Türkiye de patron-işçi ilişkileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sİzce patronlar işçilere haklarını veriyorlar mı? Yoksa işçiler köle gibi mi çalıştırılıyor? Peki ya işçiler üzerine düşeni yapıyorlar mı işleri için?
Türkiye de patron-işçi ilişkileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla