Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!

Hepinize merhaba

En son ne zaman bu kadar kötü bir haber aldım, bu kadar yıprandım ve dünyaya inancımı kaybettim bilmiyorum. Ancak Neslican Tay, bu akşam itibari ile artık aramızda yok. Dünya artık eskisinden daha kötü bir yer. Peki Neslican arkasında neler bıraktı?

Öncelikle Neslican, savaşmayı öğretti. "Belki kaybedeceğim ama savaşırken kaybedeceğim.” dedi. Ve dediğini de yaptı, hayatının son anına kadar savaştı.

Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!

Kendisi belki hiç göremeyecek olsa bile, birçok insana umut oldu, bazı sorunlarla nasıl başa çıkılacağını yaşayarak öğretti.

Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!

İnsanların ne kadar kötü olabileceğini de onun sayesinde bir kez daha anladık. Bu yaşadıklarının bile dokunamadığı vicdanlar olduğunu bilmek gerçekten çok acı.

Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!

Tüm bu acılarının zorluklarının içinde bu insanlara dert anlatmak, en az yaşadıkları kadar zordu

Bu insanları bir kenara bırakırsak bize insan olduğumuzu, başkalarının acılarına hala ortak olabildiğimizi O öğretti.

Birçok arkadaşının ellerinden kayıp gitmesini izledi, yine de “Mücadelesi çok güzeldi, dayanamadı değil!” diyebilmeyi bize o öğretti.

Yaşamın sıkı sıkı sarılmaya ne kadar değeceğini, bugünümüzün, aldığımız her nefesin, rahatlıkla attığımız her adımın ne kadar değerli olduğunu öğretti

Birçok insana kalbinin yerini yeniden hatırlattı. Ve bu dünyadan bir #NeslicanTay geçti. Hem de izlerini her yana saça saça. Mekanın cennet olsun!

Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!

#Doktorkedi

Bazı İnsanlar O Kadar Güzel Mücadele Eder ki, Hiç Yenilmez Zannederiz: Neslican’dan Bize Kalanlar!
Cevapla