AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
Saç modeli hakkında haklısın ama genellikle şarkıları 12-13 yaşındaki çocuklara hitap ediyor😃
Ben çok severim posterleri bile var aynen iyi bir soru justin dıyınce yüzleri ekşitiyonuz sankı 40 yıllık tanıdıgında bir kötülügünü görmüşsünüz ıy fılna dıyonuz bence kıskandıgınız için çok yakışıklı biri bence!!!
* kezbanı
Sana şimdi kimse Justin bieber'i sevmediğini söyledi mi?
O tüRq qısLarına TeR qoquYo deDi pis Tü qaqa Şey... öööö
Bu çocuğun sevilebilmesi için bana bir sebep söyler misin?
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş canım onun gibi bir şey bizimkilerin derdi. 😉😃
Doğuştan yetenekli, yakışıklı, ses mükemmel.. ama uzun zamandır niyeti bozdu kavgalar felan.. ama yine de seviyorum hoş çocuk <3
kıskanmakla bir ilgisi yokta sevmek zorunda değilim dimi?
değilsin
yani bana hitap etmiyor bir justin bir t. i yerini alamaz
Gerçek düşüncem şu, sesini beğenmiyorum, tarzı tarzıma uygun değil, aşırı derecede şımarık ve sevenlerine saygı duymuyor ve ipnemsi bir tipi var.
Şarkılarını beğenmiyorum ben. Onun dışında güzel çocuk
yeap
ergen olduğun... adklshf deyişinden belli bas git la !!! DEFOL ! sevmiyoruz itin teki.
sen çok yaşlısın dimi
yakışıklılıkla alakası yok tam bir salak o savunduğun çip
önce sen okumayı öğren sonra laf sokmaya çalış
Şımarık hareketleri itici, şarkıcılığına tipine bir şey diyemem.
Senin erkek kuaföründe ne işin var da duydun merak ettim ;)
Ergen bence.
Neden seviyorsunuz? Bence soylemeyin ucarim buradan.
Erkek Dediğin biraz Kıllı olur o ne bee Sünepenin teki o...
Ergen piçin teki olması yeterli ve oldukca hakli br sebep sewmememde
Abazanin onde gideni ve kisa trkler hakkindada kotu seyler söyle mis dnsnde krndisine baksn bir
sevmemekle alakası yok. sadece seviyor değilim.
yani açıkçası bir şey ifade etmiyor benim için.
bende nasıl böyle bebeleri sevdiginizi anlamıyorum ;)
O şerefsizdir o cibiliyetsizdir onun yüzünden neler yaşadım ben :(
Seviyorum yaa 😃 kafamız aynı ii ve cool bir ünlü şahıs
tabiki :Dd
Yani hayranım :P
berbere mi çalısıyorsun? Biz onunla ilgilenen yaş grubuna girmiyoruz genelleme yapma bence.
güldürdün saol
Mesele sevmemek değil. Bu çocuğun sokakta gitar çalarken birden yükselmesi insanların zoruna gidiyor. Şahsen benimde öyle. Bide fiziği iyi tabi.
sonunda mert birisi çıktı
Bana benziyor o yuzden sevmezler
https://i.hizliresim.com/dqNOaQ.jpg
topu seviyoruz canım top olmasa nasıl futbol oynayacaz sevmediğimizi nereden cıkardın :D
Agir ergen vakasi bu yuzden sevilmiyor -_-
=^-^=
justini seven kızları seviyorum çünkü çok verici oluolar her fantaziye açıklar , bu bir gerçek
Kiskanmiyom ben kendini bisey saniyo anarşist malin teki *
Çünkü hayat kadınlarına garezim yok benim. Sadece cocuklarına tahammülüm yok :)
Hemcinslerimin sevmediği için,
Bazı kızların ona hayranlık duyduğu için,
bir de yuvalek :) olduğu için...
Kendini begenmis cocuk.
Ben ne Severim ne nefret ederim.
Cünkü tanimiyorum onu ama sempatik olarak görmedigim icin Benim ilgimi cekmiyor.. :)
ulan adam kavgadan içeri girdi uyuşturucudan karakolda göz altına alındı benekevde fahişeyle birlikte oldu tabi çok kıskanıyorum onu inanamazsın
Şımarık insanlardan haz almiyorum benim nedenim bu...
Ben gordum kardesim cok seviyo onun icin mecbr kaldm onla concert ine gtmeye :D
bir zararı olmasına gerek yok ki. ben mesela müzik tarzını sevmiyorum. kendisiyle bir derdimyok
Castın boka bastın.. Baska derdin yoktu dimi ergenlige muptezel olmus kiz
Yaşını büyük gösterip fake profil açan ergenlerden yorulanlar burada mi?
Bazı ülkelerden bile s*ktir çekilen bebenin neyini seviyorsunuz yürü git derslerine çalış velet seni
iyiydi sonra uyuşturucu derken nefret etmeye başladım ondan
Bız 2pac ıle snoop dog ıle emınem ıle lınkın park ıle 50cent ıle yetısmıs nesılız. Veledlerle ısımız olmaz.
Ben tarzını ve davranıslarını sevmiyorum ama sarkıları ve sesi harika, mukemmel otesi. Cok severim ve dinlerim de
sesi ne? harika mı? tarzı mükemmel mi? pardon sen şimdi srn buna sanatçı da dersin. ben 20 yıldır müzik işindeyim bana anlatma. hiç bir numarası yok. şirketler para kazanmak amacıyla neler yaptıklarını bir bilsen şaşarsın. adam sanatçı değil, sadece şarkıcı
Tarzı igrenc. Muzigi seviyorum hosuma gidiyor
evet sevmiyorum nedeni ise benle yaşıt olup dünyaca ünlü şarkıcı olması
senin gibi liseli ergene anlatamıyız bunun nedenını, biraz büyü anlarsın
Para bir insanı bu kadar embesil yapar mı arkadaş ya
Neden sevelimki kimki sevelim Türk sanatcilarimiz varken elin adaminımi dinleyeyim ki adamsa tabi...
kıskanmak mı :) tüm dünyanın antipatisini kazanmış bir velet in neyini kıskanalım. herkes b*k muamelesi yapıyor ona.
Bass ve thecno muzikler disinda sözlü yabanci muzik sevmiyorum
Bu kızın yaşı 15 alın bunuu !
aaslında tc kimlik numarasıyla üylik yapılsa daha iyi olu r:D
15 falan değil. çD siz kendinize sınırlama koymuşssunuz 15 yaşındakiler sevmiyo sadece
Aynen :D @swart
@papatyakalbi saol :) @zeynep_1994 on dört buçukmu :)
Cok iyiydi :D aklima geldi ama yazsam mi yazmasam mi derken yorumunu gordum 😀
:) :D @berrrk
Yaşından belli senin niye sevdiğin
takmışsınız yaşa * bize ergen diyenlerin yaşınada bakmalı sdfskljf
Siz rus kızlarını neden istemiyorsanız o yüzden
kıskançlık :d
Cinsim olsa kıskanma ihdimalim vardı
aynen öyle o erkek sen bilmem artık nesin
Bu iyiydi :D
nerden biliyorsun erkek oldunu? onun cok ilgilisin galiba bu konulara
biliyorum dasklhf
Bildini biliyorum işde içinde var senin ka şarlık.
hala yargılıyosun farkındaysan içimi dışımı bilemezsin
kimse kimseyi sevmek zorunda değil
Doğum tarihine veriyorum bu soruyu...
hesapla bakalım kaç yaşında oluyorm
maksimum 24 minimum 18 profiline göre. ama beyin yaşın tek haneli ona eminim justin gibi bir dallamayı böyle bir sitede savunmaya kalkabiliyosan !!
senin eksilerde dolaşıyor severim sevmem sanane ne yargılıyosun hangi hak bu neyin kafası
Bana bir zararı yok. Sebebsiz yere gıcık oluyorum.
Deweye diken insana ziken
Beni Niye Sevmiyosun Anlamıyorum ;'(
şımarık bir züppe yavrum daha nolsun :D
Anlayabilsen sende sevmezsin zaten.
anlasan seversin zaten
Ergen muhabbetine girmeyeceğim dediğim gibi büyüdüğünde güleceksin.
Ergen geldi kacin :)))
kaç o zaman ne işin var burda?
Sayende tekrar girdim salak.
Sen neden seviyorsun?
sizin böyle ön yargılarınıza karşı hiç bir şey demeyip üstüne türkiyeye yardım göndermesi ( gösteriş için yapıyo diyosunuz ama alakası yok ) gülüşü sesi mükemmelliği seviyorum işte
asıl övmek istediklerin o değil işte kandırma kendini. Senin gibi düşünende haklı tabi para var genç popüler. isterse eli yüzü kçma benzesin. Türkiye onun yardım etmesi (sürçü lisan ettiysek af ola) Fahişenin dilenciye para vermesi gibi bir şey. Şu söylediklerini bile beyin yazdırmamış belli. Popüler kültür diyeceğimde onun içinde yine bir kültür var. ÖZENTİ olabilirsin ama özenti gibi yaşayamazsın. Neyse renkle ve zevkler tartışılmaz.
sevmek istediğim için seviyorum ve sadece bana demiyosunuz bu lafları 60 milyona demiş oluyosunuz
Bence 60 milyon benim gibi düşünüyor küçük hanım.
60 milyon hayran sayısı *
Hatırlatırım Dünyanın nufusu 7,2 milyar.