Merhaba.İnternette sürekli serenaydan nefrt ediyoruz haberlerini görüyorum.Ve hiç bir ünlü hakkında bu kadar nefret paylaşımları yapılmıyor.Peki Serenaydan neden nefret ediyorlar? Bu kız ne yaptı? Bazıları neden olarak evli bir adamla çıktığını sebeb sunuyorlar.Bence yeterli bir neden değil.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim oldukça yeterli bir sebep.senin dizilerin izleniyor bir sürü genç kız ve küçük çocuklarda takip ediyor.haberleride izliyorlar sne nasıl dikkat etmezsin.madem ünlü olucan bunlarıda göze alıp biliceksin.ve tabiki sadece o değil başkalarıda var.ama serenay çok itici geliyor bana samimi değil.ünlüler dekolte giyiyorlar ama ben onu ne zaman görsem hep fazladan aşırı bir dekolte var.diğerleride normal ya da arada o şeklde kamera karşısına geçiyor.benmde aklıma şu soru geliyor bu kişi oyuncuysa rolüyle mi ön plana gelmedli yoksa aşırı dekolteleriyle mi çünkü bu ikisi onda orantılı değil.ayrıca röportajlarındada şımarık biri gibi başka genç oyuncularda var ama bir ağırlıklrı var konuşunca farklılık hissediyorusun onda bu yok.en azından benim için böyle.sen seversin ayrı saygı duyuyorum ama ben sevmiyorum.sebepleride böyle..
67 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılcümleye devrik başlamışım o adamla yaşadığı ilşkidne bahsediyodum direk sorunu okuyup yazınca karışık bir anlam çıkmış
Soran+1 yılyok ben kimseyi tutmuyorum ama neden bu kız hakkında çok kötü paylaşımlarda bulunuyorlar insanlar diye merak ettim.Önce kıskanıyorlar diye düşündüm, sonra bir çok güzel oyuncu daha var.beren saat, tuğba büyüküstün gibi.Onlar için neden kötü yorumlar yapılmıyor diye
Cevap sahibi+1 yılserenay bana dediğim gibi çok şımarık demiyimde bir olgunluk yok yani bunu nasıl ifade edicemi bulamadım.tuğba büyüküstün normal roprtjlarda konuşması pek iyi değil yani az konuşur beren öyle değil mesela.. ama tuğba da bir dizisi bitiyo yenisine başlıyo yani durmuyo iyi bir örnek diye düşünüyorum.başarıyo ama şımarıklık yok kaldığı yerden devam ve kendini bozmuyo belli bir çizgide ilerliyo en azndan şimdilik öyle görünüyor..
Soran+1 yılhaklısın bu kız çok şımardı galiba bu yüzden
Cevap sahibi+1 yılen iyi cevap için t.edrim
Soran+1 yılgüzel olduğu için seçildi canım benim :))
En İyi Cevaplar
Fazlasıyla samimiyetsiz buluyorum ben ya ne yazıkki sevemedim hiç. Ya konuşma şekli falan itici ötesi sesini duyunca deli oluyorum bunu nasıl seviyolar diye ki normal sesi öyle değil o kız öyle konuşmuyo doğal halinde mesela örnek vereyim Adanalı'yla başladı oyunculuğa bir iki dakika izlediyseniz konuşma şeklinin şu özentisinin farkına varırsınız net şımarık bence ağzını O şeklin getirip konuşuyo aşkım değil oşkum der gibi falan ıyy. ve en iyi cevaba katılıyorum bende dokelteler falan hiç hoş değil evet güzel ama bunu göze sokunca anlamı kalmıyo. Çağatayın önceki rol arkadaşı Hazal Kaya kısa boyluydu aşırı güzelde değildi belki ama doğaldı ve fazlasıyla seviliyodu ben dahil herkes tarafından. Şımarıklık nefret doğuruyo Serenayın durum bu
12 Yorumla- +1 yıl
En iyi cevap kesinlikle
+1 yılişte bu sekillerde ayakta kalıyorlar onlarda aslında ortadada bişey yoktur:)
eger her oyuncu kendini sadece kendini anlatamıyorsa oynadıgı oyunda , bu tur hareketler ortaya cıkmaya baslıyor
işin özu rahat olmakta , yalnız sen rahat olmayı nasıl algılarsan00 Yorumla
22 yaşındaki hatun 44 yaşında bir adamla beraber bu tepki çekiyor olabilir. ha kimseyi ilgilendirmez o ayrı. insanlar ünlülerin kendi onayladıkları hayatı yaşamalarını bekliyorlar saçma bir şekilde sorun bu.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
36Cevap
+1 yılSevimsiz, Türkçe aksanı DELİRTİCİ, şımarık olduğu her halinden belli.
İyi ki bir silikon taktırmış! Görgüsüz gibi boyna derin dekolteli şeyler giyiyor insanların gözüne sokmak için. NASA Voyager roketi rampası gibi, göze sokuyor boyna...
Yani. Sevmem.10 Yorumlaşöyle bir yorum katıyım o zaman ben. nihayetinde o ünlü biri. siz onu seversiniz ya da ondan nefret edersiniz. fakat o sizi tanımaz veya sizin için herhangi bir duygu besleyemez. 1. kız güzel. 2. zengin. 3. ünlü. 4. çağatay gibi biriyle birlikte. kısacası yediği önünde yemeği arkasında.. çekememelerinin sebepleri bunlar olabilir. bende onu savunmuyorum çünkü bende ünlü biri değilim sizden biriyim. ama bence bırakın herkes yerinde sağ olsun :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirden bire cok fazla goz onune cikmasi olabilir. Ve bir iticilikte var kizin tipinde. Oynadigi rol de cabasi.d sonra mavi reklami cok sacma. Lale devrindede cok iticiydi konusmasi miymiy. Fat.agulun sucu ne gibi bir dizide oynarsa belki algiyi degistirebilir.p
00 Yorumla
+1 yılÇağatay Ulusoy la çıktığı için kızlar kıskançlık yapıyor tabi ama güzel kız bence ben nefret etmiyorum
06 Yorumla
Soran+1 yılbelkide ama bir çok güzel oyuncu daha var.Onlar için neden böyle sözler paylaşılmıyor? Bunuda düşünmek lazım :(
- +1 yıl
Çünkü onlar Çağatay Ulusoy la çıkmıyor :D
Soran+1 yılama çağatay ulusoyda bulunmaz hint kumaşı değil yani hatta hiç tip biri değil
- +1 yıl
Saçmalama istersenn
- +1 yıl
G.tüm var canım merak etme sen
+1 yılİnsanlar çok sevilen çok beğenilen çok göz önünde olan herkese aynısını yapıyor. Justine yaptıklarıda çok farklı değil
12 Yorumla- +1 yıl
Hala Justin diyebiliyor musunuz? HELAL.
- +1 yıl
Diyemicek ne var? İnsanın duyguları objektif olmasının önüne geçmemeli. Bende justine bayilmiyorum
+1 yılTürkiye'de maaalsef iyi çıkış yapıyorsanız, iş yapıyorsanız, güzelseniz çekemeyenler yaftalamaya çalışır. Ondan olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSadece ağzını yamultarak mal mal konustuğu bile yeter.Kaldiki rol yeteneği yok, ses yok, fiziği ve yapma güzelliği birde dişiliğini kullanarak çekiyor, itici bir sesi var daha sayyım mı
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki :( :(
+1 yılserenay çok kaliteli insandır ben onu adanalıdan beri tanır ve takip ederim beraber 6 bölüm oynamıştık malesef bir insan başarılı olur bide üstüne güzel olursa düşmanıda çok olur..
10 Yorumla
+1 yılGüzel kızmış aslında.Harbiden niye nefret ediyonuzlan kızdan eli yüzü düzgün güzel bir kız sonuçta :D
10 YorumlaEvli bir adamla mı çıkmış? O derece umurumda değil. Ya itici bir fiziği ve yüzü var. Zaten o sümük olayından sonra o kızı güzel göremiyorum :D
10 Yorumlavalla medcezirde sogudum hiç güzel değil sacma sapan bir kız bnde anlamadım nie öyle olduysa
36 Yorumla
Soran+1 yılama bu bence insanların hakaret etmesi için bir neden olamaz diye düşünüyorum.Sence?
+1 yılBenim sorunum yok ama aglayısından nefret ettiklerini söylerler hep bende dahil
10 Yorumlaevli erkeklerle düşüp kalkıyorsa nefret etmem için fazlasıyla yeterli sebeptir.
00 YorumlaKonuşma tarzı itici geliyor bana. Çok şımarık bir tip gibi gözüküyor ekranlarda. Ben o yüzden sevmiyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılToplumsal konuda bir soru soruluyor, 10 cevap anca geliyor. Serenay mıdır, her kimse bir magazin sorusu soruluyor, 50 cevap geliyor. İbretlik.
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın kardeş kusura bakma saçma sorum için :(
hangi sevmedigim yönünü saysam bilmiyorum. nefret ediyorum ne yüzünü ne ismini duymak istemiyorum..
rezil20 Yorumlasana ne bacım edene değir ettirene bak...sen serenaysan ona bişe diğemem tabi...
02 Yorumla
Soran+1 yılmerak ettim sadece :(
+1 yılserenay sarıkaya 1 tane daha sarışın var kimdi o adını nuttum acayip kıl oluyom :D
04 Yorumla
Soran+1 yılceyda ateş mi? :)
- +1 yıl
yok ya survıvorda sunuculuk yaptıya :D geçen sene :D
- +1 yıl
işte o yaa :D
normal hayatında çok bilmiş biri ve çok havalı..biliyorum çünkü yeğenimle aynı sınıfta okudular:) tepeden bakan bir insan kendisi sevmem o yüzden:)
119 Yorumla
Soran+1 yılmesela?
Soran+1 yılyok o değilim
Soran+1 yılne gibi havadaymış?
Soran+1 yıltamam :(
Soran+1 yılyemin ederim ki ben değilim serenay, hem serenayın işimi yokta buraya gelecek
Soran+1 yıldeğilimmmmmmmmm
Soran+1 yıltamam sonunda inandın :))
Soran+1 yılyaa ben serenay olsam işim mi yok başka :)))
Soran+1 yıl:))))
+1 yılmedcezirle patlama yaptı baya populer oldu karakterinden olabilir dizide baya çocukça hareketleri var ki bana samimi geliyor ayrıca çok güzel giyiniyor yahu seviyorum serenayı
00 YorumlaBana bir şey yapmadı teklif etse yok demem gayet hoş şımarık severim zaten ama kankası var bunun esmer olan hazar ona bitiyorum :)
00 YorumlaRol icabı öyle birşey. Örneğin bir dizide kötü bir rol alırsan izleyenlerin çoğunluğunun nefretini kazanırsın.İyi olursan tam tersi.
00 Yorumlanefret falan etmiyorum ama o mıy mıy konuşmaları canımı sıkıyo
10 YorumlaGerçekten bu kız ne yaptı ya :))) doğrusu bende nefret ediyorum...
00 YorumlaÇok mıymıy bence hatun dediğinin her halinden kadınlık akmalı.Konuşması ve tipi itici.
00 Yorumlaoyunculuğu oldugundan fazla abartıldı güzelliği fazla abartıldı daha saysak çok sayarız
12 Yorumla
Soran+1 yılsence oyunculuğu iyi mi peki?
ne demek yeterli neden değil. o adamla neler yaptıgını hayal edemıyomusun. senın kocan olsa o adam. yürü git liseli
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşssiz türk milletinin huyu bu mk.
Size ne lan elalemin hayatından siz önce kendi dötünüzü bir arada tutun ;)00 Yorumla
+1 yılnefret etmiyorumda
havuzun içinde ağlanır mı arkadaş nasıl mantık bu?00 Yorumlaben daha cok medcezir deki rolunden dolayı uyuz oluyorum heleki 34.bölümdeki rolu gercekten kardeşim olsa katil olurum herhalde :)
00 YorumlaTip olarak itici bir kız üstelik çirkin olmamasına ramen itici :D
00 Yorumlanefret değil de sempatik bulmuyorum sadece yapmacık geliyor
00 Yorumlabence çok güzel olduğu için kimse çekemiyor. ben çok seviyorum serenayı.
01 Yorumla
Soran+1 yılsadece merak ettiğim için sordum yanlış anlaşılmasın.Bende herkesi seviyorum Allah'ın yarrattığı kullarız.Ama neden diğer oyunculardan bu kadar nefret eden sayısı yok onu anlamış değilim :(
+1 yılserenay senin babanın kızımı neden bu kadar ılgılısın alla alla
00 Yorumlavalla medcezir dizisini izliyorum ben de soğudum kızdan mıy mıy rolü bezdirdi milleti
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkaşar gibi bir kız olduğu için nefret ediyorum.Dizideki herkesle çıktı anasını satayım.
00 Yorumlacok yapmacık konuşmaları, hal ve hareketlerı hıc yakışmıyor, oldukça sahte bence...
00 Yorumla
+1 yılo sümük akmıcaktı aga !
20 Yorumlaergenler nefret edio yaa :)
00 Yorumlaİtici kızın teki o yüzden takma
00 YorumlaSerenay Sarıkaya mısın yoksa o.O
03 Yorumla
Soran+1 yılbirisi çaktı durumu
Gizli Üye(30-35)+1 yıltek sebebi var o da kıskanılması :)
12 Yorumla
Soran+1 yılama sebeb kıskançlık olsaydı eğer Bir çok güzel manken ve oyuncu var onlar hakkında neden bu kadar ileri derece kötü paylaşımlar yapmıyorlar?
Cevap sahibi+1 yılserenay çok fazla aştı kendini. eskiden adanalıda falan çok sıradan, ezik bir oyuncuyken şimdi popülaritesi en üst seviyeye çıktı ve gitgide güzelleşiyor. bu da kızlar arasında büyük kıskançlık sorunlarına yol açıyor. başka hiçbir açıklaması yok. ünlüler ortamında kimin eli kimin cebinde olayı o kadar ileri düzeyde ki, serenay aralarında en namuslusu kalır.
Sevimsiz, itici bir tipi var çünkü ^_^
10 YorumlaSen serenaymısın yoksa ;)
03 Yorumla
Soran+1 yılyok değilim gerçekten
Soran+1 yılyok valla değilim öylesine sordum sırf merakttan
+1 yılSümüklü Serenay, sümüklü Serenay. :D
11 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇağatay'ı kaptı daha ne olsun bacım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılçağatayın nesi var allah aşkına sevilecek
götü kalktığı için nefret ediliyor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılAdanali'da oynadı yetmez mi
00 Yorumla
+1 yılMıy mıy konusması bile itici olmasına sebep :D:d
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOha evli adamla mı sevgiliymiş
02 Yorumla- +1 yıl
Uyu sen :D
Cevap sahibi+1 yılZaten sevmezdim tuz biber oldu. Nedense güzel de bulamam kendisini
itici bir tip çok itici
00 Yorumla
+1 yılGayet sevimli oysa ki.
00 Yorumla
+1 yılçok itici ve evet baya bir antisi var
00 Yorumla
+1 yılİticinin teki. Sevmiyorum
00 Yorumlasümük
20 Yorumla
+1 yılPeki sen neden seviyorsun? Ne yararı var sana?
01 Yorumla
Soran+1 yılben sadece merak ettiğim için bu soruyu sordum.Sonuçta hepimiz insanın internetteki yorumlara bakıncada neden bu kıza böyle davranıyorlar diye merak ettim.
Vallahi heee canım serenay
00 YorumlaÇok seksi ondandır :D
00 YorumlaKimle çıkıyomuski?
00 YorumlaTanımıyorum şahsı
12 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten mi?
- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar