AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
oo iyiymiş. babam bana her hafta 200 dolar gönderiyor :)
Baa da versin kendime paraşüt alacam salak gibi evden atlıycam
Bir ülkeyi askeri yönden yenemiyorsan. Ekonomisi ile onu bitir demişler. Bilerek ve isteyerek yapıldığından eminim. Boyun büküp aman cekicegime namusumla sürünürüm. İsterse 20 lira olsun alayına gider alayına isyan
Aslında çok güzel diyorsun
Keşke halk biraz üretime teşvik edilseydi
O zaman senin dediğin çok daha sağlam olurdu.
Ve kimseye ihtiyacımız olmazdı. Ama Şu an bütün ürünlerimiz dış ülkelerden. Ve dış ülkeler de parayı dolar üzerinden alırlar. Bu yüzden eğer dışardan birşey almazsak açlıktan olecez.
Sevtaliyi 25 kurustan satan çiftçi tüketici 5 tl ye alıyor.
Böyle olursa kimse üretmez. Çiftçilik te biter.
Şu an olduğu gibi
@Erknblc dediğine hak veriyorum üretmek zorundayız. Gidişatın da farkındayım ama dediğim gibi başkasına gebe olmaktansa ölmek daha şerefli. bu benim görüşüm
Aynı kanidayim
Ama icraat yapmalıyız.
Patates soğan ekip gerekirse onları yemeliyiz
Daha beter olması dileğiyle o halk herşeyi hak ediyor nasılsa 😂😂😂
Ne olcak söyliyimmi
HIÇBIŞEY OLMUCAK
aynı hayatı yaşamaya devam edicez
Ülke için birşey yapmayanlar, ülkenin derdini çekiyor, bak hele. Az kasıntı yapsana sen.
borsadan hisse alımı yapın, güçlü firmaların düşük hisselerini uzun vadede elinizde tutun
İkisini de 10 liraya sabitlesinler olsun bitsin sürekli yükselip duruyor ben kıza bu kadar yükselmedim arkadaş :D
Ülke dediğimiz şey bizlerden oluşuyor, ben ne yapabilirim demek gerekiyor.
Herkes ülke napacak derse ülke b*ka gider.
Dünyayı ben değiştirebilirim demek lazım.
beyler sorunun çözümü oldukça basit
greedisgood 999999999 yaziyoruz sorun çözülüyor
yapamadiysaniz cheat engine indiriyoruz onunla yapiyoruz (2 ekmek alip 1 su satiyoruz value'ler gözukuyor change yapiyoruz 99999999 yazip save sonrasi dans)
Ne olucak ebemizin vajinasina kar yagicak
Onların doları varsa bizim ALLAHIMIZ var diyor ya tayyip bey dmmfkeşğeğfpeüfşşvvğ
Bos beles konusuyor bence tam tersi dolar düsücek
.
Helal sana adamsın aga
Herkes artik dolara karsi duracak yavas yavas ayaklaniyor yakin bir zamanda amerikada ic sorunlar büyüyecek
Tabiki usta türkiye batmaz zaten iran ve rusya ile reis bizi saglama aldı ekonomik savaş yapıyor şu anda yakında dolar düşer ama millet anlamaz nerde çalışan var beyenmezler anasını dikecek bir başkan ararlar
@DELİKANLIPRENS yıkıldım lan :'D
Recep Tayyip Erdoğan'ın ; ''tabi şimdi bizde bir adet var , ülkede başımıza bir şey geldiği zaman , hemen dış kuvvetler deriz , dış güçler deriz , işte yabancılar deriz , şu deriz , bu deriz , bazen onlara isimler de buluruz. Bunlar sebebiyle biz ayağa kalkamıyoruz , kalkınamıyoruz , birliğimiz beraberliğimiz bozuluyor falan. Yani bu doğruda olabilir , ancak ben buna katılamıyorum. Niye katılamıyorum? Eğer sizin bünyeniz güçlüyse , sağlamsa , bünyede bulunan virüs hiç bir zaman sizin o bünyenize zarar veremez. '' diye bir konuşması var.
Herkesin düşünce özgürlüğü var ama eleştirmekten bu kadar da kaçınmayın be hocam. Ülke de bir şeyler yolunda gitmiyor işte besbelli. Yerli üretici bile her şeye zam yapmış durumdan faydalanıyor. Neyin boşvermişliği bu. Nasıl düzelecek? Üretim mi var. Boykot diyoruz ama geçen seneye göre %19 daha fazla İthalat yapılmış Amerika'dan. Bizi uyutup asarım keserim diip paraları akıtıyorlar hala o ne olacak?
Şu tayyibe çamur atacagınız kadar ALLAHa dua etseniz hiç bir sorun kalmayacakta
@DELİKANLIPRENS Kardeşim sen benim yorumlarımdan Allah'a dua etmediğimi nereden çıkardın. Bu nasıl bir düşünce tarzı ya. Bırakın bu işleri Allah aşkına. Çamur atmakla ne alakası var olan şeyi söylüyorum ben iftiramı atıyorum. Sırt seviyorsunuz diye gerçeği de görmezden geliyorsun. Birde kalkmış bana söylediğin söze bak. Benim duam Allah ile benim aramda bunu şovunu gösterisini yapmaya gerek yok.
Sakin usta ama tamam ozaman hdp ye oy verelim soksunlar ülkeye chp ye oy verelim perişan olsun mhp akp adamın dibi zaten
@DELİKANLIPRENS Hdp'ye oy ver demiyorum ama yenilik lazım artık. RTE çokmu iyi şu an? Pazara , markete gidiyor musun? Her şey ateş pahası insanların geliri düşük , faizler kol gibi , emlak piyasası çökmüş, ithalat ihracat yapan bir çok firmanın işleri durmuş ya da azalmış , meyve sebzeyi bile ithal eder duruma gelmiş ülke , dış borç meteor büyümüş , her sokak cadde , mahalle yakında çeteleşmeye başlayacak Suriye! li dolu. Ben 30 yaşındayım 10 yıl önceki İstanbul'u özler oldum kendi ülkemde turist gibiyim. Yeğenimi parka götürüyorum Türk yok , Avm lerde Türk yok , Taksim'de Türk yok. İnsanları her şeye küstürüp her yerden kaçırdılar. Bu kadar kendi insanınıza düşman olmayın doğruları söylüyorlar diye. Sadece Akpli mhpli değil müslüman. Müslümanlığın siyasetle ilgiside yok elinizi vicdanınıza koyun artık.
nemi olcak fakirlerin amina kaycak zengin daha cok zengin olcak
Öldük aglayanimiz yok aw
Ben üretim sektöründe çalışıyorum. Yani elimden geleni fazlasıyla yapıyorum.
Avrupa bizi kıskanıyeaah.
Bence bunlar olsada olmasada Türkiye çok iyi yerlere gelicektir
A haberi aç
böyle bir şey yok diyor.
ver mehteri diyor..
bu kafadan ne beklenir?
dış güçler herkes biliyo zaten bunu yeterki dağılmayın sıkı durun
Recep Tayyip Erdoğan'ın ; ''tabi şimdi bizde bir adet var , ülkede başımıza bir şey geldiği zaman , hemen dış kuvvetler deriz , dış güçler deriz , işte yabancılar deriz , şu deriz , bu deriz , bazen onlara isimler de buluruz. Bunlar sebebiyle biz ayağa kalkamıyoruz , kalkınamıyoruz , birliğimiz beraberliğimiz bozuluyor falan. Yani bu doğruda olabilir , ancak ben buna katılamıyorum. Niye katılamıyorum? Eğer sizin bünyeniz güçlüyse , sağlamsa , bünyede bulunan virüs hiç bir zaman sizin o bünyenize zarar veremez. '' diye bir konuşması var.
Ikisi de 10 liranın üstünü görecek gibi duruyor
öyleyse zor günler bizi bekliyor
Ben de öyle tahmin ediyorum
Allah hepimize yardım etsin inşallah
Görünen köy kılavuz istemez.
Doğrudur inanırım Allah hepimizin yardımcısı olsun
alışkın bu toplum özal alıştırdı onlarda cemaat adamlarıydı bunlarda öyle
Bulur bulur. 10u da bulur
Batiriyorlar ülkeyi daha ne olacak ki
Euro 9 da kalacaksa iyi 😏
durmak yok yol (may) a devam...
Tayyoş düzelt şu durumu yeter mk
Reyiz halledermis, inanlari oyle diyor. vallaha😜
Aklı olan yurtdışına kaçar.
Emlak sektörü durdu kasıtlı yapılıyor bence dolar milyarderleri ulkemizden konut satın alsınlar
15 olsa bile sasirmamamm
Doğru keşke 4 00 tl oranlarına geri dönse.
Soyulan bir ülke nasıl ilerler
Çıldırmaya az kaldı doktorum nerdeeee
Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 😕
Kiriz var ve kötü günler yakın..
Tamam işte yakında işimiz biter.
Kazığa hop oturup hop kalkacaz
Direnirsek kazanacagız
Ay yiter sıkıldım bananneee ben mi yükseltiyorum
İnşallah ekonomi düzelir
Anlarmısın bu işlerden?
Politika ve ulkenin hali yazik
Büyük oyun oynadılar bu sefer ama yine olmayacak
yurtdisindakiler icin iyi
Almanyadaki dayım için çok iyi
Euro tavan. Kıyafetleri donuna kadar orjinal. Calvin Klein giyiyorlar yha.
@Just_in Aynen hahah bende öyle
Ellerinde note 8 var
(Temmuzda geldiler)
@Just_in bende de iphone x var, yani yurtdisinda yasamak güzel bence :)
Where is your ülke?
Ben oraya go go go :D
@Just_in Almanya münih :D
Sieg Heil
Münih pahalı değil mi?
@Just_in hemde coook pahli
Ekonominin içine ettiler yazıklar olsun.
Uçuyoruz
menemen menemen
Birşey düşünemiyorum
2023 te ekmek arası bor 1 lira
Olan olmus daha nolcakki !
Şakkıdı bir 10 milyar dolar alayım o zaman
hakediyoruz
batıyoruz
dolar 10 u da geçer.
Oh ohh ağzından bal damlıyor😂