AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
sevmemek ne kelime nefret boyutuna ulaştı nerdeyse
ben itici buluyorum tavırlarını falan ya :/
Sen 10 yıl sonra gel.
inş o zaman anlarsın
sevılcek bır yanı mı var
yeap
Justin bieberı neden seviyorsunuz anlayamıyorum.
gülüşü çok güzel kalbi çok temiz çok saf tanımadan yargılıyorsunuz
Tanimiosunuz dio :)))))) hayrdr askerde brlkde botmu bagladnz :)))
Nereden biliyorsun çok saf ve temiz olduğunu, bana bunu örnekler ile açıklarmısın, veya sosyal projeleri gösterebilirmisin?
Gülüşü demişsin, sırf görüntü yani konu. Gülüşünden yüzüne gelir ifadesine gelir her konuya gider.
Ben yargılamıyorum, onun arkasın da çalışan eşşek gibi bir prodüksiyon var ve kendisinin çok ciddi derece de zaman zaman saygısız olduğunu biliyorum şöhret havasına ki bu basına bile yansımıştır gerek sosyal hayatta gerek iş hayatın da.
Adam sadece söylüyor, söylediğin de bile sürekli destek almakta. Kendi başına yaptığı bir vokal bile çok az.
Yani özetle bu kişinin önüne parçalar sunuluyor ve parçaları söylüyor ve sizler sadece görüntüden dolayı bu kişiyi beğeniyorsunuz.
Boş konuştuğumu sanabilirsin fakat bu işlerin için de olan biriyim. Bu bahsettiğim madalyonun öbür yüzüdür.
Sen sevebilirsin normal, benim görüşüm o kişinin sanatçı kimliğin de olmamasıdır.
Muhtemelen soruda yazdığı gibi '' adklshf '' @gizem_bulgaristan
küçükken siz oyun oynarken o ev geçindirme derdiyle uğraşıyodu bankanın önünde gitar çalarak para kazanıyodu taki birisi onu keşfedene kadar losemi arkadaşı için saçlarını kestirdi herkes kel diye dalga geçti bağışlarda bulundu gösteriş yaptı oldu birçok suçlarla yargıladınız suçladınız olmayan şeylerle evet uyuşturucu kullanımı oldu ama türklerde de oluyo nerdeyse bütün ünlülerde var bunların hiç biri umrumda değil kalbinin temizliği yüzünden belli bu çocuk annesinin karnında sanaçtı doğmadı yokluktan buralara geldi inandı bize söylediği o iç açıcı sözleri beni çok etkiliyo bilmiyorum bağlandım işte ister ergen diyin ister demeyin 60 MİLYON HALA ONU SEVİCEK FOREVER :D DEDİKLERİNİZİ şu an ÇOK SALLIYOMUŞ GİBİDE KONUŞMAYIN
Kimin kimi salladığı belli haha..
Sosyal medya' dan hikayeyi çok güzel okumuşsun tebrik ederim :) Tabi ne kadar doğru olduğunu sana şimdi hiç anlatma gafletin de bulunmayacağım.
Sana bir şey diyeyim aç gözünü.
Kadıköy sokakların da 3/4 yaşında darbuka çalarak para kazanan çocuklar var ya hani onlardan 1 tane etmez 100 tane senin şu Justin bieberı ' ın.
Kıyaslama yapıcaksan daha zeki olman gerekir.
Kapak :-D
Valla erkek olarak bir kızı kiskanmam
gizliden çık görelim erkkeliğini
Gercekten benimi gormek istiyorsun yoksa erkekligimimi
olmayan şeyi göremem kapat konuyu yoksa başka yere çekiceksin
Amacim o
Pembemsi bir erkek sadece başka sorun yok ;)
Çünkü çok şımarık kendini beğenmiş sinir bozucu
sen o kadar seviyorsan nikahına al :)
bir his beslemiyorum napiyosa yapsin banane
Justin e aşık fanları yüzünden
Bende neden sevdiğinizi anlamıyorum.
zararı yok da yararı var mı niye sevelim :D
Genellikle ergenler seviyor :D
Sevmiyorum ergenin teki
Kızlar parasını olanı sever
parası elemize geçecek sanki allahım sen sabır ver
derdin para senin milleti yeme A:SD::ASD
sen kendini yemeye decam et ne desem anlamazsın beyin olmadıktan sonra
Neyini seviyosunuz bende bunu anlamiyorum.
biraz araştırırmısın lütfen anlarsın
Ben bu yaşimda çok seviyorum ya bu bebeyi :)
bahsettiğiniz kim ben tanı mıyom bil miyom
bizim sevmediğimiz bu çocuğu sevenler...
Hayatımın öncelikleri arasında ilk 1558 de yok!!!
11833 ü ara justin kimi seviyor öğren :D
donu hep düşecek gibi ondan
İrkima laf edeni insandan bile saymam!!!
Bende sevenleri anlamıyorum.
sevenler çok var ben pek hiç anlamam :D
hareketleri malca biraz ya
Karşiliksiz sevgiye. karşiyim
Böyle evladım olsa eldivenle bile sevmem.
Allah'im Justin Bieber'i al 2pac'i bize geri ver
Cunku o Justin Bieber
kıskankanmak? Justin kırmızı biber? O kim la?
Justin bieber olduğu için.
noldu sana bir hi bile demedimi :D
hahah çok komik hi demesine kalmadan üstüne atlarım meraklanma
Abovv azgin kari :))
liselilerin yatma saati gelmedimi hala
Neşet Ertaş'ı tanımayan nesile aşina değiliz
ay çk ttlı demi. s. s
Ben futbolu çok severim ki :))
kıskanıyolar yaaaaa :D:DDD
sevmemiz için tek bir sebep söyle
ben sevıyorum keske kankam olsa
Sen niye seviyosun bende onu anlamıyorum
anlayamazsın zaten zorlamayın
Benim justin ile bir alıp veremedigim yok da ben metak ettim sen niye seviyon
ben seviyom gel gidelim <3
Ergen var kaçın.
ya abi ben ergensen sende ergensin harbi malsınız
Yani yarası olan gocunur der geçerim.
Yav şunları şuraya almayın artık yahuu
Donsuz bebe...
sen neden seviyorsun ki?
Tanimiyorum ismini duydumda hemde hic görmedim
Çünkü tipsiz. :D
Ülkece kıskanıyoruz :D
yav he he ^^
Bn severm.
bendensin :d
Sendenim. d
Toplardan hoşlanmıyorum
Kıskanıyorlar aşkımı
biberleri sevmem
2000li uzaaa
buyuyunce anlarsin.
sen çok yaşlısın ya sdfmklh olum güldüryosunuz beni varya bu yorumlarınızla kendinizce laf sokuyorsunuz büyümüş de bana büyüyünce anlarsın diyo
büyümekten kastım 21-22 olmadı 23 olman küçük hanım.
"Türk kızları ter kokuyor" diye sizi ezen birine bu denli sevgi de tabii takdire şayan.
Top o top. :dd
kıskançlık
Hormon kokuyor.