Bende köşeyi döneyim
Arkadaşlar yatırımımı neye yapmalıyım? Sizce de çok zengin değil miyim?
Bende köşeyi döneyim

Bence zirvede bırakmalısın, bugüne kadar iyi dayandınız ona bir şey demiyorum.
Öyle sabit dursun bankada. Üreme onayı ver. Birkaç seneye çoğalırlar.
Vadeli mevduat yoluyla
@Baptiste içeriğini bilmiyorum. Eşeyli üreme olabilir.
Ya bana da hayrına yardım et. İ ban vereyim 2 tl yolla be harçlık ☺️
Zenginlik beni kötü bir yapmadı. Hala paylaşımcı biriyim.. seri iban at.😂
Ölmek için 13 sebep kitabını benim gibi okuduysan kralll, ikimizede külçe altın yerine kitaplar alırıkkk
Cevap
15Cevap
Kariya kiza 2 günlük dunya bas bas paralari leyla`ya
Hisse senedi al dicem de neysee🙂 yine de yoklukta iyidir 🙂
Bir simit alırsın çay poğaça falan zengin yav😂😂😂
Vay fakir iban at da 5 Yeni Türk lirası gönderim sana 😂
Yollamayan şer... z 😌
😂😂😂😂
Yollarsam hangi etiketi kazanıyorum 😏
Sözünün eri etiketini hehehe
Ya da şer.. z olmama etiketini 😌
Ordan tc kimlik numarana ulaşır ordan da 11880 den telefon numaranı bulup arayıp gazoz içme teklifi yaparsam ne olur 😂
Ahahah dolara yatır cok değerlenir :D
1 dolar bile etmiyo üzüldüm şu an..
Olan var olmayan var ayıp be 😂
Çalış seninde olsun aaaaa ayıp ayıp
Matmazelden canta al😍😂
Çanta takıntım var dimeeee 😒😂😂
Var valla🙄🙄😍😍😍
Evdekilerden korkmasam her ay alirim matmazelden😒
Sakıza yatır. Zam gelince sakıza gidip satarsın
Skdkake yol parasi en azindan
Çocuklarının geleceğine
Kara paraya yaparsan çok zengin olabilirsin..
Bana kara para öğrettttt
Bir şirket al seni besler 😀😊
İnsan o parayı harcamaya kıyamaz
Hım tamam canım r
Tamam bir
Aynısı bende de var
Sanırım faize yatıracağım 😂
Bana borç versene.
Seri iban.
Söylemen yether yavru dkdk tanks.♥️
Bitcoin'e yatır :D
Ha Ha Ha.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar