• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Gündem

Ak saray konusunda ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

mochaa
mochaa Takip Et
Xper 5 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Ak saray konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

134

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Darker-Than-Black
    Darker-Than-Black Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    hahahahahhahahhhahahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahhahahhahahahahahah

    0
    0 Yorumla
  • exotic
    exotic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    İnşallah şu halk biraz akıllanır ve laik düzgün bir lider gelirde orayı yetimhane falan yapar.

    Çok mu şey istiyorum. :/

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tayyipten bahsedince neden hemen ATATÜRK'ÜN KONUSUNU AÇİYORSUNUZ? HEM SEVMİYORSUNUZ HEM BENZETMEYE CALİSİYORSUNUZ GARİPSİNİZ. İkisi karsilastirilamaz bile o gunku sartlarla degerlendirilmesi gerekir Ataturk. Anlayin bunu artik

    0
    1 Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Rte kim atatürk kim kiyaslamalari komik

      Yorumla
  • Armatadh
    Armatadh Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Gökten *** dusuyor konusu mu işlenmiş anlamadım ki.

    0
    0 Yorumla
  • KEZBanE
    KEZBanE Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    kafasına kus sıctığında sans oynu oynayan milletin ağzına edene oy vermesi normaldir..

    1
    0 Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    türkiye devleti cumhurbaşkanına yakışır
    zekice bir adım olmuş.

    4
    0 Yorumla
  • MülayimBariz
    MülayimBariz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Siz varya işinize geldiğinde 'bizim neden ikiz kulelerimiz yok' der işinize gelmediğinde ise işte böyle saldırırsınız

    0
    0 Yorumla
  • ahmhkn
    ahmhkn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Buna yorum yapanlar keşke başka zihniyetin yandaşı olmasalardı, ozaman tamam derdim ama malesef bunu kötüleyenler herşeyi kötülüyorlar. Yani art niyet

    2
    0 Yorumla
  • ghostcavalry
    ghostcavalry Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    yaptiklarimiz yapacaklarimizin teminatidir anlayana...

    1
    0 Yorumla
  • gozdegozde55
    gozdegozde55 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    o bin çalışanın içinden 1 tane adam gibi adam çıksada gebertse şunu

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ...
    https://i.hizliresim.com/NbvpQa.jpg

    0
    0 Yorumla
  • MuhammetArmer
    MuhammetArmer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yok arkadaşım öyle şey sizi kandırdılar geçen belgesi haberlere çıktı

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Halkın sarayıymış madem akşam arkadaşlarla mangala gitcez recebe :D

    2
    0 Yorumla
  • Gecenazi
    Gecenazi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Adam kendine saray yaptirmis ne var bunda en azindan gizli gizli yemiyo paralari melih Gökçek gibi. ya da diger basbakanlar gibi falan.

    1
    4 Yorumla
    • jelyboon
      jelyboon
      +1 yıl

      Ayakkabi kutularida cok açık dimi güzelim yatlar katlar gemiler hı dimi?

      Yorumla
    • Gecenazi
      Gecenazi
      +1 yıl

      Her iyi adam kotulenir canim ataturke bile yaptilar bunu yok ermeniymiste amaci dini bitirmekmiste. Uydurmasyon bunlar. @Jelyboon

      Yorumla
    • jelyboon
      jelyboon
      +1 yıl

      Ortada iyi adam mi var ki kotulensin. (Erdogan icin)

      Yorumla
    • Gecenazi
      Gecenazi
      +1 yıl

      Evet haklisin cok iyi degil ama elimizdekilerin en iyisi yapacak bişey yok. @Jelyboon

      Yorumla
  • nero00
    nero00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Avizeyi görünce ak zihniyetin sarayı niye beğendiğini anladım zihinleri belden aşağı çalışıyor sonuçta

    2
    0 Yorumla
  • mertcanpolata
    mertcanpolata Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Gündem konusunda 362 cevap paylaştı.

    Mimarisi haricinde diyecek birşeyim yok adam kendisine yaptırmıyor sonuçta bundan sonraki cumhurbaşkanlarıda orayı kullanıcak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    o 1000 odayla hala ne yapılacağını merak ettiğim saray... herhalde randevu evi falan yapacak... ya da cariyeleriyle halvet odası olcak :D

    1
    3 Yorumla
    • -Goncigogo-
      -Goncigogo-
      +1 yıl

      yorumunun cok salakca oldugunu soylemeden gecemicem.

      Yorumla
    • customer
      customer
      +1 yıl

      kişinin fikri neyse zikride o olurmuş :):)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin ev de 1000 odalı sanırım :))) hey Allahm şeytanın avukatları hemen yapmış yorumunu :) sana göre salakca bana göre gülmekten a... s.. ğımz bir konu :D

      Yorumla
  • Rusasigi
    Rusasigi Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    O avize cekemeyenlerin bir tarafina girsin diye yapilmis. d

    4
    2 Yorumla
    • jelyboon
      jelyboon
      +1 yıl

      Bence orada Erdoğan içini dışa vurarak seçmiş onu. E sonucta o kadar laf söylüyor ki kiz erkek icin. Icindede bir yere kadar tutar insan tabi.

      Yorumla
    • -Goncigogo-
      -Goncigogo-
      +1 yıl

      hepsine girsin!

      Yorumla
  • NoKey
    NoKey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    O avize halka giriyor her gün hemde. Padişahım çok yaşa.

    0
    0 Yorumla
  • kissofh3ll
    kissofh3ll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    yorumları tek tek okudum ve sadece 1 tane yandaş yorum gördüm e * kim oy veriyo bunlara

    1
    0 Yorumla
  • bošnjačke
    bošnjačke Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yıldız Sarayı Ve Sultan Abdülhamit gibi bir son bekleyebilir kanımca.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne kadar kıt beyinli insan varsa burada toplanmış sanki yorumlara inanamıyorum kendi k*çını sandalyeden kaldıramaz insanların başarılarını eleştirir yok öyle bir dünya.. Kaldır k*çını bir iş becer sonra insanları eleştir

    0
    0 Yorumla
  • Brunswickcanavari
    Brunswickcanavari Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Soyle dusunuyorum:Aksaray-Ak-Saray-assarayyyyyy kalmasin ablacim :D

    1
    0 Yorumla
  • -Star-
    -Star- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    avizenin şeklini gerçek mi diyenler olmuş. Mizah amaçlı paylaşılmış onunla alakası yok

    0
    0 Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Gereksiz otesi birsey bosyere israf kendisi gibi.

    ^-^

    2
    0 Yorumla
  • sallapatix
    sallapatix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Avize çok manidar yalnız. Biz susalım avize anlatsın...

    2
    0 Yorumla
  • YUZUN_YERYUZUMDUR
    YUZUN_YERYUZUMDUR Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Mimarisinin güzel olmadığı kesin avize resmine tersten bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız:)) herkese bir mesaj vermişler:))

    0
    0 Yorumla
  • karadayiii
    karadayiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    lambada subliminal mesaj var :D ben diyimde lamba olmamış :)

    Sen varya sen :D deliiii hahahahahah bilerek o resmide göstermiş

    0
    0 Yorumla
  • Sabata16
    Sabata16 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence gereksiz bir yapı millet dışarda aç gezerken birileri Padişahlığını ilan etti bile, ülkenin çivisi çıkmış durumda

    1
    0 Yorumla
  • İmamhafız
    İmamhafız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen aydinliklar içinde zevki sefa edersin
    ama Mezarlıklar karanlıktır akibetini unutma derim ve susarim

    0
    0 Yorumla
  • ate_it_maymun
    ate_it_maymun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Anıtkabirin yanında solda sıfır kalır.

    Anıtkabir kaçmetrekare?

    kaç kişi çalışıyor?

    birde hayatta olmayan birine bu ölü yatırım neden?

    hemde halk yoksul ve swfalet içindeyken.

    1
    0 Yorumla
  • Teknoinsan
    Teknoinsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tamamen gereksiz israf ötesi bir yapıt. 1000 odaya da baya bir abiyakkabı kutusu sığar anlayan anladı ;)

    2
    0 Yorumla
  • azbilen
    azbilen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ya arkadaş akıl var mantık var sen kendini nasıl abd ile almanya ile rusya ile kıyaslarsın

    0
    0 Yorumla
  • digomi
    digomi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bizim paramızla yapıldıysa haram kendi parasıyla yapıldıysa israf

    1
    0 Yorumla
  • felsefitepki
    felsefitepki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    hükümetin suyunu ısındıran gelişmelerden biri bence..

    0
    0 Yorumla
  • KingHeart
    KingHeart Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Elimin, gucumun yetmedigi seyleri konusmaya anlam veremiyorum.
    Turk milletine hayrli ugurlu olsun !

    0
    0 Yorumla
  • Nağmağlup_Tēmür
    Nağmağlup_Tēmür Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Belki burada parayı sıfırlamak daha kolay olur ondan büyük yapmışlardır

    0
    0 Yorumla
  • PrensAbraham
    PrensAbraham Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Avize süpermiş 1er taneden diğer milletvekili ve parti genel merkezlerine hediye etmeliler.

    0
    0 Yorumla
  • Otabokasıkılanadam
    Otabokasıkılanadam Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Olması gerek bir yer. "Kremlin Sarayı, Beyaz Saray" varsa bizim niye olmasın?

    1
    2 Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      onlarla karşılaştırma kardeşim. ayıp ediyorsun bizim saraya. hakaret. onların sarayı küçücük. bizimkisi kocamaaaaan. yaaaaaa. onlarınki saraysa bizimkisi daha büyük bir şey.

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Bizim ki daha daa güzel :D

      Yorumla
  • kaldırımamelesi
    kaldırımamelesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    işte o avize tayyibin onur kaynağı. koca bir milleti onunla idare ediyo adam :D

    0
    0 Yorumla
  • JackBlue
    JackBlue Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok gerekliydi gerçekten bayramda ziyaret edeceğimiz bir sarayımız var.

    0
    0 Yorumla
  • oalex1910
    oalex1910 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    mahvolduk beee bittik bizz bittik anamız ağladı yediremiyorum ulan kendime zor geliyor bu şerefsizlere başbakanım demek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Adam Padişah !!! Padişah dediğin karıyı sarayda düdükler... Olay bu yani aga...

    4
    0 Yorumla
  • nizamyektuğ
    nizamyektuğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ulen ne ara bitti yaptılar böyle. neyse hayırlı olsun bundan sonra elden bir şey gelmez

    0
    0 Yorumla
  • fLyback
    fLyback Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sonra oturacaklar da güle güle otursunlar.

    0
    0 Yorumla
  • SErdinÇ
    SErdinÇ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence türkiyede böyle bir bina var diye gurur duymanız lazım

    0
    0 Yorumla
  • izmend
    izmend Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    milletin yeri orası :) bakalım milletten kaç kişiyi sokacaklar içeri

    0
    0 Yorumla
  • romantix10
    romantix10 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Aynı hassasiyeti yılbaşı patisi için milyonlar harcayacak chp li belediyeler içinde bekleriz.

    1
    0 Yorumla
  • OnrMe
    OnrMe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    2. resım nerdeymıs :D şu an gulmekten öluyorumm bunu buraya koymayı dusunen ıcmımar kör felan mıymıs

    0
    0 Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    FAk Saray olmuş ama =(

    6
    0 Yorumla
  • mert4199
    mert4199 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    millete hizmet ne zamandan beri kendine saray yaptırmak oldu anlmadık zaten

    0
    0 Yorumla
  • Elmalıturta2
    Elmalıturta2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    O nasıl bir avizedir ya fesat dusunmemek elde değil 😅

    1
    2 Yorumla
    • ilgincilginc
      ilgincilginc
      +1 yıl

      niye , neyi çağrıştırıyor ki?

      Yorumla
    • pipicannn
      pipicannn
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Rodeoo
    Rodeoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kazığın 12 Yıldır giderek kalınlaştığının farkına varamayan milletime hâk müstehâk'tır

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Avizde tassaklarima ve aletime benziyo hahahahssfsffsh :))))

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    o eic seçtiğin tabloyu bana bir açıklar mısın :DDD:D:D:D:D

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mochaa hadii :D

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Az önce engelledigim fake erkek arkadassin sanirim gizliden de yazmissin aynen kopyaliyorum nereyi anlamadigini soylersin

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      öncelikle sağ altta kirmizi ve siyahla tarali alanin yüzölçümü ABD nin 2012 bütçesi ortasındaki siyahla tarali alan beyaz sarayin yapim maliyeti. Gördüğün gibi gayet makul oranda bütçe ayrilmis. Yukarıdaki k+s ise trnin bütçesi Amerika ya gore bir hayli az. Orana bakarsak çoğu ak saraya ayrilmis.. Ayrıca grafikten ak saray ve beyaz sarayin maliyetlerini de karsilastirabiliriz.

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Gizliyi de kaldir kimsin bilelim

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Bye bile yazamiyor genclik kollari ya da killari neyse yol al

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen benim koltuk altı kılımsın :D

      Yorumla
  • Kaya53
    Kaya53 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erdoğanın sarayı derken adam tapusunu üstünemi almış?

    0
    0 Yorumla
  • MetalWrath
    MetalWrath Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Milletin parasıyla millete hava atıyorlar Allah yedirmesin oturtturmasın İnşallah.

    0
    0 Yorumla
  • cmortas
    cmortas Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Bunlara oy veren Eşşeklere sormalı aslında ;) burada da fazlaca mevcut :)

    0
    0 Yorumla
  • __Vintage__
    __Vintage__ Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 45%
    +1 yıl

    İnşallah yıkılır da altında kalır o.. çocuğu!

    3
    0 Yorumla
  • aşırısolcu
    aşırısolcu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Elestiri icin bu kadar cahillesen insanlara hep acımışımdır

    1
    18 Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      ben mi?

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      Evet malesef. hakaret amacli soylemedim ama senin hakkindaki dusuncem bu... tayyibin sarayiymis parasini biz odemisiz bu kadar sığ olma, lütfen!

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      buyur seni dinleyelim aydınlat o zaman

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      gerçekten hiiiç gerek yok. bu düzeyde eleştiri yöneltebilen bir insana emin ol hiçbir ampul aydınlık sağlayamaz. özür dileyerek söylüyorum senin siyasi yönünün yerdeki sahipsiz bir balgam kadar değeri yok. sil baştan yapman lazım ;) kurtul şu cehalet çeperinden

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      bir kere o eleştirdiğin erdoğanın sarayı ifadesi 3 milyon tirajlı the bild gazetesinin haberinden alıntıdır. ayrıca ampule ihtiyacım yok :)

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      türkiyenin en tirajlı gazetesi zaman gazetesidir ve 1 milyon 200 bin civarında tirajı vardı en son baktığımda :) sen tirajı yüksek diye hemen kabullendiğin için sana cahil diyorum zaten :) bir de ingiliz amerikan senin ülkenin cumhurbaşkanını yerden yere vuruyorsa otur bir düşün

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      sen solcu olduğuna emin misin troll falan mısın yoksa? benim de aklım var elbette düşünüyorum bu konuda eleştirseler de gayet haklılar. eic seçtiğim grafiğe bakabilirsin nasıl bir düşünceyle bu yapıyı savunuyorsun anlamak mümkün değil. ayrıca zaman gazetesini satın alan yok. o gazete bedava dağıtılıyorDU adeta e tabi şuanda erdoğanla araları bozulunca tiraj düşmüştür o ayrı

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      o kadar zavallısın ki durum sana anlatarak zaman kaybetmek istemiyorum ama söylemeden edemeyeceğim o eic seçtiği tablo var ya senin matematikte ne kadar cahil olduğunun bir kanıtı :) matematikten az çok anlayan birine git göster o tabloyu lütfen bunu yap ki ne kadar cahil olduğunu anla

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Cahil olan sensin benim hakkimda en ufak bilgin olmadigi halde bos bos konusuyosun herşeyi eleştirmissin fakat makul bir aciklaman bile yok. Bence daha fazla konusma

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Tabloda hata yok

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      Hahaa o tabloyu bana açıklar mısın hani cahilim ya kolay kolay anlayamam hadi açıkla lutfen sen ne anladin o tablodan :)

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      İlkokul seviyesine indirdin beni. aciklayalim bakalim öncelikle sağ altta kirmizi ve siyahla tarali alanin yüzölçümü ABD nin 2012 bütçesi ortasındaki siyahla tarali alan beyaz sarayin yapim maliyeti. Gördüğün gibi gayet makul oranda bütçe ayrilmis. Yukarıdaki k+s ise trnin bütçesi Amerika ya gore bir hayli az. Orana bakarsak çoğu ak saraya ayrilmis.. Ayrıca grafikten ak saray ve beyaz sarayin maliyetlerini de karsilastirabiliriz. Beyaz sarayinki çok daha uygun. Anlamadigin hayali olduğunu söylediğin kisim nedir?

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      SANA hiçbir şey demiyorum zavallı yaratık :D ama bu cehaletle sağcılar da solcular da epey kullanır seni kafanın basmadığı konulara burnunu fazla sokma. solu senin gibiler dibi vurdurdu be

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      E buyur acikla ne goruyosun burada troll sagci

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      tabii hırsız tayyip katil tayyip demedim sen burada haksız dedim o yüzden hemen sağcı oldum dimi :) gerçekten acıyorum sana şu ana kadar söylediğim serrt sözler için de özür dilerim ama gerçekten ibret alınacak bir haldesin bunu sen asla fark edemeyeceksin üzülüyorum senin gibilere malesef sayınız çok malesef

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Grafikteki hata nedir? Sen tayyipcisin sagcisin anladik acinacak olan sensin fake hesap

      Yorumla
    • aşırısolcu
      aşırısolcu
      +1 yıl

      bak aynı eşeklikte ısrarcısın :) ister tayyipçi de ister fake. ben senin fiikiirlerine başvurduğun ısrarla bana şunu anlat şunu anlat dediğin bir kişiyim. sana kendimi kanıtlamak durumunda da değilim o yüzden yol al zavallı sahte solcu

      Yorumla
    • mochaa
      mochaa
      +1 yıl

      Bir iddian varsa aciklayacaksin bos beyinli aptal

      Yorumla
  • Devamını Gör (49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Ak saray konusunda ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Topkapı Sarayı hakkındaki düşünceleriniz neler? 11 cevap verildi
Tasavvuf hakkında ne düşünüyorsunuz? 9 cevap verildi
Tasavvuf hakkında ne düşünüyorsunuz? 32 cevap verildi
Mehir hakkında ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Harf İnkılabı hakkında ne düşünüyorsunuz? 24 cevap verildi
Akp li tayfa hakkında ne düşünüyorsunuz? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨