Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine 'haram' diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?

Bursa'da asgari ücretli çalışan mobilya ustası Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine 'haram' diyerek yaktı.
Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine haram diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?
Yılbaşı çekilişleri için Milli Piyango bileti alan Bursa'nın İnegöl ilçesinde yaşayan Esat Şahan, takdir edilecek bir davranış sergiledi. Milli Piyango biletine 20 bin lira isabet eden Esat Şahan, piyangodan ele edilen paranın haram olduğunu söyleyerek 20 bin TL'lik biletini yaktı.
Mobilyacıda asgari ücretle çalıştığı öğrenilen ve 37 yaşındaki Şahan, haram diyerek yaktığı piyango bileti hakkında şu ifadeleri kullandı;
Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine haram diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?
PATRONUN GÜZEL NASİHATI VESİLESİYLE BİLETİ YAKTI...
Biletine çıkan 20 bin TL'yi tahsil etmek için patronundan izin isteyen Esat Şahan'a piyangodan çıkacak paranın hayır getirmeyeceği tavsiyesinde bulunan patron Hüseyin Çakır ise konuya ilişkin şu şekilde konuştu;
Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine haram diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?
"BİR MAAŞ İKRAMİYE VERDİM"
Ayrıca bileti yaktığı için bir maaş ikramiye verdiğini söyleyen patron Hüseyin Çakır, konuşmasına şöyle devam etti;
Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine haram diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?
"Haram" olduğunu bildiği halde, milli piyango bileti neden aldı, işte burası tartışılır..! :)
Esat Şahan, 20 bin lira isabet eden piyango biletini patronunun tavsiyesi üzerine 'haram' diyerek yaktı. Sizce doğru mu yaptı?
Cevapla