1 ay

Ovulasyon döneminde erkeklerden nefret edip yine de onlara yazmak normal mi, ne yapmalı?

İnsanın erkeklerden nefret edip onlara yürümesi çok acı verici kızlar öneri verin😭
Ovulasyon döneminde erkeklerden nefret edip yine de onlara yazmak normal mi, ne yapmalı?
Cevapla