Sevgilim bir oyun oynuyor ekibi hep erkek ama bir kadın var rahatsızım?

Ekibi 15 20 kişilik ama ekibinde bir kadın var yaşı 9 10 yaş büyük evet ama yinede rahatsızım. Herhangi bir oyun içi muhabbet dışında muhabbetleri yok, ara sıra discorddan oyun içi soru ama her gun ama her gun ekipce birlikte oynadıkları icin kadında yanlarında ve mecburiyetten bile o an ki kaynaklanan durumdan bile olsa ara sıra yalnız kalıyorlar o anlık oyun ici sohbet ediyorlar tabi o an ama yinede rahatsızım. Erkek arkadasıma ya oyunu sileceksin diyorum ama silmiyor ben kimse ile asırı derecede muhattap olmuyorum diyor. Napıcagımı şaşırdım her gun bana bu konuyu acmandan yoruldum diyor. Yapma takma kafana diyor. Onu bırakmakta istemiyorum ama her gun aynı ortamdan bulunmalarından rahatsızım. Napıcam sizce gereksiz yere mi abartıyorum durumu? Ama abartsam bile erkek arkadasımın oyundan hala vazgecememesi benim icin fedakarlık yapamaması beni yine üzüyor. Bu kadar zor olmamalı diyorum.

Sevgilim bir oyun oynuyor ekibi hep erkek ama bir kadın var rahatsızım?
Cevapla