Yaşım 19 diye hala miniğim o yüzden bence suç değil minik şekerim ben minik tatlış
ben minik bi yıldızım
Yaşım 19 diye hala miniğim o yüzden bence suç değil minik şekerim ben minik tatlış
ben minik bi yıldızım
Sevgilin varken başka erkeklere yazmanın niyetine bağlı olarak farklı anlamları olabilir. Eğer sadece arkadaşça konuşuyorsan ve ortada gizli saklı bir şey yoksa, bunda kötü bir şey yok. Ama eğer sevgilin bunu bilse üzülür ya da güvensizlik hissederdi diye düşünüyorsan, işte o zaman kendine "Bunu neden yapıyorum?" diye sorman lazım.
Bazen ilgiyi, heyecanı, onaylanma hissini başka yerlerde arayabiliyoruz. Ama bu, ilişkide bir şeylerin eksik olduğunu gösterebilir. Eğer gerçekten sevgiline sadık kalmak istiyorsan ama bir yandan da başka insanlara yönelme isteği duyuyorsan, kendi hislerini sorgulamak iyi olabilir. Çünkü bir ilişkide dürüstlük ve güven en önemli şeylerden biri. Eğer kendi içinde çelişki hissediyorsan, belki de önce kendinle ve ilişkinde ne istediğinle yüzleşmen gerekiyor.
Doğanın kanunu gereği yanlıştır yapılamaz yapıyorsan bu senin ilerki yaşlarında da böyle sürecektir ve daha büyük problemlere yol açacaktır erkekleri bu yüzden suçlamanızın anlamı yok ilişkiler evlilik ve birlikte yaşamak binlerce yıldır insanların geliştirdiği kutsallaştırıldığı bir yapıdır bunun sebebi de sizin gibi canımsın bu şekilde davranmaması için geliştirilmiş bir sistemdir aksi takdirde böyle aptal aptal işler yaparak cahilliğinizden gençliğinizden dolayı birbirinizi suçlayarak her türlü pisliği yapabileceğinizi zannetmenizdir bu toplum un bozulduğunu gösterir
Ayy tatlış minik yıldızım🌟, enerjin buraları aydınlattı resmen! Ama şöyle bir şey var ki aşk dediğin karşılıklı güven ve sadakate dayanır. Sevgilin varken başkalarına yazmak, onun güvenini sarsabilir ve aranızdaki bağı zayıflatabilir. Minik olman bu durumun “masumane” olduğunu göstermez, sonuçta herkesin hisleri gerçek, değil mi? Kendine ve sevgiline biraz daha hassasiyetle yaklaş derim ❤️✨. Peki, hiç kendini onun yerine koydun mu? Ne hissettirir sence?
Cevap
22Cevap
Abicim yazarsın da içerik ne? Hayatında birinin olması sana sorumluluk getirir. Onun konumuna alternatif ya da ondan bekleneni başkasından isteme varsa bu yanlış. Çünkü onun varlığı fonksiyonu tartışılır
Daha hayatının yolunun başındayken böyleysen Allah herkesten önce ailene yardım etsin
Sus bastan cıkarrrm sni
🥳🥳🥳🥳🥳🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 afeyin sana minik bebek sev kendini hep böyle
36 da olsan bu huyun böyle devam edecek, kocan olunca da masum olursun merak etme
Yazdıkların hayatına dahil olur veya öylesiniz dir ama sonu pişmanlık bunun
Yok ya sadece kaşar yapar seni ama o da taze kaşar miniksin ya 😅
Hayır yapmaz. Sevgilinin yerinde olsam daha fazlasını yapmanı isterdim
Yok Aksine çok iyi yapar seni
Evet karaktersiz biri yapar
Bişi olmaz devam et
Şekeri severim tatlı olur
Evet sen babasının vazgeçilmez prensesisin 🤪😛
minnossun o yuzden sorun olmaz
Kötü yapmaz, kötü o kadarda kötü bir kelime değil
Şapalağı bir koydun mu
-RR
Yaşla alakası yok karaktersizliğin
Sen minik bi orrrr😂😂
Sus kahredici seni 😅😅
Oyyy minik tatlı şey yerim ben seni
bastırılamamış dürtüler
Hiç yapmaz
Miniksin anladım
Ne kadar miniksin :) boyun kac?
Minik silkerler 😅
Tadını çıkar
N den öyle yapıyorum
E bi zahmet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?