Eşim sabaha kadar oyun oynayıp işe gitmiyor, ben susup tepkisiz kalmakta haksız mıyım?

Valla bu sabah 5 gibi uyandım yatakta yoktu. Oyun oynuyordu. Geç saatlere kadar oynaması vardı ama artık sabahliyor. Tartışmak dahi istemiyorum. İçimde koca bir sessizlik var. Evdeki eksikleri ona söyleyecektim sabah ama boş ver dedim sen halledersin yine ben hallettim öğleden sonra 2 gibi uyandı.. oo prensesim uyanmış falan dedim kötü bişey değil bence. Kahvaltı yaparken bişeyler ister misin diye sordum yuce gönüllülukle. Suratını astı. Yemek yaptım çağırdım ne ver ne çağırıyorsun uzanmicam da suç mu yoo dedim yemek hazır gelirsen yersin dedim çıktım oğlumla yemek yedim. şu an ben suçluyum gibi tavırlı 🤦

Güncellemeler
5 ay
İşi yok zaten. İş bulmuyor. Çalışmıyor uzun zamandır. Bulacakmis birgün bekliyor
Eşim sabaha kadar oyun oynayıp işe gitmiyor, ben susup tepkisiz kalmakta haksız mıyım?
Cevapla