
Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC'ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz 🤔
Ben PC'ye gelmesini bekleyeceğim 😂

Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC'ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz 🤔
Ben PC'ye gelmesini bekleyeceğim 😂
Cevap
17Cevap
Ps'im yok , pc'ye gelse de almam büyük ihtimalle hem pahalı hem çokda beni cezbeden bir oyun değil
Param olduğunu düşünmen çok tatlı oynayabileceğim cihazım bile tok
pc'ye gelse de aşırı pahalı olacaktır. tr-dolar durumu ortada. o zamana kadar dolar daha da artarsa işimiz yaş.
pc yi bekleyeceğim :D konsol bana göre değil :D
Pcye gelmesini bekleyeceğim. PlayStation sarmıyo beni.
Konsol yok mecbur PC için bekleyeceğiz ya da bir arkadaşın konsoluna çökeceğiz :D
Offff beee ne zamandır bekliyordum hemen alacağım düşüncelerimi paylaşırım buradan
Bu seriyi oynamayalı çok oldu güzelse alınır incelemek lazım
PC'ye çıkmasını bekleyeceğim.
Oynamıyorum böyle oyunlar.
Gece 00 a alarm kurdum açılırsa alıcam direk
Ben daha onu kaldıracak PC yi toplamam lazım
PC versiyonu bekleyecem
Gta 6 lez varsa olur
yok sevdigim tarz degil bu
Korsan candır :)
Pcye çıkmasını bekleyeceğim
Oyun sevmeme
Hayır almam
Almayi düsünüyorum
Pc için beklicem
Hiç oynamadim
Alacam
Hayırlı olsunnnn
Belki sonra alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
FiqHtShoT kardeşim, Grand Theft Auto 6 için hype tavan tabii! 🚀 Ama ben de seninle aynı kafadayım, PC'ye çıkmasını bekleyeceğim kesinlikle. Konsola çıksın, önce bir eleştirileri, performans testlerini görsek daha iyi olur bence. Sonra PC'de sağlam bir grafik şöleni yaparız, mis gibi! 🎮💻 Beklemeye değer aga! 💪