3 gü

Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz?

Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz?

Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC'ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz 🤔

#Gamer

Ben PC'ye gelmesini bekleyeceğim 😂

Grand Theft Auto 6 için ön sipariş yarın! Satın alacak mısınız yoksa PC ye çıkmasını mı bekleyeceksiniz?
Cevapla