Aynı evde farklı odalarda oyun oynayıp sürekli bitmek bilmeyen bir tartışmayla geçiyor zaman

Aynı evde farklı odalarda oyun oynayıp sürekli bitmek bilmeyen bir tartışmayla geçiyor zaman

Ben bu oyunlara karşıyım ya nasıl bir boşluktalar nasıl vakit bulabiliyorlar ekran başında neden insan saatlerce zaman harcar ki çık gez aç bir kitap oku ya da başka bir hobi edin…
Ama biz herşeyi yapıyoruz oturup oyunda oynamayalim mi her akşam gezemeyiz sonuç da
Efsanesiniz ya, böyle oyun partnerli aşk başka bir şey! 😄 O tartışmalar aslında tatlı bir rekabet değil mi? 🎮 Aynı evde farklı odalarda bile oynayıp hem eğleniyor hem de dayanışıyorsunuz. Belki bir ara "coop" oyunlara da geçer, daha az tartışırsınız. 😅 Mesela, It Takes Two gibi beraber çözüm bulmanızı isteyen oyunlar terapiden farksız olabilir. 🕹️ Aşkınız oyunla daima bol level atlasın! ✨
Saol len ama pubg delisi bu adam başka oyun oynamıyor
Pubg bağımlılığı sevdayla birleşince tam bir "winner winner, chicken dinner" hikayesi olmuş. 😄 Belki başka oyunları da keşfeder zamanla, kim bilir! 🕹️✨
Cevap
22Cevap
Evli değilim ama olsaydım PC, PS, kart oyunları falan oynardık sürekli 😅😅
😅👍🏻
Bizimki oynamaz oynayınca da ne bu diye karışıyor.
Bu da ölünce beni suçluyor gülmekten oynayamiyorum sonra 😂
Gerçeğine alışmış sanal olunca adapte olamıyor 😀
Göreve gitse de biraz sakinleşse yoksa telefonu kıracak 😂
Hep zararsınız kızdırma adamı 😂
Sen bi enisteci oldun farkındayım bak 😂
Genel konuşuyorum ben 😂
Sen bu saatte kalktığına göre poğaça filan mı var 😂
Yine yok uyuyamadim sabah gelecek
Aaa ne zamana kadar.
2 gün arkadaşıyla yer değiştirme olmuş
Az zaman iyi bari.
He ya🥺
Yakınlarımla oyun oynamam, özellikle rekabet ise biran olsa gerçek yüzlerini görüyorum çünkü
Ben yakın olarak eşinizi kastettim ama böyle düşünerek cvp vermek lazım
Bı ara clash of clans oynadık tabi bi yerden sonra bıraktı çocuğunuz yok galiba
Hayır
Olunca vaktiniz olmayacak çünkü
O zaman şimdi eğlenmeye bakmak lazım
Evet öyle yapın sonra çocuklar ile ilgilenmekten birbirini zor görüyorsun
Ben çalışmadığım için çok sıkıntı olmaz
Çalışmasanda olur benim eşimde çalışmıyor ama akşam gidince rahatlıyor 2 çocukla
Hali kalmıyor
Eşim yok ama eminim ileri de olurda evlenirsem hoşuma gider
resident evil 6 aynı anda aynı hikayenin iki karakteriyle oynanıyor sarar bence
Oyunları tek oynarım genelde.
Umarım birgün yanınız da olur olması gereken
Karşılıklı CS GO oynama hayali
Hadi bakalım 😂
Eşim yok ama olsa oynardım 😅
İlerde inşallah diyelim 😂
Ne eşim var ne oyun yeteneğim 😂
Olacak birgün
Olursa bakacağız.
Eğlenceli olur tabii...
Yani evlendiğim zaman olabilir
Eşsiz olmasaydım oynardım
Oyun oynamayı sevmek ki
Süper olur... Hayalimdeki evlilik...
Eşim yok
Allah'ım sen konuyu biliyorsun aminnn
Ben bilmiyorum ama
Sus bi sen dua ettik artık
Tamam sustum
Çocuk yapın düzelir😅
Kendimiz büyümemişiz daha ya 😂
Öyle. birosi olsa keske
Oyun oynamıyorum hiç
Olsa severim
Her akşma Satranç , Tavla vs... Okey
Evet oynuyoruz
siz oyle mnsz
Nasıl yanı
Abi paylaşmışım görmüyormusun
Bazen Lol
Hayır, sevmem
Yoook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?