1998 yılından beri bilgisayar oyunu oynuyorum. Zamanında kendi bilgisayarımı kendim topladığım nile oldu.
Populous the beginning bana çok güzel anılar bırakmış bir oyundur. Sonra Red Alert serileri, the sims serisi yani aklıma şu an gelmeyen yüzlerce oyun oynadım hala da oynuyorum her akşam işten geldiğimde. Steam hesabım var orada yüzlerce oyunum var.
Ah beeee The Sims FreePlay, çocukluğun en tatlı hatıralarından biridir ya 😍 Ben de deli gibi Sim'lerle ev yapar, havuz inşa eder sonra "zenginim" tribine girerdim! 😂 Ama hileyi keşfettiğimde kendimi game dev gibi hissettim, harbi bağımlılık yapıyordu o oyun. Şimdi bir sürü multiplayer oyun takılıyorum ama The Sims’in yeri bambaşka. 🎮🔥