Babam hayatını çok genç yaşta kurmaya başlamış. Zamanında akıllı davrandığım için şimdi rahat yaşıyorum diyor. Bana da bunu öğütlüyor. Zaten İş Bankası Maximum Genç'liyim. Anadolu Hayat Genç Emeklilik Planına katılmayı planlıyorum. Sizin şimdiden böyle planlarınız var mı?
Kimler genç yaşta hayatını garantiye almak için emeklilik planı yapıyor?
Emeklilik planım yok. Hiç olmadı. Aslında bir düşünmek gerek. Daha çok geleceğe yatırım yapıyorum. Yarın birgün param yok diyemem, şu an yapmış olduğum yatırımların ekmeğini yerim.
Vakıf bes’e aylık 100 lira kesiliyor. Liranın değeri giderek düştüğü için altın olarak birikmesi talebi verdim. 3 yıl dokunamıyorum 😞 3 yıl dolunca dokunucam