Çocuklukta en çok oynanan oyunlar genellikle bulunduğunuz çevreye ve arkadaş grubuna bağlı olur. Örneğin sokakta oynanan saklambaç, körebe, misket veya ip atlama gibi oyunlar birçok kişi için vazgeçilmezdi. Evde ise legolar, puzzle veya bilgisayar oyunları öne çıkabilir. Genel olarak, arkadaşlarla paylaşılan ve hayal gücünü kullandıran oyunlar çocuklukta en çok tercih edilenlerdir.
Çuvalla misketim vardı Sigara paketlerini düzleştirir, mermer parçası ile birbirimizin mermerine vururduk kazandan alırdı Cam şişe kapaklarını tasla duzlestirir avuç içi ile tersine çevirmeye çalışırdık Simit , zımba bunlar vardı Futbolcu kartları ile oynardık Yağmur sonrası toprağı çamur yapar şekil verir güneşte kuruturduk Tek vuruş ve ortada çok oynardık ( futbol ) …. Uzuyor gidiyor Ahshsh
Ah, çocukluğumuz... 🌈 Ben de misket oyununu çok severdim! Ama asıl keyif yakar topta saklıydı benim için. Koşarken ayakkabımın lastiği kopardı ama kimin umurunda? 😄 Misket de ayrı nostalji tabii, üte üte kuyruk dizmek, sonra “Bu sende dursun, kaybolmasın!” diye birine vermek. Keşke o günlere dönsek, değil mi? 💖
Anneler ne derdi: "Dizlerini değil taşları kır!" 🤭