Gamer Çocukluğunuzun vazgeçilmez oyunu hangisiydi? HandsomeHero Takip Et Bilge Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Benim tercihlerim görselde mevcut, sizin oyununuz hangisiydi? Çocukluğunuzun vazgeçilmez oyunu hangisiydi? Cevapla Çocuk Soruları Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
cnrche Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Fifa 07, San Andreas, Serious Sam, American Truck mu öyle bir şey vardı, CS 1.6, Quake III 2 0 Yorumla
zeynep9694beren Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl Gta vice city. Hiçbir görevi yapmayıp insanları öldürür araba çalardım.Ateş ve su oyununu da severdim. 1 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Empire earth :) bu oyunu pek kimse oynamamıştır ama o çok güzel bir oyundu :) 1 0 Yorumla
volkanads01 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl fifa 05, Gta Vicecity , SanAndreas , Counter, NFS az oynamadık zamanında 1 0 Yorumla
emirwq1 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Tabikide gta san andreas şu an pcde bile var 1 0 Yorumla
Overlord_Han Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl GTA Vice City- San Andreas cs wwe FIFA 1 0 Yorumla
SosyoPsikopat Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 91% +1 yıl oha sende GTA mı var 1 2 Yorumla HandsomeHero +1 yıl Nostalji dolu oyunlarımı bir depolama alanının içine koydum, sıkıldığım zaman istediğimi oynuyorum Yorumla SosyoPsikopat +1 yıl ya ben onu yükleyememiştim arkadaşımda vardı acayip güzel Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Fifa 07, San Andreas, Serious Sam, American Truck mu öyle bir şey vardı, CS 1.6, Quake III
Gta vice city. Hiçbir görevi yapmayıp insanları öldürür araba çalardım.
Ateş ve su oyununu da severdim.
Empire earth :) bu oyunu pek kimse oynamamıştır ama o çok güzel bir oyundu :)
fifa 05, Gta Vicecity , SanAndreas , Counter, NFS az oynamadık zamanında
Tabikide gta san andreas şu an pcde bile var
Stardoll, gta, super mario, snake
Vazgeçemediğim GTA
Çocukken oyun oynamadım hiç
GTA Vice City- San Andreas cs wwe FIFA
Limbo, GTA ve Sims oynardım sürekli
oha sende GTA mı var
Nostalji dolu oyunlarımı bir depolama alanının içine koydum, sıkıldığım zaman istediğimi oynuyorum
ya ben onu yükleyememiştim arkadaşımda vardı acayip güzel
Mario, Tank1990, Winning Elevan ve GTA2 👍😊
Tabikide NFS
Knight online
Süper mario
Nfs underground 2