
Teorik olarak insan klonlamak mümkün. Hatta Dolly ile memeli canlıların klonlanabildiği pratik olarak da kanıtlanmış oldu. Ancak gelecekte klon insanlardan ordular kurulmasından ve klonlanan insanların haklarının korunmamasından endişe duyuluyor.

Teorik olarak insan klonlamak mümkün. Hatta Dolly ile memeli canlıların klonlanabildiği pratik olarak da kanıtlanmış oldu. Ancak gelecekte klon insanlardan ordular kurulmasından ve klonlanan insanların haklarının korunmamasından endişe duyuluyor.
Yasal değil zaten, büyük ihtimalle pek üstünde durulmaz. Bir de ordu kurma işine girilmez bence. Çünkü insanlar o kadar gelişmiş bir varlık değil. Bunun yerine yapay zeka ile robotlardan kurulu bir ordu yapılması daha uygun olur. Hem yiyecek gibi bir masraf olmaz hem yorulmaz.
Cevap
5Cevap
Bence güzel olur klonlama benden bir kaç tane daha olsun isterdim
Evet baya tehlikeli olur. Star wars evreni gibi olur sonra 😅 Klonlar ile uğraşmayalım
Benimde ilgim var ama bence tehlikeli olur 😅
Ne gerek var... yani neyse bir şey demiycem🙄😒
Mesela bir RTE daha klonlansa Türkiye ikinci büyük kayıp yıllarını yaşar. O yüzden gerek yok böyle şeylere. He Atatürk klonlanlanir ve gelirse o zaman olur
Klon olan insanlar da bilinçli olacak mı
Normal insan olacaklar işte ama hepsi birbirinin kopyası olacak.
Çektim emaneti vurdum etiği.
Olamaz olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?