ÖncesiSonrası Konya’nın Hadim ilçesine bağlı Çiftepınar köyü sınırlarında bulunan Doğal Sit Alanı niteliğindeki Yerköprü Şelalesi, daha çok turist çekmek uğruna yapılan çevre düzenlemesiyle tüm doğallığını yitirdi. Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan ve 20 milyon liraya mal olacağı öne sürülen projeye Çevre ve Şehircilik Bakanlığı da destek verirken ortaya çıkan sonuç yöre halkının tepkisini çekti. Hadim’in eski Belediye Başkanı Mürsel Ayrancı, “Burada doğal güzellik bozulmadan ve fazla bir masraf etmeden düzenleme yapılabilir, alan korunabilirdi. Hem yapılan masraf hebadır hem de buranın doğası katledilmiştir. Yerköprü Şelalesi kendine özgü bitki örtüsü ile dağ ve doğa turizminin bölgedeki cazibe merkezlerinden birisi olarak kalmalıydı. Yapılan yanlış bir uygulama” diye konuştu. https://gazeteciyazaryusufyavuzblog.wordpress.com/2019/11/28/milyonlar-harcayip-doga-harikasi-selaleyi-bu-hale-getirdiler/
Konya yerköprü şelalesi'nin katledildi. Neden doğa harikalarımızı koruyamıyoruz?
En İyi Cevaplar