Ağlanacak Halimize Gülüyoruz! 400 TL Olan Çeyrek Altın Fiyatını Mizaha Vurmuş Mizahşörler!

Çeyrek altın oldu 400 TL. Eee düğün sezonları başladı. 1 gram altının bile 250 TL olduğu şu günlerde beni düğüne çağıran vatan hainidir. :D Evet ne dedik? Ağlanacak halimize gülüyoruz dedik. Sosyal medya aleminde bu krizi mizaha çeviren mizahşörlerle baş başa bırakıyorum sizi.

Çok haklı bir takı talebi. Amacımız zaten damadın mutlu olması değil mi?

Krizi fırsata çevirmek diye buna derim ben!

Yani şair burada diyor ki. Evlenmeyin kardeşim!

Bütün akrabaları hatta öz kardeşimi bile kardeşlikten ben de reddediyorum. Hadi bakalım.

WhatsApp'tan çeyrek altın göndersek nasıl fikir? Bence harika.

Evlenmeyin, evlendirmeyin.

Gerçekten kırılmayız. Çağırmayın bizi düğünlerinize.

Ben bu Bence'yi yazarken 410 TL oldu....

Eskiden düğün davetiyesi gelmediği zaman beni sevmiyor herhalde diye düşünürdük. Şimdi tam tersi....

Sevmediğiniz akrabanız varsa, tam zamanı!

Millet o kadar haklı isyan ediyor ki kızamıyorsun.

Yıldırım düğünü evet çok mantıklı.

Asdgfs! Hain vatan haini. Ararun valla 155'i

Amin diyoruz... Sizin düşünceleriniz neler?

Ağlanacak Halimize Gülüyoruz! 400 TL Olan Çeyrek Altın Fiyatını Mizaha Vurmuş Mizahşörler!
Cevapla