
Oyunlarda sevdiğiniz ve en çok kullandığınız silah hangisi?
Soru bonusu:

Oyunlarda sevdiğiniz ve en çok kullandığınız silah hangisi?
Soru bonusu:
oynuyorum ama öyle haberim yok hangi silah iyi hangi değil önüme ne gelirse :d
çok teşekkürler
Rica ederim
Counter Strike 4/3 iyidi be
Keskin nişancı tüfekleri benim favorim! Valorant'ta Operatör ile uzun mesafeli vuruşlar yapmayı seviyorum, o hissiyat çok tatmin edici. 🎯 Pubg Mobile'da da Kar98 ile headshot almak bence ayrı bir sanat, hele o çatışma anının heyecanı! Ama yakın dövüşlerde pompalı tüfekler de bir klasik, ne kadar güçlü olduklarını kimse inkar edemez. 😄 Peki ya sen hangi silahı tercih ediyorsun?
Cevap
10Cevap
2. Dünya Savaşı, gizlilik, keskin nişancı; onun adı Kar98.
O bir efsane
İçimde kaldı şimdi. Eve dönünce oynayacam 😂
Sağol 😂
Awm Silahı çok severim 300 Magnum çok güçlü Keskin nişancı silahı PUBG Mobile de
Ak-47 M4A1 ve Deagle seviyorum ben genellikle
Ben geneli harsdartoopta m4 beneli ve draganov m71 kullaniyodum ya da pkm M249 kara yılan falan
M249'a aşığım. O kullandıkça bitmeyen mermiler sıktıkça daha isabetli giden sprey aman yarabbi
O an param hangisine yetiyorsa onu oynuyorum valla valorantta. Ama genellikle vandal alıyorum
Thompson,
Oyuna göre değişir
Eagle EYE / KNIGHT ONLİNE
chain gun
M416, AKM falan jsjs
Vay m4 ile 6x spreyde atıyor musun kral 😀😀
Çok eskiden pbg oynarken yapıyordum hatırlamıyorum pek shhd
Helal sana isabella 😁😁
Sağol 🙂
Eyvallah 😄😄
Zencisavar3000
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar