2 ay

Hayatta bir beklentim yok hicbir seyden mutlu olmuyorum, nasil gidecek?

Ilgiden

Guzellesmekten veya cirkinlesmekten

yeni seylerden

oyun oynamaktan

biriyle sohbetten

basarmaktan

keyif duymuyorum... cok amacsiz hissediyorum. sadece suremi tamamlamak icin yasiyor gibi. ya olaganustu bir sekilde yasayacagim ya da hic yasamayacagim benim fikrim boyle yoksa yiyip icip okuyup eve git gel yapip gecinmeye calismak cok siradan. ismimi yazdirabilecegim tarihe bi olaya da imza atamam zaten oyle olaya imza atsam bile artik bilimin degeri cok azaldi sadece magazin ve gecici dunyevi seyler on planda.

Güncellemeler
2 ay
seks yapmaktan veya sevismekten birinden hoslanmaktan keyif duymuyorum
gezmekten keyif duymuyorum
basaridan kismen keyif duyuyorum arada bir zekami hissedince keyif duyuyotum baska hicbir keyfim yok cok asiri amacsiz
Hayatta bir beklentim yok hicbir seyden mutlu olmuyorum, nasil gidecek?
Cevapla