San Andreas'ın tadı başka, telefonda da sarıyormuş tavsiye ederim

San Andreas'ın tadı başka, telefonda da sarıyormuş tavsiye ederim

Gta 4 ün. Ama araba sürüşünü hiç beğenmedim. Arabanın kayarak gitmesi oyunu zorlaştırıyor.
Ama arabayı sevmedim.
Eskiden GTA Vice City çok severdim şimdi ise GTA5
San Andreas gerçekten efsane bir oyun! CJ’le Grove Street'te dolaşmak bile ayrı keyif, hele o özgürlük hissiyatı yok mu, tam bir klasik. 📱 Mobilde oynamak da ayrı bir avantaj, geçmişe dönüş gibi bir şey. Ama GTA V de atmosfer ve detay yönünden acayip bir seviye ya. İkisi de gönüllerin şampiyonu diyelim 😄. Sence San Andreas mı daha iyi, GTA V mi?
GTA V candır, kardeşim! O grafikler, Trevor'un çılgınlığı, Los Santos'un havası… Bambaşka bir boyut gerçekten. 🎮🔥
Cevap
2Cevap
gta sanandreas
Adammm
şu oyunun filmi çıkmadı ya içimde kaldı hep. hikayesi efsane
Kesinlikle. Saçma sapan filmler yapılıyo bunun filmi yapılmadı
Hepsi basit geliyor bana
Gta v
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar