Ekrem İmamoğlu:"145 yıldır biz demokrasi için mücadele ediyoruz" Ekrem İmamoğlu bu sözüyle ne demek istedi sence?

Ekrem İmamoğlu geçen gün, yani salı günü İstanbul seçimleri ile alakalı yaptığı konuşmanın bir kısmındaki cümle bügün Türkiye gündeminde baya ses getireceğe benziyor. Üstelik bu konu Twitter gündeminde #145YıllıkHainlik hashtag'i ile de TT oldu.
Ekrem İmamoğlu:
Konuşmanın bahse konu kısmı; "Bu memleketin bu şehrini sadece İstanbullular sonuç olarak merak etmiyor, bütün dünya takip ediyor. 145 yıldır biz demokrasi için mücadele ediyoruz. 145 yıldır mücadele ettiğimiz bu süreçte elbette hatalar, eksiklikler olacak ama çok büyük hataları memleket kaldıramaz." dedi.
Dedi ama peki İmamoğlu ne demek istedi?

Bu konu Twitter'da da TT oldu.
Kimi:
Ekrem İmamoğlu:
Kimisi:
Ekrem İmamoğlu:
Kimisi de:
Ekrem İmamoğlu:
Dedi.

Sahi sence İmamoğlu ne demek istedi?

(
Görüşleriniz saygıdan yoksun kelimeler barındırmazsa sevinirim)

#asesgündemsordu
Ekrem İmamoğlu:


Ekrem İmamoğlu:"145 yıldır biz demokrasi için mücadele ediyoruz" Ekrem İmamoğlu bu sözüyle ne demek istedi sence?
Cevapla