"Türk milleti iyidir ancak çabuk unutur." Abdulhamit'in bu güzel tespiti gerçekten de doğru mu?

Evet kesinlikle doğru...
Bu millet fakirliği çabuk unuttu.
Bu millet ayrıştırmayı çabuk unuttu.
Bu millet hastane kuyruklarında beklemeyi, hastalarının rehin alınmasını çabuk unuttu.
Bu millet memurların yediği rüşvetleri, iş yapmayan memurları çabuk unuttu.
Bu millet bir evde beş-on kişi birlikte yaşarken şimdi çekirdek aile olarak ayak basabilmenin ne demek olduğunu çabuk unuttu.
Bu millet araç almanın nasıl bir mutluluk verebileceğini çabuk unuttu.
Bu millet kirada otururken şimdi bir kaç evi olup kiraya verdiği evlere sahip olduğunu çabuk unuttu.
Bu millet haklı olsada yönetime sesini duyuramazken şimdi her mecrada şikayet edebileceği ve hakkını sonuna kadar savunabileceği imkanları çabuk unuttu.
Bu millet hiçbirşey üretemeyen bir Türkiye'den üreten bir ülkeye yükselirken "eee onu da yapıyorlar ama şurasını ithal ediyorlar" diyerek önceden neden böyle şeylerin yapılmadığını şimdi en azından böyle şeylerin üretilebildiğini kendine sormayı çabuk unuttu.
Hasılı kelam: " Türk milleti iyidir ancak çabuk unutur. "
"Türk milleti iyidir ancak çabuk unutur." Abdulhamit'in bu güzel tespiti gerçekten de doğru mu?
Cevapla