AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
idam gelmeli, lakin belli başlı büyük suçlar ile sınırlı kalmalı. tecavüz gibi
İdam gelsin fakat tecavüzcülere, teröristlere, devleti hortumlayanlara gelsin. Hak ediyorlar çünkü onlar 😂😂
he biz besleyelim idam etmeyelim de. seni de idam etsinler
Sürekli besledik zaten. Sanıyorsunuz ki hapishanelerden ibaret suçlular. Terör bu kadar çığır açmışsa, bombalar çok rahat patlıyorsa, insanlar çok kolay ölüyorsa önce bunlara müsamaha gösteren insanlara sesimizi yükseltelim. Görüş diye yaptığın görüşe bakamıyorum.
İdam gelmeli heleki o kadar askerimizi öldüren şehit eden çocukları babasız bırakanlara bu ülkeyi satanlara ve tecavuze gelmeli yaşamaya hakları yok
Dedi ve gitti, bir vatan haini.
Beni kendinizle bir tutmayın lütfen. Çünkü sizin gibi hain olamayacak kadar akıllıyım.
Belli belli akilli oldugun
Sanada tcavuz seninde cocugunu kardsini oldurseler sıkıysa simdi yazdigin seyi o gunu bidaha de. Eminim demezsin. Idam hala devreye girmedi diye devleti kotulersin. Sen boyle insansin iste. Yazdigin seyi tekrar okuyup yazacaktin. Haaa bazilari burda sana mi yuruyo? Katlan kardesim.
@melis29 Her defasında söyledim tekrar yineliyorum. MİLLİ ÇIKARLARIN BİREYSEL ÇIKARLARIN GERİSİNDE KALDIĞI, PARAYLA SATIN ALINABİLEN İNSANLARIN OLDUĞU BİR DEVLET YÖNETİMİNDE İDAM İSTEMİYORUM.
@melis29 çok sığ düşünüyorsunuz. Laf anlatamayacağım anlamak istemeyenlere. Ben ne diyorum siz hala ne diyorsunuz...
Tamam tamam dusugundugum de mantikli geldii tamammmmmm no panikk ;)
İdam bencede gelmesin çok masum insan ölebilir durduk yere
Hukukun üstünlüğü uzay boşluğundan gelince idam da gelebilir. Desteklerim ama şu an için asla.
yav hehe okumaya gerek bile duymadım. İDAM İSTERİZ.
İşte yeni nesilin prototiplerinden bir görüş beyanı.
Okumaya gerek bile duyma.
Okuma.
Ot gibi yaşa.
Aç beyninle bağır idam diye.
insallah idam etdirenler diger dunyada onun 1000 kati kadaridam etdirilirler
yaşasın ıdam vatan haını ve tecavuzculere ıdam gelsın artık
idam gelirse belki millet korkup suç işlemez gelsin.. akılları yok mu suc ıslemesınler..
Allah vermesin de bir yakınını tecavüz edip öldürseler yine aynı düşünürmüsün acaba
Neden idam isteyenlerin ortak kanısı bu?
Sadece böyle düşünerek idam diyorsunuz.
Bahsetmek istediğim şey kötü niyetlilerin güllük gülistanlık yaşaması değil.
Bugün öldürülse tecavüzcüler bir bir, niye öldürüldü demem.
Anlamıyorsunuz beyefendi.
@aylaktakıl senin anlatmak istediğini anlıyorum fakat;
Amerikanin saddami oldurmesiyle iragi parçaladigini görüyoruz ırak halkı bu olay üzerine şöyle demiş "Saddam gitti yerine bin tane Saddam geldi" baslardakini idam etmektedir fayda su eğer baş koparsa vucud ayakta duramaz çünkü onları kontrol eden beyin artık yoktur bu yüzden hepsi kendi aralarında yeni başlar seçer buda parçalara ayrılmış kolay lokmalar demek Türkiye için aynı şekilde birsuru ornek var bu tarih boyunca birçok kez sorunu cozmustur. Bir konuda haklisin kötünün birisi gider yenisi gelir ama gelmek zorunda zaten iyilikle kötülük birbirini dengeleyen şeydir Allah şeytani bu yüzden yeryüzüne gönderdi ama nasıl olsa yerine yeni apo lar gelecek diye onlarla savasmadan olmaz. Bin tane apo bin tane feto gelsede hepsinin kafasını büyümeden ezmek zorundayız.
Mesele fikirleri öldurebilmek oylemi? Ne kadar cahil ve yobazsin
Vatan hainlerine gelsin fetoyu asılırken görmek bana cok büyük bir zevk verir o ölmeyen amcaya
İdam kesinlikle gelmeli o çocuk tecavüzcüleri için özellikle 👊👊
Cok yanlis dusunuyorsun guzel olmamis
Sen benden daha güzel düşünüyorsundur. Ama kusura bakma da yaşanan olaylar beni bu hale getirdi. Sen dersin ki suçluları idam edelim, ben derim ki suç oluşturacak her türlü faili ortadan kaldıralım. Olay bu yani. Sen güzel düşünmeye devam et, ben böyle yanlış düşünmeye devam edeceğim.
Fail kaldirma dusuncesi apayri birde islenen sucu cezalandirmqk ayri , adam ihanet etmis tecavuz etmis olmus ve bitmis bunu nasil onlicen bunlari idam ettirceksin ki arkasindan gelebilecek suclar azalacak
On numara beş yıldız adalet ve eğitim sistemi ile ancak şaha kalkar bu millet diyorum.
Emin ol, bazı suçlar idamı gerektiriyor.
Böylece suçları tarihe gömeriz. Bir gün bir bakmışız memletemizin her yerinde çiçekler açıyor. +Terör mü, tecavüz mü?- Hallettik onları? +Nasıl, sağlıklı işleyen bir adalet mekanızması ve hayalleri yıkmayan, çocukları denek yapmayan bir eğitim sistemi ile mi?- Ya yok, kim uğraşacak onlarla. Biz büyük adamlarız. Vakit kaybedemeyiz. Asıyoruz biz suçluları. Herkesin içi rahatlıyor.
len idam olmasa yeryüzünde hayat kalmaz
Masum insanları vuranlar idam edilsin iyi olur
Peki masum insanları vuranlar yerine, masum insanlar idam edilirse ne olur?
Idısının dıdısı olur. Vuranlar belli kayıtlarda kabak gibi ortadalar.
İdam gelsin diyenlerden kimse bahsetmiyor.
Yargı bağımsızlığı sağlanmış mı?
Hukukun üstünlüğü benimsenmiş mi?
Yönetenlerde yönetilenler kadar hukuk kurallarına riayet ediyor mu?
Adalet eşit ve objektif şekilde dağıtılıyor mu?
Güçlü güçsüzü eziyor mu?
Bunları düşünmeden idam gelsin demek daha kolay geliyor galiba.
seni gibseler aynı lafı diyebilir misin acaba?
Yarın neler olacağını kimse bilemez.
5 dakika sonrası bile garanti değil.
Benim neyi ne için istemediğim belli.
o apo domuzunu bizzat ellerimle asmak isterdim
O apo domuzu ayrı bir olay zaten. Sırf teslim edilme sürecinden tut da hala devam eden yargılanmasına dair. Zamanında ket vurulabilse idi keşke şu teröre. Haddi hesabı yok verdiğimiz şehitlerin, gazilerin. Nasıl, nerede kuruldu ve şimdi ne durumda? Çok acı.
Bedenler öldükçe fikirler değismeye baslar
Vaaay afilli söze gel. Bence kitap okudukça, araştırdıkça fikirler değişmeye başlar. Ama şimdi biz zaten kitap okumadan duramayan bir milletiz. Sende haklısın.
😂😂
faydalı bir paylaşım oluşturmuş
İdam istiyoruz boş konusma
Çünkü demek istediklerimi idrak edemeyecek kadar beyin haznen boş. Dolayısıyla bu konuşmalarımın adı sende= boş konuşma. Hadi sen konuşsana şöyle dolu dolu. Bir utanayım kendimden. Ama pardon beyin haznen boş olunca dolu dolu ne konuşabilirsin ki?
Bir insan o suçun idam olacağını bile bile işliyorsa suçu yapcak birşey yok hadi iyi günler
o kadar korkaksın ki mantıklı düşünemiyosun
Korkak olduğum kanısına nasıl varabiliyorsun?
İdama evet demek mi cesaret göstergesi oluyor?
Yaw he he
Öldürmenin cezası ölümdür
En rahat yol de mi? Direkt öldürelim. Kısasa kısas gibi ama daha ölümcül kısas. Hiç öyle mahkeme idi, adil yargılanma idi, ooo bir de hapishane aman as gitsin. Zaten bizim memlekette haklı olan güçlüdür. En sevdiğim yanı da bu ülkemin. Nerede görülmüş güçlünün haklı olduğu?
Yok ya haklısın direkt öldürmeyelim yağlı kazığa oturtalım yavaş yavaş ölsün.
Ben suçu kesin olanlardan bahsediyorum
Pkk, dhkpc, fetö gibi teröristler ve tecavüzcüler.
Bende diyorum ki şu içimizdeki kravatlı, takım elbiseli teröristleri temizleyelim; o terör örgütlerini imha etmek TSK için çocuk oyuncağı olacaktır.
Ben ikisini de temizleyelim diyorum.
Senin ni yaran var ama anlamadım
Zaten içimizi temizlesek idamlık şeylerle de uğraşmayacağız.
Benim yaram şu: TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKI YERDE KALMASIN.
Bu yaram sürekli kanıyor.
Fetö mağduru arkadaşlarım var.
İçlerinde gram yoktur ki yediği kaba pislemeye çalışsın.
İhraç edildiler.
Gururlarından isyan edemezler, vatan sevgilerinden vatana küsemezler.
Olay tek çaplı düşününce inan çok basit.
Ve emin ol hiçbir devlet yetkilisi harıl harıl idam idam muhabbeti yapmıyorlardır.
Ve gördüğümüz, görmediğimiz çok şey dönüyor ülkede.
Olay basit diyorlar.
Basitti. Kompleksli hale getirdiler.
Genel düşündüğüm içindir düşüncelerim.
Fetö olduğu çok belli zaten
17 25 ten sonra hala fetöye takılmasalarmış
Benim onlara takılan arkadaşlarımın 3'ü de askeriyedeysi 2 si gatada
Şimdi sorular çalamayanların mağdurluğunu kim giderecek birde onu düşün senin arkadaşalrın masum olduğunu da sanmıyorum
Senin sanıp sanmamana kalmış bir şey değil zaten
#İdamaEvet
2 metre yağlı urganın çözemeyeceği mesele yoktur
İdam gelmeli
Bu da senin görüşün, saygı duyarım.
İdam gelmesin!
Biz insanız insan ! Katil değil..
Kısasa kısas
bncede
Bari hadımlık gelsin
Bununla ilgili devlet yetkilileri gerekli çalışmaları sürdürüyor, o hadımlık konusunda bende rahatım.
Eger humanizm buysa ben humanist değilim