Gamer Tom'um 43 yaşına geçmiş bulunmaktadır tebrik eder misiniz miniğimi 🥳? isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 83 Yapay Zekaya Sor Elimde büyüdü yavrucak sjwhjshsj iş adamı olmuş baksanıza ama bensiz wc ya hâlâ gidemiyor ajbwjsTebriksslerinizi alim sjwjsj Tom'um 43 yaşına geçmiş bulunmaktadır tebrik eder misiniz miniğimi 🥳? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 10 ay Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. 15 yaşlarında ne oynardım bununla. tebrikler tebrikler sdfsdf 0 2 Yorumla isabella181919 10 ay Ha ha ah 😄 u Barış_LonelyForever 10 ay :D
İstanbul-bey Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 100% 9 ay Maşalllah diyelim senden iyi bi anne olur 🤪 0 1 Yorumla isabella181919 9 ay Biliyorum 😌 sjhssh Yorumla
Sauvagebey Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 10 ay 2010 yılına ışınlandım eyvallah. Çok sevimsizmiş Tom'un 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Sevimsiz ama karizma 😎 Yorumla
Kraliceleylxx Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 10 ay Tebrik ederim oğlanı büyütüp iş güç sahibi yapmışsın bide hayırlı bir eş buldun mu tamamdır ahaahaadffhj 0 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 10 ay Tebrik ederiz Allah uzun sağlıklı ömürler nasip etsin 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Teşekkürlerr 🥹✌️ Yorumla
_Raxería Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 10 ay Tahmini kaç yaşında ölecek? Helva için soruyorum 1 0 Yorumla
AsilSessizlik Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 10 ay Hadi hayırlı uğurlu olsun evlilik var mı evlilik 0 0 Yorumla
GoRGeOuSS Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 10 ay Amanda amaann büyümüş buu ay bebekliği ne tatlıydı maşallah shhdhsj 0 0 Yorumla
-Lili- Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 10 ay Tom garibe tokat atanlar utanır mı sanmam msmsms 0 0 Yorumla
1234567yemezler Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 10 ay Tebrikler olgunluğu duruşundan belli djdh 0 2 Yorumla isabella181919 10 ay Beni hiç üzmediii suludurr oğluşumm 🫠 Yorumla 1234567yemezler 10 ay Aferin ona djdhd Yorumla
Moldovyapapatya Takip Et Master Yaş: 25 , eic 67% 10 ay Gözünde kamare var diyorlardı 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Aman izlesin beni n'olacak 😅 Yorumla
Ömer_Bozkurt-80 Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% 10 ay Bunun ölüm yaşı var mı peki 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Bilmiyorum ki birisi 100 yaşına kadar yapmış diyor Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 10 ay Gamer konusunda 487 cevap paylaştı. Bu sanal bebeğin farklı versiyonuydu di mi? 0 8 Yorumla isabella181919 10 ay Evet sjwshsj insan duygulanmıyo değil 🥹 Yorumla XG10AV 10 ay Çocukluğum geldi aklıma, az oynamadık. :D Yorumla isabella181919 10 ay Yaw bu oyunun çocuklukla ne alakası var ya 😅 sjjejs bunu oynayan büyüklerde gördüm sjnsjsja Yorumla XG10AV 10 ay Şu alakası var asjdkjasBenim çocukluğum bu yukarıdaki :DTabi bugün ben bile oynamak istesem oynarım ama, tahminen Sims falan oynarım, o biraz daha gerçekçi. :D Yorumla isabella181919 10 ay Hee ya sims de güzel yaw ben onu unutmuşum ona da başlarım 😅 jsjwjsjjs ordan da bir koca bulurum gerçek bebek yapulur sjsjsjs Yorumla XG10AV 10 ay Ben sims oynarken, 10-12 kuşak devam ettirmiştim senelerce, tabi bazı aile üyelerini çok özlediğim de oluyordu askjdasdlj ( ÖLDÜLER ) Yorumla isabella181919 10 ay Oha 😂 yaaa sjwhdhshshs Allah gani gani rahmet eylesin sjshjsj Yorumla XG10AV 10 ay Allah razı olsun. dkljsa Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 10 ay Gamer konusunda 5,8b cevap paylaştı. Bravo Tom ve tüm yıkık kediler 0 0 Yorumla
Mehmet1Oğuzhan Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 10 ay Vay be ergenlik yıllarimda meşhurdu hxhxh 0 0 Yorumla
KalkYerimeYat Takip Et Guru Yaş: 35 10 ay Ohaaa bunu oynayan var mı hala 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Can sıkıntısından oynuyorum sjsbjsbsjsnwns Yorumla
gullzz444rr Takip Et Xper 4 Yaş: 21 10 ay ben 100yasina cikardim laann tebriklerr 1 1 Yorumla isabella181919 10 ay Ben 59 yaşına kadar yaşıyorlar sanıyordum wjwbjshejsjw sagol Yorumla
İlaydamuş Takip Et Xper 1 Yaş: 19 10 ay Sjsjsjsjs ne diyelim 0 1 Yorumla isabella181919 10 ay Tebrikk tebrikk sjsjsjs Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 10 ay Gamer konusunda 430 cevap paylaştı. tebrikler 0 0 Yorumla
Mac79 Takip Et Master Yaş: 34 10 ay Bebeleri yok mu 0 9 Yorumla isabella181919 10 ay Evde kalmış buna kız bulacam bi'de öff 😂 Yorumla Mac79 10 ay Kısır olmuştur şimdiye prostat filan Yorumla isabella181919 10 ay Yaw sus aaa sjnwjsjwns Yorumla Mac79 10 ay Baharda kişniyor mu 😂🤪 Yorumla isabella181919 10 ay Kediler ne zamandan beri kişniyor Yorumla Mac79 10 ay Öff ironiydi anlama sorunun var sanırım Yorumla isabella181919 10 ay Evet anlama sorunum var Yorumla Mac79 10 ay İyi anlamalar kisneyen kedinin sahibi Yorumla isabella181919 10 ay Sağol Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
15 yaşlarında ne oynardım bununla. tebrikler tebrikler sdfsdf
Ha ha ah 😄
:D
Maşalllah diyelim senden iyi bi anne olur 🤪
Biliyorum 😌 sjhssh
2010 yılına ışınlandım eyvallah. Çok sevimsizmiş Tom'un
Sevimsiz ama karizma 😎
Tebrik ederim oğlanı büyütüp iş güç sahibi yapmışsın bide hayırlı bir eş buldun mu tamamdır ahaahaadffhj
Tebrik ederiz Allah uzun sağlıklı ömürler nasip etsin
Teşekkürlerr 🥹✌️
Tahmini kaç yaşında ölecek? Helva için soruyorum
Hadi hayırlı uğurlu olsun evlilik var mı evlilik
Amanda amaann büyümüş buu ay bebekliği ne tatlıydı maşallah shhdhsj
Tom garibe tokat atanlar utanır mı sanmam msmsms
Ellerinden öperim tom dedemin
Çok genç duruyor ldld
Tebrikler olgunluğu duruşundan belli djdh
Beni hiç üzmediii suludurr oğluşumm 🫠
Aferin ona djdhd
Gözünde kamare var diyorlardı
Aman izlesin beni n'olacak 😅
Bunun ölüm yaşı var mı peki
Bilmiyorum ki birisi 100 yaşına kadar yapmış diyor
Bu sanal bebeğin farklı versiyonuydu di mi?
Evet sjwshsj insan duygulanmıyo değil 🥹
Çocukluğum geldi aklıma, az oynamadık. :D
Yaw bu oyunun çocuklukla ne alakası var ya 😅 sjjejs bunu oynayan büyüklerde gördüm sjnsjsja
Şu alakası var asjdkjas
![Tom'um 43 yaşına geçmiş bulunmaktadır tebrik eder misiniz miniğimi 🥳?]()
Benim çocukluğum bu yukarıdaki :D
Tabi bugün ben bile oynamak istesem oynarım ama, tahminen Sims falan oynarım, o biraz daha gerçekçi. :D
Hee ya sims de güzel yaw ben onu unutmuşum ona da başlarım 😅 jsjwjsjjs ordan da bir koca bulurum gerçek bebek yapulur sjsjsjs
Ben sims oynarken, 10-12 kuşak devam ettirmiştim senelerce, tabi bazı aile üyelerini çok özlediğim de oluyordu askjdasdlj ( ÖLDÜLER )
Oha 😂 yaaa sjwhdhshshs Allah gani gani rahmet eylesin sjshjsj
Allah razı olsun. dkljsa
Bravo Tom ve tüm yıkık kediler
Tebrikler, zamaan akıp gidiyor
Vay be ergenlik yıllarimda meşhurdu hxhxh
Hala oynayan var mı ya
Torun var mı torun 😃
Ohaaa bunu oynayan var mı hala
Can sıkıntısından oynuyorum sjsbjsbsjsnwns
ben 100yasina cikardim laann tebriklerr
Ben 59 yaşına kadar yaşıyorlar sanıyordum wjwbjshejsjw sagol
Sjsjsjsjs ne diyelim
Tebrikk tebrikk sjsjsjs
Nedir bu?
tebrikler
Tabi tebrikler jjsjs
tebrikler
Tebrikler..
Tebriks
Maşallah
Bebeleri yok mu
Evde kalmış buna kız bulacam bi'de öff 😂
Kısır olmuştur şimdiye prostat filan
Yaw sus aaa sjnwjsjwns
Baharda kişniyor mu 😂🤪
Kediler ne zamandan beri kişniyor
Öff ironiydi anlama sorunun var sanırım
Evet anlama sorunum var
İyi anlamalar kisneyen kedinin sahibi
Sağol
jojıjı