Türkiye'deki iktidarlarda sadakat her zaman liyakatin önünde olurdu ama hariciye yani dışişleri bu kategoriden bağımsız olurdu. Orada liyakat çok önemliydi.Faruk Loğoğlu, İnal Batu, Şükrü Elekdağ, Deniz Bölükbaşı, Feridun Sinirlioğlu, Osman Korutürk gibi seçkin diplomatlarımız bütün dünyada saygı görürdü.Şimdi liyalatsizlik dışişlerine de sıçradı. Fazilet Partisi'nden milletvekili seçilen ve sonrasında vatandaşlıktan çıkarılan ABD vatandaşı Merve Kavakçı, Malezya'da Büyükelçi olmuştu. AKP Eskişehir eski milletvekili Murat Mercan ise halen Tokyo'da büyükelçilik yapıyor. AKP Şanlıurfa eski Milletvekili Abdülkadir Emin Önen ÇinHalk Cumhuriyeti'ne Pekin Büyükelçisi olarak atandı. AKP Bursa eski Milletvekili Tülin Erkal Kara 2016'da Makedonya, AKP İzmir eski Milletvekili Zekeriya Akçam ise 2012'de Cakarta Büyükelçisi olmuştu. Son olarak da kardeşi FETÖ'den tutuklu AKP eski Sakarya milletvekili, Şaban Dişli, Hollanda Lahey Büyükelçiliğine atandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Basın danışmanı Lütfullah Göktaş ise Vatikan'a Büyükelçi oldu. Aile ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın kız kardeşi Ayşe Sayan da halen Kuveyt'e Büyükelçilik görevi yürütüyor. Bu Fatma Betül hanım konusu da ayrı bir muamma. Neredeyse kundaktaki yeğenine kadar sülalesinde herkes ya büyükelçi, ya cumhurbaşkanı danışmanı, ya biryerlerin genel müdürü. Nasıl bir aileymiş anlamadım.Birkaç yıl öncesinin en medyatik yüzlerinden biri Egemen bağış Prag büyükelçiliğine atanıyor. İran'lı banker Reza Zarrab ile hergün bir kokteylde kol kola poz veren, senin önüne yatarım Rıza diyen, her cuma açıyorum interneti, sallıyorum bir ayet. Bakara makara diyen çapsızdan bahsediyorum. Memleketin itibarı nerede kaldı? İran'lı bir çakalın önüne yatan adam Türkiye Cumhuriyeti devletini mi temsil edecek. Bunu hazmedemiyorum. Bu çapsız ve beceriksiz adamların temsil makamlarında olmasını hazmedemiyorum. Sizler ne dersiniz bu konuda? https://www.sozcu.com.tr/2019/gundem/bagis-kavakci-gibi-elci-oluyor-5289937/
"Bakara makara sallıyorum bir ayet" diyen, "Senin önüne yatarım Rıza" diyen Egemen Bağış Prag Büyükelçimiz oluyor, hayırlı olsun mu?
Benim anlamadığım şey şu : Madem bu kişiler bu kadar verimli niye siyasetten eli ayağı çekildi? 3 dönem kuralı yüzünden mi? 3 dönem kuralı yüzünden ise adamlar ne güzel bankalara müdür oluyor büyükelçi oluyor. Eee bu gibi kurumlara vasıfsız insan mı getirelecek? Yok vasıflı iseler neden siyasetten çekildiler. Eğer 3 dönem kuralı varsa o zaman emekliye ayrılsınlar niye bankalara müdür oluyorlar, YİK üyesi oluyorlar büyükelçi oluyorlar? Yoksa mesele egemen bağış, muammer güler vs gibi insanlar tepki olmasın diye mi görevden alındı da sonra her şey unutmaya pas tutulunca gün yüzüne çıkmaya başladı? Ve bu soruları soruyorsun vatandaşlık hakkın diye sen kötü oluyorsun ülkeyii kötülemek oluyor. İnsanlar artık aklındaki soruları sormaya korkar oldu. Hemen bir karalama. Bu o kadar sirayet etmiş ki ergün atalay, kendisini eleştiren işçilere halka" terörü destekliyorlar beni eleştirenelr" diyor. Bu kadar kolay mı ya eleştirdin diye terörü destekliyorlar demek? Savunma mekanizması olarak bunu görmek nedir?
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Adam tüm dünyanın tanımadığı KKTC ilinde :P saklandı interpol oraya bakmaz ülke değil diye, hakkındakileri nasıl oduysa hallettirdikten sonra büyüğümüz atandı. Helal olsun usta işini yaptırana kervanını yürütene kaptan diyeceksin Adam gemisini her halukarda yönetiyor, millet de yağmuru Ekrem'in suçu diye yırtınıyor
Liyakat denen şey artık yok tanıdık varsa sen de büyükelçi olabilirsin yeterki sırtını sağlam yere yasla... Bir de Egemen Bağışın şu resmî aynı yüzükler efendisi simiyegus gibi
Utanma duygusu yok ki hiçbirinde egemen bağış denen zat ın yerinde başka bir partili ya da gazeteci 🆚 ayetlerle dalga geçip gülse ki (yapmaz karakter meselesidir) Akp yandaşları yalaka medyası ve dindar lıktan bahsedenler linç eder 💀 öldürürlerdi ama kendi partisinden olunca at gözlüğü ile bakar görmedim der kulaklık 🎧 takar duymadım der çok üstelersen şantaj der montaj der şerefsizlik diyemezler istifa etsin diye tepki gösteremezler pankart açıp protesto edemezler etmezler 🙄Yapanın yanına Kar KİMİ KİME ŞİKAYET EDECEKSİNKİ ÖYLE BİR MERCİİ YOK 🙄
Ak partiye en büyük zararı veren hamleler bu tip işler malesef. Eski, güçlü ve farklılıklara açık olan yapısı yerine kendini içten çürüten bir yapıya bürünüyor. Bu durumdan kurtulması için alt yapıdan üst yapıya köklü değişiklikler yapıp ilk hâline bürünmesi gerekiyor kanımca yoksa her geçen gün daha çok kan kaybedecekler!
Çağdaşlaşmak ve zamanı yakalamak gerek, tarihteki devletlerin yılışma sebebi hep kendini yenilemeddiğinden evrimleşemediğinden kaynaklıdır. Ak parti de eğer bir şeyleri yeniden başarmak istiyorsa bu geçişi en sağlıklı şekilde yapmak zorunda.
valla kim ne yapmis Politika siyaset asla umrumda olmadi. Ailem sadece kendi hayatimla ilgilenmemi ve hicbir sekilde siyaset Politika gibi seylerle ugrasmamami istedi cünkü ailem icin kisisel kazanim ve basarilarim önemli. iyi ki de öyle büyütmüsler. Ama ben bu iktidar Kadar her yaptigini eline yüzüne bulastiran ve sonrasinda yine kazanan baska iktidar görmedim. Herseyde her konuda batmis bir ülkeyiz ama kimsenin umrunda degil...
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Darbe yanlısı degilim aslında ama, devlet katında torpil var. Ballı börek maaş var. Halkın açlıktan nefesi kokuyor. Sağlıkta battık, egitimde battık, sanayi de battık, askeriye de battık. Kısaca her konuda cok kötüyüz. Atatürke küfür edenler hatsafada. Sosyal medyada demedik laf bırakmadılar. Facebook ta feto itine yönelik aktif sayfalar mevcut. Keşke bu yüzden kemalist vatansever askerler yönetime el koysa.. Şartlar aslında o kadar elverişli ki...
Devletimi iki yüzlü ve yalancı. yolsuzluk yaptığı açıkca belli olan ama AKP sayesinde ipten alınan bir adam büyük elçi!!! hırsızlık dersimi verecek gittiği yerde?
Akp parti liyakatsizliğin partisi olmuş durumda. Erdoğanın seçimleri ak partiyi bitiricek. İstanbul seçiminden hala ders almamış belli daha büyük bir ders gerekiyor
En İyi Cevaplar