Çocukluğunuzda kendinize en güvendiğiniz oyun hangisiydi?

Bilen çıkar mı bilmiyorum fakat Facebook oyunu olan Action Dimension’da bambaşka oynuyordum ben. Tenis modunda sayısız kişiyle vs attım ve bunlardan sadece bir tanesini kaybettim sadece.

Bombom çakması Chibi Bomber’da da aşırı iyiydim. Sayısız para yatıran sunucu birincisini gidip taktikle aşağı düşürüp elemiştim.

Mazi...
Mazi...
Çocukluğunuzda kendinize en güvendiğiniz oyun hangisiydi?
Cevapla