Her çalışan insanın tabii ki hakkıdır; iş temposunun yoğunluğundan uzaklaşıp kafa dinlemeyi istemesi. Sayın İmamoğlu da bu hakkını kullanıp izne çıktı 2 gün önce. Buraya kadar her şey çok normal.

Ama bu normal olan durumu anormal bir hale çeviren bir olay yaşandı dün. Hepinizin bildiği üzere İstanbul'da dün hazin bir olay yaşandı. Ama bu hazin olaylar yaşanırken İstanbul'un Belediye Başkanı İstanbul'da değildi. Çoğu kişi Ekrem İmamoğlu'nun İstanbul'da bulunmayışını ve dün olan olay üzerine halen İstanbul'a dönmeyişine tepki gösterdi.
Çoğu kişi,
✔Meterolojinin önceden uyarmasına rağmen Sayın İmamoğlu'nun neden görevini olaydan bir gün önce bırakıp izne ayrıldığını sorguladı.
✔Olayın bu boyutta olacağı öngörülemedi diyelim. Neden iznini kesip, dün İstanbul'a dönmedi.
✔"Kaybedecek bir dakikamız bile yok" diyen bir başkan 2 aylık görev süresinde, 2 kez izne çıkmasının normal olmadığını sorgulayanlar da oldu.
✔ Diğer eleştirilen bir konu yine meterolojinin uyarmasına rağmen, teknik olarak hiçbir hazırlık yapılmadığı teknik ekibin teyakkuza geçirilmediği konusu.
Bu mevzu ülke gündeminin internetteki nabzı haline gelen Twitter , Ekşisözlük gibi platformlarda da tartışıldı.
Ekşi Sözlükte açılan konu başlığı: "Ekrem İmamoğlu'nun tekrar tatile çıkması" oldu
Yazar yorumları
✔1 yıl geçmeden yıllık izin hakkı oluyor mu?

✔İkinci bir izne çıkması eleştirildi.

✔İmamoğlu'nda Mansur Yavaş azmi olmadığı eleştirisi yapıldı.

✔CB adayı Mansur Yavaş olmalı dedi diğer bir yazar

✔Tüm siyasetçiler aynı dedi bir başka yazar.

Twitter'da da tartışıldı bu konu;

✔İmamoğlu Showmen çıktı dedi kullanıcının biri

✔İmamoğlu balon, tek gerçek Mansur başkan diyen kullanıcı

✔İyi tatiller dileyen sitemkar seçmen

✔Çok mu abartıldı acaba İmamoğlu?🤔

✔Verdiği oydan pişman olan kullanıcı

✔İzne erken çıkmasını eleştiren kullanıcı

✔Hepiniz aynısınız diyen sitemkar kullanıcı

Sonuç olarak çoğu vatandaş bu durumdan pek de memnun değil gibi gözüküyor.
Senin bu konu hakkında düşüncen nedir?
Sayın İmamoğlu'na olan güvenini yıktı mı bu durum?
Görüşünde belirt lütfen KScan. Başka bir Bence'de görüşmek üzere.
Hoşça kalın🖐🖐

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar