Haftalık çalışma saatinin 40'a düşürülmesi fikri sizce nasıl? Mutlu olur musunuz?

Bence harika bir karar olmuş çok isabetli. Son zamanlar da görüşülen en isabetli ve mantıklı konu.40 saat yeterli olmasada hiç yoktan iyidir.40 saat üzeri çalıştıranlar tespit edilirse ceza yiyeceklerinden kapsamı oldukça geniş olacak. Hepimize hayırlı uğurlu olsun🎯

Mutluyum
Saat daha çok inmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Haftalık çalışma saatinin 40'a düşürülmesi fikri sizce nasıl? Mutlu olur musunuz?
Cevapla