Elon Musk: ′Kimse dünyayı haftada 40 saat çalışarak değiştirmedi, işçiler en az 80 saat çalışmalı′ dedi! Senin fikrin nedir?

Elon Musk: İşçiler dünyayı değiştirmek için 100 saat çalışmalı
Elon Musk, 'Çalışması daha kolay yerler var ancak kimse dünyayı haftada 40 saat çalışarak değiştirmedi' dedi. Musk, işçilerin 'dünyayı değiştirmek' için haftada 80-100 saat arasında çalışması gerektiğini öne sürdü.(sputnik)
Elon Musk: ′Kimse dünyayı haftada 40 saat çalışarak değiştirmedi, işçiler en az 80 saat çalışmalı′ dedi! Senin fikrin nedir?
İki gün önce Dünya'nın şekli ile alakalı Twitter'da bir anket yapıp tartışmalara neden olan Musk şimdi de bu açıklamasıyla, çalışma saatlerinin daha düzenli, az, insan onuruna yakışır şekilde olmasını isteyen işçilerin tepkisini çekeceğe benziyor.
Neden böyle bir cümle kurdu bilmiyorum ama zaten Dünyayı değiştiren fiziki güç değil değişime ön ayak olan beyinlerdir. Bu beyinlerde gönüllülük esasıyla, zaman kavramı gözetmeden çalışmakta.

Ne dersiniz Elon Musk'ın açıklamasına katılır mısın ya da benim açıklamam daha mantık lı değil mi? 😊
Elon Musk: ′Kimse dünyayı haftada 40 saat çalışarak değiştirmedi, işçiler en az 80 saat çalışmalı′ dedi! Senin fikrin nedir?
Cevapla