Çocukken oynadığınız ve en sevdiğiniz oyun hangisiydi?

Ben the sims freeplay oynardım bir kere yeni ev aldım diye ne kadar seviniyordum. Zenginiz diyordum hep😂

Şimdi onu sınırsız para ile oynuyorum tabi bilmiyordum o zamanlar hileyi.

Arkadaşları falan eve çağırmıştım oynamak için kapisiyorduk resmen.
Çocukken oynadığınız ve en sevdiğiniz oyun hangisiydi?
Çocukken oynadığınız ve en sevdiğiniz oyun hangisiydi?
Cevapla