Arkadaşlar merhaba bir yerle iş için anlasmıştım bir site için içerik yazıları yazacaktım yazı başına ve sisteme kayıt etme görsel hazirlamalar dahil 50 TL vereceklerdi.
Sigorta felan zaten yok evimde internet ve bilgisayar problemi var işe girerken bu birazda benim suçum bilgisayarımın bütün işlemleri kaldırabileceğini düşündüm ama pek tahmin ettiğim gibi çıkmadı.
Ayriyeten iş için ayrıca video editleri yapmamı istediler birde üstüne üstlük bilgisayarım edit programları ve photoshop dahil kaldırmadigi için çöktü bugün kapanıp açılıyor sürekli
Bugün ilk iş günümdü utana sıkıla söyleyerek istifa etmek durumunda kaldım ama kendimi çok kötü hissediyorum yalan yok böyle saçma bir nedenden dolayı istifa etmek birde emeğimin karşılığını pek alabildiğimi sanmıyorum 9 saat çalıştım mesela bugün kazandığım para 100 TL sadece
Bilgisayar temin etmeleri için alttan alta cümleler kurdum ya da ofis ortamında işimi yapayım dedim kabul etmiyorlar
O kadar uğrasa emeğime 9 saatte 100 TL kazandım
Yorumlarınızı merak ediyorum dusuncelerinizi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence değil..
Yuh cidden çok kötüüü
Hamallık