https://www.youtube.com/watch?v=wIoHV1Ah5pk
Gaziantep'de öz amca 10 yaşındaki yeğenine tecavüz etmiş. Hala idam gelmesin mi diyorsunuz?
https://www.youtube.com/watch?v=wIoHV1Ah5pk
Geçenlerde 10 yaşındaki yeğenini taciz etti diye linç edilen bu adamın hikayesini biliyor musunuz?
Önceden ortak iken sonra ayrılıp kendi işini kurup işleri iyi gidince bunu çekemeyen yengesi Gaziantep'in en işlek caddesinde kendisine randevu verip görüşmek istediği iletmiş.
Adam daha karşıdan görüldüğü an yengesi çığlık atıp milletin dikkatini çekip kızımı taciz etti diye bağırıyor.
Ve her şeye balıklama atlamayı seven, sormayan, araştırmayan milletimiz adamı linç ediyor.
En kötüsüde mahkeme yanlış anlaşılma oldu diyerek adamı salıyor. İftiracı yengede elini kolunu sallayıp geziyor.
Ha gerçi ne demişlerdi; kadının beyanı esastır.
Maazallah metrobüste, sokakta, pazarda bir kadın çıkıp size bağırarak beni taciz etti derse başınıza gelebilecekleri düşünebiliyor musunuz?
Arkadaşlar boşa idam filan demeyin bu ülkeye bir daha idam gelmez. Yöneticilerin hepsi bir birine topu atıyorlar ( yani toplumun gazını almak diyelim biz ona gündeme getiriyorlar ) . Bu tip insanları ancak ve ancak caydırı ceza olması lazım ki bir daha böyle şeyler yapmaya ne aklına gelsin ne de yapmaya cüret etsin. Yöntemler çok , öldürmeyip işkencelerden geçirirsin bütün toplumun ulaşa bileceği ortamlara koyarsın örnek sosyal medya. Kan filan olmayacak tabi çünkü çocuklar da ulaşabilir. Yani bu şerefsizleri hapse koyup ömür boyu hapse atsan ne olucak? . Çünkü caydırıcı ceza yok.
Allahım bu nasıl bir şeydir nasıl bir vicdan insanlıktır her şeyi geçtim o senin yeğenin lan adi sefrsiz gelde küfretme boylelerine artık midem kaldırmıyor bu insanların yaptıklarına.. bunlara göz yumulmasın artık yeter ya yeter ben elim yabancıyım da bu kadar tepkiler gösteriyorum bizim çocuklarımız olsa ne yapacağız bunun düşüncesi bile korkunç biz elken bu kadar kötü oluyoruz yarın bizim başımıza da aynılarının gelmeyeceğinin garantisi yok devlet artık el atmalı bu duruma cezalar caydırıcı değil millet elini kolunu sallıya sallıya her şeyi yapıyor..
Kadın da pek eli yüzü düzgün birine benzemiyor belki 10 yaşında cocuk aklını almıştır bu adama iftira atmıştır mirasdan men etmek için herşey olabilir mahalleli doğru olanı yapmış link edilmesi doğru olmazdı sen ne yobaz adammışsın ya bu ülkeden git afgantanda yaşa onlar tam senin kafadan.
Onlar benim kafadan değil. Kadına değer vermeyen toplumlar hoşuma gitmiyor. İslamiyetin hüküm sürdüğü topraklarda hep gözyaşı var. hep bir adaletsizlik
Cevap
94Cevap
İdam değil lime lime kesmek lazım
İdam diye bağıranların zerre kafası çalışmıyor.
Yahu idam olabilmesi için hukuk sisteminin 4*4lük işlemesi gerekmektedir. Ülkemizde hukuk sistemi işliyor mu?
Sen daha tecavüzcüyü hapse atamıyorsun nasıl idam etmeyi planlıyorsun?
1. Etek giymiş rızası var.
2 Bağırmamış rızası var.
3. bir kereden bir şey olmaz.
4. O saatte ne işi varmış?
5. Kesin kuyruk sallamıştır
6. Kot giymiş kot rızasız çıkarılamaz.
Bu sebeplerle ile daha hapse bile atamadığın insanı nasıl idam edeceksin sen hiç mi kafan çalışmıyor?
Önce hukuk sistemi 4*4lük çalışmaya başlasın sonra herkes idamın gelmesini ister. Önce hukuk sisteminin düzelmesi gerekmektedir.
Örnek vereyim sana
Ergenekon / Balyoz ikisinde de vatana ihanet ve darbe girişimi ile yargılandı insanlar. 3-5 sene sonra kandırıldık dediler pardon dediler salıverdiler hepsini. Eğer idam olsaydı ülkede vatana ihanetten hepsi idam edilmişti. Mezarı başında pardon derdiniz artık.
gerçekten böyle mi ilerliyor?
çocuklar için zaten sorgusuz olması gerekmezmi?
çocuğun rızası mı olur muş ne saçma iş
Burasi turkiye malesef
@gızlı12762 haberlere bakarsan görürsün. Tecavüzcü yargılanıyor.
Kadın etek giymiş demek ki rızası var ceza yok.
Kadın kot giymiş zorla çıkartılmaz kot kesin rızası var ceza yok.
Kadının o saatte ne işi varmış tecavüzcü haklı cezai indirim.
Tecavüzcü takım elbise giymiş cezada indirim.
Bunlar olan şeyler. Bunların yanında avukat savunmaları var çığlık atsaymış diye.
Bir bakandan açıklama var (ensar vakfında çocuklara tecavüz olayı hakkında) "bir kereden bir şey olmaz" ve "çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin" demiştir.
Hala idam gelmesin diyorum idam çözüm değil tek çözüm ya hadım etmek ya işkence ibretlik değil idam gebertilceklerini bilmiyorlar mı biliyor pezevnkler ama işkencenin acısını hesap edemz hadım edildikten sonranin acısıni hesap edemez ve bu durum bundan sonrakilere ibret olur ama idamın halatı başka yerlerede uzanir
Idam yasası sadece tecavüzcüler için geçerli olmayacak. Her türlü vatan hainliği (kime ve neye göre hain orası tartışılır), her turlu c. baskanina hakaret, solcukat... güme gidecek olan bu kesim olur.
Çünkü cezalar caydırıcı olsa tecavüz etmeye kijse kalkışmaz.
Kravat taktiği iciniyi hal indirimi alanlar, kravat taktıkları için idam edilmezler ki. Adamlar hapise girmiyor tahrik edildiler, o kızın gece vakti ne işi varmış orada diyerekten, ceza almayan birinin idamına mı karar verilcek?
Mevcut adalet sistemimiz idam cezası için hiç uygun değil.
Astıkları 5 mahkumdan 3unu haksız yere idam edeceklerine kalıbımı basarım.
Toplumun ahlakını düzeltmenin yolu idam değildir.
Idam cezası olan ülkeler mesela bakin yinede tecavüz vakalarının en fazla olduğu ülkelerdir.
İdam falan istemiyoruz.
Bunun çözümü idam değil. Böyle bir ceza sadece sapıkların daha profesyonel davranmasına yol açar.
Bu insanlar kültürsüz, eğitimsiz, aile nedir bilmez. Asıl toplumu eğitmek lazım yoksa ülkenin yarısını idam etmek lazım bu çok saçma.
Sana katılıyorum.
İdam gelse sanki
bu adam mı idam edilecek?
Ayrıca, geçen senelerde
senelerce tecavüz ile
suçlanan bir adamın
suçsuz olduğu ve
suçun üzerine yıkıldığı
ortaya çıktı yani o adam
idam edilmiş olsaydı
kim, nasıl geri döndürebilirdi?
Valla bence bu aile bunu yakaladı mi adami direk bir yere kaldırıp yıllarca işkence yasatmalidilar ölüm bile kurtuluş bunlara sonra er meydanına leşini ativerselerdi onurlu şerefli babalar bile kalmamış dedelerimiz gibi adamlar kalsaydı oğlum demezlerdi kendi elleriyle öldürürlerdi en azından bizim ailede böyle
birisi 10 yaşındaki kız cocuğunun yanında annesini bıcaklar birisi 10 yaşındaki kız cocuğuna tecavüz eder 5 yaşındaki erkeğe tecavüz ederler. Nasıl bir zamana denk geldik böyle. Aileniz hiçmi eğitim vermiyor sizlere. Uckurunuz o ufacık el kadar cocukları öldürmek tecavüz etmek nedir ya. Allah hepinizi kahretsin...
İdamla bunun çözüleceğini düşünmüyorum. Bunları yaşayan kişinin ya da ailenin idamla iç rahatlaması yaşayacağını da. O çocuk belki değil kesinlikle bunu atlatamayacak, o senelerce bunun acısını çekecekken o insan müsveddesi neden 10 saniyelik acıyla kurtulsun ki?
Idamı 1 sene sonraya ertele ve kesin idam edileceğini bilsin bak bakalım o bir yılin her yılı ona nasıl iskence haline geliyor
@REDHOTLINE07-7 yine fark etmez çünkü 1 sene. 1 senelik işkence ile ömür boyu işkence çekecek bir çocuk, bir aile. Ben karşılaştıramıyorum üzgünüm.
Ne olursa olsun idam gelmeli gelmek zorunda bir kaç hayvan dar agacında sallanirsa bak bakalim bir daha kaçı buna cesaret edebilecek
@REDHOTLINE07-7 sonunda öldürüleceğini bile bile namus cinayeti işleyenlerle dolu ülke. Ölüm bu tür zihniyetler için caydırıcı değil fikrimce.
Hayır nasil olsa bir kaç yil yatip çikarim yaptığım yanıma kâr kalir dedikleri için bu kadar rahatlar ve aynen de oyle oluyor muebbetle yargilaniyor iyi hal zart zurt 30 yil ceza aliyor yeni kanuna gore de 10 yıl yatiyor hepsi bu faha doğrusu benim vergimle keyif yapiyor kafa dinliyor kopekler
Yazık... Farkhunda’yı döverek öldürmüşlerdi, kadın olduğu halde. Kimseye zarar vermediği halde. Benim erkeklere olan korkum, insanlara olan güvensizliğim o videodan sonra başladı, psikolojim de o videodan sonra bozuldu. Allah’ım sen sonumuzu hayır et...
Kadını resmen yok etmişlerdi...
İdam bir çözüm değil. Toplumu bu hale getiren, bu tip insanların mantar gibi türemesine neden olayın şeyin çözümü değil.
İdam gelirse muhtemelen çocuk tecavüzcüleri aynı zamanda çocuk cinayetlerinde daha başarılı hale gelecek. Zamanla ırzına geçtikleri çocuğu çamaşır suyuyla yıkayıp delil karartmayı öğrenecekler vesaire.
Bu idam fetişini bırakınız biraz. Bir çözüm değil, sadece sizin içiniz soğusun diye atılacak, ağır sonuçları olabilecek bir admı.
Bu haber doğru mu? Yani taciz ya da tecavüz olayı mahkeme önünde isptlandı mı? Bilmiyoruz. Keşke idam olsa ama siyahı beyazdan nasıl ayıracağız? İftiraya kurban giden onlarca insan olacağına inanıyorum. Masumiyet karinesi diye bir şey var. Çok hassas bir konu bu idamdan bahsediyoruz. Geri dönüşü yok. Bence ifşa ve toplumdan tecrit gibi cezalar ciddi caydırıcı olurdu. İnce meseleler bunlar.
Vallahi doğru ya da yalan bilemem doğru ise cezalandırılmalı ama böyle bir kadının iddasına göre bakarsak belki de adam öyle birşey yapmamış kanıt olmadan birşey diyemeyiz herkes herkese iftira atilinabilir dikkat ediniz zaten doğru ise idam gelmeli
İdam yerine çalışma kampları kurulmalı ve ölene kadar çalıştırılmalılar paşa paşa yatarım olayını bitirmeliler. Bu ülkeye idam gelse yalnızca muhalif asarlar bu olayların bu kadar gün yüzüne çıkma sebebi de bence idama zemin hazırlamak. Bir de iftiraya kurban gidenler var birine komplo kur tamamsın
Bu ulke de idam gelse intihar etmek icin idamlik suc islerler o derece ruh sagliklari bozuk insanlar var..
Ayrica idam bu ulke de hakkiyla yapilamaz bu kadar ayrismaya 1 yil ornek yapilir sonra siyasete ranta kayar bu is.. Kac masum olur bilemiyorum bu adaletle.
yav biraderim. Allah başa vermeye görsün. çok acı utanç verici tamam kabul. ama idam gelemez bu ülkeye... kabul edin artık şunu. idamın kaldırılması için parmak kaldıran AKP idamı geri getiremez. iki sebepten getiremez. avrupa bizi kiskanirrr ya simdi. o zaman çokkk kızacak bize. ikincisi. idam gelirse akp liler ucun kendilerine dokunacagını biliyor. Ensar vakfı bilinen en somut gerçek... birde dillendirilmeyen vakıfların istismarı ve tecavüzleri var.
Bu şerefsizlik insanlık dışı sapık
ama ülkemizde birde cemaat kuran
Kursları var her gün bunlarda da bir
Tecavüz ve cinsel istismar oluyor hiç
Konuşuluyormu din öğretiyoruz diye
Erkek ve kız çocuklaryıla zorla cinsel
ilişkiye giriyorlar ülkenin gündemine geliyormu merkez medya diye bir kuruluşlar var yazdığını gördünüzmü
daha bir gün önce Ümraniye fıkıh der diye
bir kuran kursunda açığa çıktı 17 yaşında
Bir çocuk polise başvurması da
Hırsızlara idam yetkisi vermeyeceğiz. Ensardaki tecavüzcüleri vekil yapan bir iktidar idam yetkisini sosyalistleri asmak için istiyor. Dertleri tecavüz değil , eğer tecavüze gerçekten karşı olsalar tecavüzcüleri Meclis’e değil hapislere yollarlardı..
akademisyenleri hapse, tecavüzcüleri Meclis’e alan iktidar tecavüz yetkisi istiyor hahahahahs
Hayvanlara edilen eziyetlere, kadına şiddet ve tecavüzcü şerefsizleri asacaklar bak bakalım bir daha yapılıyor mu piçler yapar hapise girer pişmanım deyip iki iyi hal indiriminden üç beş yatar çıkarım kafasında gezinirken boşuna konuşuluyor insanları caydıracak ceza vermek yerine içeride besliyorlar birde
İdam cezasına gerek yok. Küçük çocuklara tecavüz edip içeri giren hiç kimse hapishaneden sağ çıkamamıştır. 2-3 ay boyunca koğuştakiler adamın üstünden geçer. Adam yalvarır beni öldürün diye. Sonrasında ya kendini asar ya da şişleyerek gebertirler o şerefsizi.
Bakın iddaa diyor, tecavüz etti demiyor. Medya bu haberler sayesine çok kazanıyor ve yalan yanlış belli olmadan yayın yapılıyor, 2 sene önce iftira yüzüne gencecik bir delikanlıyı öldürdüler. Anne şüphelendi, tecavüz iddaası... iki cümle de garanti değil. Artık yolda cocuk sevemez olduk acaba iftira atarlar mı diye yahu
İdam etmek bir cözüm değil! Bir milleti insanlıktan hayvan rütbesine düşürücek bir uygulama olabilir ancak idam. Devlet suçluları iş gücü olarak kullanmalı ve cezasını acı çektirerek vermeli ama asla bir insanın canını alma kararı verilmemeli. Verilirsede öldüren kişiyle aynı şey yapmış olur gibime geliyo. Ayrıca ya adam suçsuzsa ve asıldı öldürüldü. Masum olduğu ortaya ç8kıcak. kim ödücek bunun bedelini? Sırf asılsız suçlamayla pisi pisine öldürme hakkını vermek olur. akla yaraşır şey değil!
Bizim ülkede ne düzgün ki idam düzgün olsun idam istemeyin çünkü böylelerine değil masum insanlara gelir
İdam gelsin ama çözüm olmaz. Aşağıdaki videoyu izleyin, toplum olarak bu seviyeye gelebilirsek sorunlar çözülür.
Kimse çözüme odaklanmıyor, herkes idamı çözüm sanıyor. Şöyle düşün; ölsen mi daha iyi yoksa yeğenine tecavüz ederken yakalanıp toplumdan dışlansan mı? Adam toplumdan bu şekilde dışlanmayı göze alıyorsa idamı da göze alır. Aslında durum şu, kimse böyle birşeyi yakalanacağını düşünerek yapmaz. Çözüm cezada değil eğitimde.
Avrupalı olacaz diye yemedikleri b. o. k kalmadı başimizdakilerin illa kendi çocuklarına yapılınca mı akılları başlarına gelecek, adalet diye bir sistem yok malesef Erdoğan'da onaylarim demekten başka birşey demiyor ulan getirin madem meclise neden getirmiyorsunuz görelim totosunu bakalım onaylayabiliyormu ben artık inanmıyorum Erdoğan'a
Bu ulkede adalet saglanmiyorsa halk kendi yargısını kendi dağıtır. Bunlari polise teslim etmeyip öldürmek haktır
Siz çok zekisiniz idam olan hangi ülkede sorunlar çözülüyor da buraya gelince çözülsün. İstemeniz gereken şey eğitim düzelmesi insanlaın bilinçlenmesi cezaların caydırıcı olması.
👏👏👏👏👏👏
O nasıl adam dövme ya Allah aşkına ayağının ucuyla tekme atıyor elinin ucuyla yumruk sallıyor kirsanıza adamın ağzını yüzünü kan içinde kalsın eli yüzü şerefsiz herif
Allah varlığını hissettirin artık yorulduk söylemekten orda kafasını taşla ezerek ya da arabanın arkasına bağlayarak geberene kadar sürüklenmesi gerekmiyormu ya da taksim meydanında yağlı kazığa oturtulması gerekmıyormu o annenin ciğeri gitti ciğeri lanet gelsin insanlığımıza lanet gelsin bize adeletimize söylicez söz kalmadı.
Böyle kahpe çocukları bizim kızlarımıza tecavüz ediyor ve üst makamdakiler geceleri rahat uyuyor eğer bu vatanda bayrak hayla dalgalanıyorsa iyi insanlar içindir bu o... çocuğu ve aynı durumda olan kahpe çocuklarına yasama hakkı verenlerinde allah belasını versin hepsi bir bir çıksın
Evet idam gelmesin diyorum hala idama karşıyım cezalar layıkıyla uygulansın idamın mükafat olduğunu düşünüyorum öyle bir ceza verilsinki böylelerine hiç güneş ve insan yüzü gösterilmesin mesela ölmekten beter olsun ölmeyi kendi istesin
Orda birisi cunselmirganini kesip yefirtecekti bu serefsize... İdam buna odul olur yaptığı serefsizligin cezasını çektirerek ölmesini bekleyeceksin cinsel. organininkesip çiğ çiğ yedirtecektim bunlara sonrası ise türlü türlü işkenceler.
Allah belalarını versin bunların. Şerefsiz ahlaksız karaktersiz sübyancılar. Yazık günah be. Bunları ceza vermiyor devlet bunlar hakettiğini bulmuyor bu ülkede. Bunları verecekler halkın eline halk kesecek cezalarını!
Toplum egitilmeli ilk önce hemcinslerimden bile kadına tecavuzu destekleyen var topuklumu var mini etegi güldü vs diye kafa degişmeli degişmezse daha cok can yanar
Bak boylelerine hadim şart. oralarini kesip popona soksunlar bakalim görsunler ne demekmis küçük yavruya bu pisgligi yasatmak
Öyle bir pislikten zevk alan zaten böyle bir pislikten de zevk alır.
En iyisi işkence ettikten sonra boş bir hücrede ölüme terketmektir.
Duzeltmisler g*tlerine soksunlar
Oda haktır ne utanma var ne ayip ne gunahh o cocuklara içimiz kan ağlıyor artk ya yeter
Böyle şerefsizleri idam etsek yine de bitmezler çünkü asıl suçlu toplum
O şerefsiz de ya şımartılarak büyümüştür ya da şiddete maruz kalarak psikolojisi düzgün bir insan 10 yaşındaki bir çocuğu istismar edemez o şerefsizi büyüten anne ve babayı idam etsek ebeveynler daha düzgün çocuk yetiştirirler.
Oldu o zaman, sokakta tipini beğenmeyen kadin, durup dururken parmagiyla seni isaret edip "gotumu elledi" dediginde bu linç konusunu tekrar gundeme getirelim.
Gelmesin kardeşim. İdam cezası çözüm değildir. Üstelik bu iktidar sonrasında kimleri ne suçlarla asacak. Çağ dışı bir uygulama kısıtlı alanlarda kullanılması için gelmeyecekse aşırı tehlikelidir.
biz mi anlatamiyoruz? sizmi anlamak istemiyorsunuz? Idam Toplumun Psikolojisini bozar. Laftan anlamak istemeyene laf anlatmaya çalışmam. Ama şu kadarıni öğrenin yeter
Suçu sabitlenmiş bir tecavüz zanlısı halkın arasına atılıp paramparça edilsin. Bu zulüm değil haktır hak! İdam istiyoruz , kurşuna dizilsinler istiyoruz!
Boyle haberleri duyunca kanim donuyor a. mk tecavuz taciz oldurme falan bunlari yapanalri bana vericeksiniz falcatayla veya nesterle yavas yavas oldurceksin a. mk cocuklarini
İdam geldiği zaman gerçekten bu tür olaylar azalacak mı? Cezalar gerçekten adaletli bir şekilde mi verilecek? Ya ceza verilen kişi masumsa?
Ya böyle şeyler beni bir anne olarak çok üzüyor benim de evladım var biz kimseye guvenemeyecek miyiz? Ne varsa hep en yakınından geliyor ya...
İdam gelsin de bu ülkede layığı adalet uygulanmıyor bile idam nasıl uygulanacak? O kadar suçsuz insan kumpasla müebbet hapis yemişken.
İstediklerini kumpasla idam ettirir hükümet.
Şu eksiyi koyan kot kafalı kendisi suçsuz yere idam edileceğinde nasıl tepki verecek acaba?
Yapılana da eksi atabilecek mi?
Idam istiyoruz diye bağırmaktan bogazim agridi. Artık bisey demiyorum. Bu cocuklarin vebali bunlari görüp duyup hala idamı getirmeyenlerin üzerine olsun.
Allah sizin belasınızı versin yaa🤬küçücük bir kızın neyine s*kn kalktı yaa senin hiç anan ablan kardeşin kızın yok mu ya !!! Ne istedin o kızdan 🤬sizin o bozuk mentalitenize edeyimm🤬
Yuh ama artik hindistan sanki millet hayvan gibi olmus yaa
Boylelerinin ilk once aletini kesmek sonea kafasini koparmak gerek 🤬
Ben orda olsaydım öyle bir döverdim ki elimden kurtulamazdı paramparça ederdim onu ya nasıl insanlar var ya pardon bunlar insan değil ya gerçekten nasıl kıymış ya kıza daha küçücük Allahından bulsun inşallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Idam mı? Öldükten sonra Rab onu sonsuz cennetine alacak bu yaptığıyla. Bence her gün küçük ama acılı işkencelerle canı yakılmalı!!!
Pardon bu kanıya nereden vardınız sonsuz cennete alacak falan? Üstelik de Allah'ın gazabına kıyasla insanın işkencesi daha kötüymüş gibi konuşuyorsunuz?
Müslümanların soyledigini böyle carpitmaniz çok yanlış. Üstelik on yaşında bir çocuğa tecavüz ettiği için sonsuz cennete gidecek diyorsunuz. Yakıştıramadım. Kusura bakmayın.
Yahu saptırma, çarpıtma. İnsanın imanlı olup ölmeyeceğinin garantisi var mı? Zerre kadar imanı olan, cennete girecek. Eyvallah. Ama o zerreyi muhafaza ederek olebilecek mi acaba insan? İddia ediyorsunuz falan da deme lütfen. Kimsenin bir iddiada bulunduğu yok.
Bakın efendim idam gelirse haklı haksız herkesi yağlı ipe süreler. Hem idam bunlara kurtuluş olur işkence cezası gelsin. İşkencecileri olmaya razıyım.
Peki iftira ise. Sana iftira atılıp sokağın ortasında linç edildiğini düşün sonra böyle olaylara destek ver. Nasıl bir travma yaşarsın onu düşün
Acımayın bu hale gelmesine. Onu o pisliği yapmadan önce o düşünecekti. Bence yokedilmeli böyle tipler
Ben son yıllarda olan olaylar yüzünden idam gelsin istiyorum.
Bunun hakkında referandum yapılsa "EVET" derim.
İdam mi idam çok hafif degilmi ya surekli iskence edilmeli bunlara oyle idamla 2 dk kada kurtulmamalilar
İdam gelse o adam asılacak ama çocuk ölene kadar bu olayı hatırlicak. Zaten ölmek isteyen adam bütün suçları işler sonra çocuklar ve kadınlar acı çeker ve adam amacına ulaşır. Adaleti sağlamak için bilinçleri eğitmeliler kökten adalet uygulanmalı.
İki kardeş arasında ki husumet yüzünden iftiraya da kurban gitmiş olabilir. Linç etmeden önce olayın kesinleşmesini beklemek lazım
Öyle bir şey olsaydı adam yalan falan derdi videoda rezil pislik serefsiz hiç sesini çıkarmamış
@isimsizuye__ olabilir
Tecavüz olmasa da her kız çocuğunun 7/10 i tacize uğruyor ülkemizde. şeriatta da böylelerinin hakkı ölümdür
ulan yabancıdan zaten korkuyoruz kız kardeşimiz var diye artık amcaya dayıya da mı güvenemeyeceğiz lanet olsun böyle dünyaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar