Çocukluğunuzda oynamayı en sevdiğiniz oyun neydi?

Annemin o telaşlı hayatından bizimle oynamak için ayırdığı körebe oyunuydu.
Sokağa çıkıp delice oynadığımız oyunlarımız, çocukluklarımız vardı.
Saklambaç, ip, seksek, misket, futbol, top oyunları, tasolar, bebeklerimiz, arabalarımız kocaman bir hayal dünyamız vardı. Bir torpiller vardı patlatıp kaçılan. 🥺Sizin çocukken oynamayı en sevdiğiniz oyun neydi? ya da çocukluğunuz deyince aklınıza hangi oyun gelir?
Çocukluğunuzda oynamayı en sevdiğiniz oyun neydi?
Çocukluğunuzda oynamayı en sevdiğiniz oyun neydi?
Cevapla