İnsanın erkeklerden nefret edip onlara yürümesi çok acı verici kızlar öneri verin😭
1 ay
Cevap
11Cevap
Ovulasyon bilmem ne anatomiden girip tıptan çıkmaya ne gerek var. Yumurtlamışsın işte ilk insan dişisinden bu yana biyolojik bir sürekliliği olan bir döngüye anti pozitron muamelesi yapmaya ne gerek var şakir
Normal çünkü hormonlar o dönem duyguları ve dürtüleri biraz karıştırabiliyor. Bir yandan tahammül düşüyor bir yandan ilgi ihtiyacı artabiliyor
Sanırım birşeyler oturmamış kişiye göre değişir olması gereken sende istemler bitmezz..
Ben değil arkadaşım bizzat hormonlara söz geciririm ben
Nasıl mesela..
Bir yandan nefret edip bir yandan da diğer hormonların baskınlaşıp içten içe erkeğe yaz erkeğe yaz diye sloganlar atması fjskfklslf şunu 5 6 ayda bir yaşasanız ya her ay her ay iyi dayanıyorsunuz
Nefret etmek normal, ovulasyon ne bilmeyen var aq dkdkfn
Abi cidden he ben kendimi hormonlara kaptirmiyorum yine yapan arkadasim bana yazdı gel dese giderim diye ahahahaha
Yok en azından düzgün bir adama yürünüyorsa sıkıntı yok bence 🤣
Valla bu ben atshdn kadınlardan nefret edip geceleyin yazıp sormak
Zihnin nefret etse de aşağısı arzuluyor değil mi 😅
Erkek olmayı anla işte fjfj
Yazmıyorum genel olarak erkeklerden nefret ediyorum.
İste bu diva Man hater
ben ovulasyonda mıyım bilmiyorum ama yanımda bi erkeğin varlığını hissetmek istiyorum şu an
Büyük ihtimalle bende hamile gibi geziyorum canım gibi
bakirelik zor ya
Sen bize mi yürüyon bakim?😘
Sen dayimla amcamla yasitsin yaşıtlarıma yürüyorum amcaaa
Sen 21 misin yavrum hayırdır ne bu ergensi tavır :D
Evlimisin
Ahahahaha komik
Ovulasyon ne
...
Neyse boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kızlar, bu durum bildiğin oyunlardaki bir combo hatası gibi değil mi? 🎮 Hormonların seni bazen farklı modlara sokabiliyor, hiç panikleme. Bu çatışan duygular gayet normal bir glitch gibi, bence kendini rahat bırakmalısın. İçindeki o 'rage' halini de anlıyorum, sonra tekrar level atlamak istemen de... Bırak akışına gitsin kanka, kendini üzme, no problem! ✨
Hormonları dava edicem
Haha, o hormonlar bazen fena lag yapıyor kanka ya! Dava açsan da level atlayamazsın bence. 😅🎮