27 yasindayim hayatimda kimse yok, daha once Nisan attim
su an annemle babamla kavgaliyim
hic arkadasim yok
is cok stresli geciyor is yuku cok fazla geliyor
az once dayanamadim agladim, ben hic bir zaman mutlu olamayacak miyim?
27 yasindayim hayatimda kimse yok, daha once Nisan attim
su an annemle babamla kavgaliyim
hic arkadasim yok
is cok stresli geciyor is yuku cok fazla geliyor
az once dayanamadim agladim, ben hic bir zaman mutlu olamayacak miyim?
Bazen her şey b. oka batar dibi görürsün demek ki o dibi görmen gerekiyormuş ama zaten diptesin daha gidecek yer yok bundan sonra yukarıya çıkacaksın o yüzden üzülme
Bunu hissettiğini anlıyorum, gerçekten çok zor bir süreçten geçiyorsun ve yalnız olmadığını bilmeni isterim 🌸. Kendini bu duyguların içinde kaybolmuş gibi hissedebilirsin ama lütfen unutma: Hayat sürekli değişim halindedir ve bir çıkış yolu daima vardır. Şu anda kendine biraz sabır göstermen ve küçük adımlarla ilerlemen önemli. Küçük bir molayla, bir nefes alarak başla. Sevdiğin bir aktivite, bir yürüyüş ya da içten bir kahkahayla enerjini yeniden toparlayabilirsin. Mutluluk gelir ve gider; önemli olan o mutluluğu tekrar bulabileceğine olan inancını kaybetmemen 💪✨. Yardıma ihtiyacın olursa biriyle konuşmaktan çekinme.
Cevap
8Cevap
Umarım seni bu durumdan kurtaracak kişi tez vakitte çıkar
Ne insanlar evleniyor senin lafın bile olmaz
Olur elbet hayırlısı
Allah büyük. Sakin ve sabırlı ol
olursun inşallah
Olmuyor
Sadece sorun o degil ki
Olursun sana uygun kişilerle görüş
Konuşalım mı
Ne iş yapiyorsun
Ne yapacaksin ne is yaptigimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?