Çocukluğunuzda en çok oynadığınız oyun hangisiydi?

Her yerde söyleniş şekli farklı olan kulle (misket) tabii ki, üte üte 2.5 litrelik kola şişelerini doldurmuştum... ah ulan özlendi 🚬

Ortadaki çocuk ne yapıyor ben de bilmiyorum 😅🤣
Çocukluğunuzda en çok oynadığınız oyun hangisiydi?
Çocukluğunuzda en çok oynadığınız oyun hangisiydi?
Cevapla