Üniversiteyi bitirdiği anda yüksek lisanslardan doktoralara koşup namını yürütmek.
Sosyal mecralarda diplomalarınızı paylaşırsınız. Bol bol beğeni, yorum ve tebrik alırsınız.
Her seminere, kursa katılıp sayfalarca CV oluşturmak.
Ve daha başka
Sosyal mecralarda diplomalarınızı paylaşırsınız. Bol bol beğeni, yorum ve tebrik alırsınız.
Her seminere, kursa katılıp sayfalarca CV oluşturmak.
Ve daha başka
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
planım yok şimdilik
Uluslararası sertifikalı eğitimlere katılıyorum. Seminerlerde cabası. Şu an bu uygulamalar yeterli..
Sonuç olarak gençlik gidiyor? Hayat bitiyor
Hayat daha yeni başlıyor, önüne o kadar güzel iş imkanları çıkıyor ki sadece doğrı zaman.
Hayat yaşayan için her dönem fırsat çıkartır
Çabalamayan insanlar için çıkartmaz (torpil vs yaparlar anca)
Ne bileyim hayata bir an önce tutunmak gerekir
Yaşasam mı ölsemmi bunun ikisinin arasında gidip geliyorum toparlanmakla sürünmek arasında planlar yapmaya çalışıyorum şu an...
Yaşamak herşeye rağmen değerli
Ben artık sebep bulamıyorum yaşamaya abi son bir belki bir umut var rabbimin mucize diye karşıma çıkardığı o da olmazsa zaten...
Ağlarım geçer