Bakan Soylu'nun "elinde bir saat 10 liraya satıyor, Afrika'dan gelmiş." açıklamasına yorumun nedir?

Biliyorsunuz bu ara kayıt dışı Suriyeli göçmenlerin İstanbul ilinden gönderilmesi meselesi var. Bakan soylu ayrıca Afrikalı saat satan kişiler için de açıklama yaptı:
''Elinde bir saat 10 liraya satıyor Afrika'dan gelmiş. Biz buna müsaade etmeyeceğiz. Önceden izin veriliyordu.''
Bakan Soylu'nun
Bakan Soylu'nun "elinde bir saat 10 liraya satıyor, Afrika'dan gelmiş." açıklamasına yorumun nedir?
Cevapla