Sadece 200-300€ için haftada 10 saat daha fazla çalışmak saçma mı?

Eski işimde 29 yapıyordum maaşım 1850 falandı

yeni işimde 2000

ama yemek çekleri daha fazla günlük 7€ diğer yerde 5ti

vw yıl sonu vergi dairesinden daha fazla para alacağım ama bilmiyorum ya günde 8 saat fazla mı sizce

Sadece 200-300€ için haftada 10 saat daha fazla çalışmak saçma mı?
Cevapla