Ekrem İmamoğlu'nun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?


İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, CHP'li vekillerle birlikte Ümraniye'de bir et restoranında akşam yemeği yedi. Sosyal medyada gündem olan görüntülerde masada alkollü içeceklerin olması dikkat çekti. Alkollü içecek kullanıyor değil, masada bulunması dikkat çekti.
Ekrem İmamoğlunun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?
Twitter'da birçok kişi eleştiri yaparken, Melih Gökçek'de bir eleştiri yaptı.
Ekrem İmamoğlunun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?
Ekrem İmamoğlunun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?
Gazeteciden Açıklama: İmamoğlu Su İçti!
Ekrem İmamoğlunun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?
Kesinleşmeden ağır eleştiri yapmak doğru mu? Ya da masada alkollü içeceğin bulunması anormal bir durum mudur?

Kaynak
Güncellemeler
+1 yıl
Asıl problem olmayan şeyi milletin bu kadar sert sözlerle eleştirmesi.. Yetmezmiş gibi buna Gökçek Bey'in dahil olması.. 😂 Ahh ahh gülsem mi, ağlasam mı? Genelde siyasi sorulara görüşümü bırakmam ama duramadım.
Ekrem İmamoğlu'nun masasında alkol bulunması olay oldu! Alkol kullanmadığı halde eleştiri yapılması normal mi?
Cevapla