Çocukken en çok oynadığın oyun neydi?

Tabii ki çoğu milenyum kuşağı bu oyunların çoğunu bilmez ama 90ların cocukları çok iiyi hatırlar. Siz bu oyunlardan en çok hangisini oynardınız?

Daha ekleyemediğim çok oyun var çünkü şık yok lütfen linçlerken biraz insanca linçleyin :D

Seksek
Saklambaç
İstop
Misket
9 Taş
İp Atlama
Yakar Top
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
2000'liler gelip evcilik demeye başladı :D
Hali saha diyen bile var. Sokak oyunu arkadaşlar :D
Çocukken en çok oynadığın oyun neydi?
Cevapla