Eski işimde 29 yapıyordum maaşım 1850 falandı
yeni işimde 2000
ama yemek çekleri daha fazla günlük 7€ diğer yerde 5ti
vw yıl sonu vergi dairesinden daha fazla para alacağım ama bilmiyorum ya günde 8 saat fazla mı sizce
Eski işimde 29 yapıyordum maaşım 1850 falandı
yeni işimde 2000
ama yemek çekleri daha fazla günlük 7€ diğer yerde 5ti
vw yıl sonu vergi dairesinden daha fazla para alacağım ama bilmiyorum ya günde 8 saat fazla mı sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Biz sizin çalışma saatlerinizi ve kazancınızı hesaplayamayız. Biz de para değil çalışma saati artar🤣
Ne
Sizin hesaplarınız çok ince. Fazla kazanırsan malı ye tepene biner bu yüzden çok kazanmak da iyi değil orada
Az geldi bana tabi ihtiyacın varsa orası ayrı insan mecburen çalışır ama oranın şartlarına göre o ücret az
evet de diploma falan yok yine de iyi maaş diplomalı olanlar 2500 falan alıyor ve benim elime aylık 1000€ kalıyor hep
Evet orada haklısın diploma yoksa yapacak bişey yok yinede giderleri çıktıktan sonra iyi para kalıyor diyebilirim hangi ülkedesin peki
Hollanda
Güzel ülke keyfini çıkar kaçabilirsem bir iki seneye bende kaçmaya çalışıcam 🥹