Eğer gelecekte bir bilgi veya beceri kazanabilme fırsatınız olsaydı, hangi konuda uzmanlaşmayı seçerdiniz ve neden?

Eğer gelecekte bir bilgi veya beceri kazanabilme fırsatınız olsaydı, hangi konuda uzmanlaşmayı seçerdiniz ve neden?

Aslında o kadar çok şey istiyorum ki bunların başında ticari alanda kendimi geliştirmek isterdim sebebini bilmiyorum ancak ticaret alanında çalışmak istiyorum veya o yönlü bilgilerim olsun istiyorum.
.
.
.
.
.
Ben dil bilmek isterdim dil bilseydim şu an işim de olurdu ayrıca.. ama gelecek derken çok çok ileriye söylüyorsak eğer...
o zaman da sanırım teknoloji alanında bir şeyler yapmak isterdim..
mesela daha çok yeni gelişen ürünleri denetlemek onları tasarlamak ya da piyasaya sunmak gibi. ya da direk kendim icat etmek gibi...
.
Cevap
0Cevap
Yeniliğe açık olsam yeterdi
Yazılım, kod alanında gelişmek isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?