Hali saha diyen bile var. Sokak oyunu arkadaşlar :D
Çocukken en çok oynadığın oyun neydi?
Hali saha diyen bile var. Sokak oyunu arkadaşlar :D
Tabii ki çoğu milenyum kuşağı bu oyunların çoğunu bilmez ama 90ların cocukları çok iiyi hatırlar. Siz bu oyunlardan en çok hangisini oynardınız?
Daha ekleyemediğim çok oyun var çünkü şık yok lütfen linçlerken biraz insanca linçleyin :D
En çok saklambaç aklımda kalmış şimdikiler ise tablete gömülüyorlar at yarışı gibi koştur koştur bir hayata hazırlandırılıyorlar çok üzücü netice ne oluyor parayı veren düdüğü her türlü çalıyor ya da torpille hayatını liyakatsiz yaşıyor istisnalar hariç tabi
Hepsini ama en güzeli saklambaç 😂
Futbol da oynadım 😂
En iyisi olarak hemde az bacak yemedik 😂🤣
Sen futbol oynadın helal olsun :D
Biz de öyle saatlerce sokak başındaki ışığın altında 5 kişi kim kime 5 lik atarsa :D
Az oynamadım 🤣
Helal olsun :D
Teşekkürler 🤗
Rica ederim <3
Misket yakar top saklanbaç
Orji 90lılar geliyor :D
Evett orijinall😃
2000'lilerden yıldık :D
2000 liler ne gördüki en güzel zamanlar bizim zamanımızdı😃
Kesinlikle katılıyorum. Keşke geri bidebilsek :D
Keşke gidip doyasıya yaşasak
Herşeyimi verirdim.
Bende valla çok yoruldum şuanki zamandan
Hele bu Z kuşağından ve rahat hallerinden.
Teşekkürler 🙏
Rica ederim ^^
Cevap
9Cevap
Kuzenlerle halı saha
Bu oyunların hiç birini doya doya oynayamadım İstanbul ve sokakların güvensizliğinden mülteciler den dolayı
bu zamanda gayet mantıklı bir sebep :(
Hepsini oynuyorduk. Hiç boş geçmezdim. Mahallede oyun bitince gider diğer mahalledeki çocuklarla oynamaya devam ederdim.
Saklambaç.. Ruhum da bu yüzden herkesten saklanıyor sanırım
Akşam 8 den 12 ye kadar saklambaç oynardık gündüzleride mahallede futbol :)
Aylarca üst üste "sek sek" oynamıştım çok güzel dönemlerdi,16 yaşında şizofreni teşhisi konulana kadar :/
Suanda iyiyim hamd olsun.
Dünyanın en iyi seksek oyuncusu 🌹
Yaaa teşekkür ederim 🙏🏼☺️
Rica ederim 🙏
9 taş dışında hepsini oynardık ama ben en çok istop severdim. Akşam olunca da saklambaç
Misket, futbolcu kağıdı ve gazoz kapağı ayrıca uzun eşek ve birdirbir
Saklambaç 😄 hava kararınca oynardık özellikle 😅
En çok evcilik oynardım, hayal etmeyi, kurgulamayı, role bürünmeyi severdim.
Yakar top ve ip atlama.
9 taştı dalye deriz biz ona 😊
Misket demeyen bizden değildir
Okulda ve mahallede futbol oynardık
Hepsini oynadım
O günler güzeldi ah keşke o günleri geri alabilsek
Hepsi de çok güzel oyunlardı
Evcilik tabii ki 😅
Soruda sokak oyunu diye belirtilmemiş abicim :d
Ne abisi be benim yaşım 25 ayıp ayıp :D
O zaman doğru yazsaydınız 😀
Kısmetimi kapatmayınız :D
Olmayan kısmetinizi mi 😀
Allah sizin müstakınızı versin efenim :D
Amin , Allah razı olsun 🥰
Sizinde inşallah
Cümlemizden, teşekkürler efenim. ^^
Ne demek rica ederim efendim 😊
Bu böyle gidecek heralde :D
Ee anlat bugünün yemeği neydi :D
Temizlik yaptın mı :D
Yemek yoktu çay börek. Yaptım temizlik
Börek neli
Peynirrr
Patates :/
Diil
Yakar top oynardım
Saklambaç
Ortadasican
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?