.. Ayrıca grafikten ak saray ve beyaz sarayin maliyetlerini de karsilastirabiliriz. Beyaz sarayinki çok daha uygun. Anlamadigin hayali olduğunu söylediğin kisim nedir?
SANA hiçbir şey demiyorum zavallı yaratık :D ama bu cehaletle sağcılar da solcular da epey kullanır seni kafanın basmadığı konulara burnunu fazla sokma. solu senin gibiler dibi vurdurdu be
E buyur acikla ne goruyosun burada troll sagci
tabii hırsız tayyip katil tayyip demedim sen burada haksız dedim o yüzden hemen sağcı oldum dimi :) gerçekten acıyorum sana şu ana kadar söylediğim serrt sözler için de özür dilerim ama gerçekten ibret alınacak bir haldesin bunu sen asla fark edemeyeceksin üzülüyorum senin gibilere malesef sayınız çok malesef
Grafikteki hata nedir? Sen tayyipcisin sagcisin anladik acinacak olan sensin fake hesap
bak aynı eşeklikte ısrarcısın :) ister tayyipçi de ister fake. ben senin fiikiirlerine başvurduğun ısrarla bana şunu anlat şunu anlat dediğin bir kişiyim. sana kendimi kanıtlamak durumunda da değilim o yüzden yol al zavallı sahte solcu
Bir iddian varsa aciklayacaksin bos beyinli aptal