AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Ölüm ceza mı? Bence ömür boyu hapse kapatılmak daha büyük işkence. Ama otel gibi değil daha ağır şartlarda. Bizim ülkemizde ensest çok yaygın, evli insanların yarısından fazlası kuzeniyle evli. Başka insan mı yok. Sapıklık kanlarında var.
Söylentiler üzerine (gercek ya da yanlış fark etmez) toplumun bu linç kültürü de
Tecavüz eden şahıslar kadar iğrenç
Ayni cehaletin, yabaniligin unsurları
Umarım yalandır, ki hangi anne o anda bu adamı sağ bırakır.
Pes...
Artık halk kendi sağlayacak adaleti iyi olmuş gebertselerdi
İftira diyorlar bu video için ama bilemiyorum gerçekte olabilir.
Ifirada olabilir toplum dinlemeden linc ediyor
Bu olaylar son zamanlarda iyice arttı mı sanki? Noluyo ya ;(
Allah belasını versin bu nasıl amca ya kimseye güven olmaz bu devirde
Umarım bu yaptığı cezasız kalmaz
Böyle şeylerin artmasının tek sebebi serbest bırakan hakimler bu hakimler daha içeri atamıyor idamı bokdüzgün uygularlar!
Ulanşule çete tecavüz ettiler adamın parası var diye serbest sen ne halt bekliyorsun bu hakimlerden pardondaa
aklım almıyor ya bu türü benim hiçmi gururun onurun kendine saygın olmaz ne için nasıl yaşıyorlar bu tür insanlar ya etrafta kadın mı yok kız mı yok hiç ne istiyorsun küçücük çocuktan ya
bence idam gelsin diyen cahil cüheyla tipleri idam edelim de ülke bir ferahlasın
Az bile vurmuşlar ben olsam oracıkta kısır ederdim onu !!!
O annenin benim kızıma neden bunu yaptın diyişi kahretti beni gözyaşlarımı tutamadım. Daha da ayağa kaldırmaya çalışan insanlar var Allah hepinizi kahretsin başka hiçbirşey demiyorum..
Beyazlı abimin de elleri dert görmesin inşallah. En çok o dövmüş Allah razı olsun
İdamla kolayca öldürmek yerine neden hepsini bir yere adaya atmıyorsunuz ne yaparlarsa yapsınlar birbirine orada
İdam bunlara ödül gibi gelir ömür boyu güneş ışığı görmeyen bir hücrede süründüreceksin
Tiksiniyorum bu hayattan böyleleri ile ayni dünyada olmakdan allah belalarini versin
Onu da ceza evinde öldürürler kesn şimdiden o adami öldürecek olan insana helal olsun
Hadım etmek daha cazip. Uyuşturmadan, kezzapla ya da ateşle...
Allah bunları kahr-u perişan eylesin. İğrenç varlıklar.
İdam kesinlikle gelmeli evet idam çözümdür.
İdam çözüm müdür? Bilemiyorum ama. Bir caydırıcılığı olacağı gerçek.
Gelsin ya vallahi gelsin boyle insanlarin yasamasin
Ceza sistemini ne kadar ileri uç noktalara taşırsan taşı sorunları çözemezsin. Ki zaten dünyada bunun örnekleri çoktur.
Bunun tek çözümü: insanları eğitmek eğitmek eğitmek.
yavaş yavaş oldursünler. hatta onu anneye bıraksınlar.
İdamı geçtim toplumun ahlak düzeyi aşırı şekilde düşüyor her yerden taciz sapık cinayet her bok çıkmaya başladı nasıl geri gelicek eski düzen edep haya nerde
idami getirip bu adami idam edersin.. peki apo yu nasil idam edeceksin.. o da bebek katili.. apo idam edilmeyecek mi.. peki apo idam edilirse turkiyede neler olur.. bir de işin o tarafini dusunun.. bye
Şu abazalar nerede acaba meme deyince leş kargası gibi üşüşen aqq evlatları ilgi alanınıza girmiyo tabi böyle sorular
İdam gelsin tamam da suçu olmayan çok insanı da öldürürler ben adalete ve devlete güvenmiyorum. Bence bu adam ölürse kurtulur müebbet verilsin her gün ölmek ister hapishane
Gelsin de ben dedim diye gelecek mi şimdi bir sürü insan gelsin. diyor zaten bizim elimizde değil maalesef
Şimdi cumhurbaşkanına burda bisyler yazardım da içeri alırlar falan.
İktidar sapikları sahipleniyor ne idamından bahsediyorsunuz. Habire vatan hainlerine idam diyorlar.
Tabiki gelmesin ya bu kadar adaletin bittiği söylenen herşeye inanan bir toplulukta kimin gerçek yere idam edileceği kimin suçsuz yere ipe gideceğini bilemeyiz idam bir çözüm de değil eğitim ve bilinçli bir topluluk gerekli.
Ağ çocukları savunan lar oluyor ya karışmayın diye onlarida araya alıp linç edecen bu ağ yaşaması insanlik suçu
Antep insanına yazıklar olsun. Linçiniz böylemi. Kemiklerini kıramadınız mı
İdam gelmeli bunları çok duyar olduk yeter artık bu olayların kökünü kurutan cezalar verilsin
İnsanların getirdiği adaletten ne beklersin ki 🙁🙁
Tecavuzda once tacizi engellemek lazim tacizde rahat davranan insan tecavuzda eder bogaz da keser
Allah belasını versin pisliğin. Birgünümüz olaysız geçmiyor.
Kes şeyini hadım et ölene kadar ongelsin bu gelsin sevsin yeter aryik bunnedir yaa... çocuk ya çocuk uzak durun evlatlarimizdan artık yeter pislikkkler
Geri dönüşü telefisi mümkün olmayan bir yola girdi şimdi o çocuk
#idamgelsin
Idam gelse sanki bunlara gelir. Hapishanede hep zeki insanlarin oldugunu unutma.
Zeki insanlar suç işleyemez mi...
Eren erdem neden icerde? Ve cogu yazar?
Hanımefendi.. idam gelmeden bu ortalık düzelmez.. can korkusu halk arasındaki tabiri ile g. öt korkusu işin içine girdiği zaman işin rengi değişir.. ben erdemmiş erdalmış anlamam.
Bu ülkede ağaç, çocuk, kadın , hayvan olmayacaksın.
Ülkemiz de adalet tesis edilmediği müddetce, idamın gelmesi bir fayda sağlamaz.
Antepli olarak kendimden utanıyorum dünyanın sonu kıyamet kopacak 😓😓
Oradaki kalabalık o adama Tecavüz etsin cezalar böyle olmalı
Oha yeter artık be ne iğrenç insanlar bunlar idam mi geliyor Hadim mi geliyor bian önce gelsin artık
yapana acımam ama iftira atılanlar idam olursa kim verecek o canın hesabını
Idam istesek ne olacak başımizdski kopek işine gelince hemen topu meclise arıp milletin gazını alıyor. istese aninda çikartir idami tekrar
Ülke iyice kötüye gidiyor.. Ekonomi, insanlar, sağlık , din, idamda gelse olmaz eğitim ahlak şart..
İdama gerek yok eğitimin kalitesini arttırmak gerek sadece
İdam gelmesine gelsin ama ya suçsuzlar idam edilirse
İşte sıkıntı orada zaten evet adalet düzgün işlemiyor
@neslitükenmişerkek_- neden dislike yedim oysaki sadece düşüncemi söylemiştim
Düşünceye saygı kalmadı artık
Görüşünde makul oysaki
Tek sorumlusu akp ülkenin içine etti millet tabi böyle yapacak
bir insanın ölmesine kim karar veriyor Allah mısınız?
İdam gelmeyecekse hücrede sonsuza dek çürüsün.
bir de yazık vurma diyor yaaaaaaa😠😠😠😠😡
idam kurtuluş olur böylelerine
gebertin pisliği bacım çocuğu
kardeşim :(
küfür algılamıo
Biz seni anladık duzeltmene gerek
@hamit77 hahaha teşekkür :D
Rica ederim teşekkürlük bir durum yok
İdam gelmesin diyorum adalet gelsin diyorum
😢😢artık yeter lütfen bir daha olmasın
Hadım etmek lazım ölüm kurtuluş demek onlara
Gelsin artık şu idam!
İdam değil halk tarafından linç edilmeli.